بهترین بازی‌های اکشن با بالاترین گرافیک
علی ناجی مقدم

بهترین بازی‌ های اکشن‌ با بالاترین گرافیک

علی ناجی مقدم 19 اردیبهشت 1401 17 دیدگاه
15,388 بازدید

عوامل زیادی در محبوبیت و پرطرفدار شدن یک بازی می‌توانند دخیل باشند. جدای از داستان‌پردازی و گیم پلی، یکی از مهم‌ترین عناصر موجود برای محبوبیت در بازی‌های امروزی، گرافیک است که به لطف پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازش سخت‌افزارها، به شکلی خیره‌کننده و چشم‌نواز رقم می‌خورد. در ادامه بهترین بازی‌های اکشن با بالاترین گرافیک را برای شما معرفی می‌کنیم.

بازی‌ های اکشن با گرافیک بالا

بازی اکشن از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در میان بازی‌های ویدیویی بوده و زیرشاخه‌های زیادی نیز دارد. از بازی‌های شوتر اول‌شخص گرفته تا بازی‌های ماجرایی، نقش‌آفرینی، مخفی‌کاری و… ما در این مقاله تعدادی از بهترین بازی‌های اکشن با بالاترین گرافیک را که تا به امروز منتشر شده‌اند، معرفی کرده و بررسی اجمالی از هر کدام خواهیم داشت. از بازی The Last of Us Part 2 گرفته تا ماجراجویی در نایت سیتی در Cyberpunk 2077 و سفر به جنگ جهانی دوم در Call of Duty Vanguard همراه ما باشید.

بازی Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

فهرست بهترین بازی‌های اکشن با بالاترین گرافیک را با عنوانی موفق و انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن آغاز می‌کنیم. بازی Ghost of Tsushima توانست به یکی از موفق‌ترین عناوین چند سال اخیر تبدیل شود و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سمت خود جذب کند. جدای از گیم پلی جذاب و اعتیادآور بازی که دنیایی وسیع در سبک جهان باز را برای گشت و گذار، مبارزه و کشف کردن در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، گرافیک زیبا و خیره‌کننده آن از دیگر برگ‌های برنده‌اش محسوب می‌شود.

شاید بهترین عنوانی که توانسته باشد با محوریت سامورایی‌ها و مبارزان باستانی ژاپن در دوران حمله مغول‌ها به جزیره سوشیما را به تصویر کشیده باشد، همین بازی Ghost of Tsushima است. جلوه‌های بصری بازی و محیط‌های طبیعی موجود در آن در کنار تغییرات آب و هوا، لحظات لذت‌بخش و چشم‌نوازی را برای شما رقم میزند. کافی است نگاهی به تصاویر موجود از محیط‌های بازی انداخته و از گرافیک بالا و جزییات بی‌نظیرش مطلع شوید.

بازی The Last of Us Part 2

The Last of Us Part 2

یکی دیگر از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن که گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد، شماره دوم سری محبوب The Last of Us است. این بازی با وجود اینکه بر روی نسل قبلی پلی‌استیشن یعنی کنسول PS4 منتشر شد، از لحاظ گرافیکی چیزی از عناوین جدید و امروزی کم ندارد. طرفداران این سری داستان محور و اکشن که با شماره اول شاهکاری خاطره داشتند، در بازی The Last of Us Part 2 این ماجراجویی‌های پرتنش و حساس کاراکترهای محبوبشان را با گرافیکی زیبا و چشم‌نواز دنبال کردند.

همه چیز از جزییات مراحل گرفته تا انیمیشن‌های بدن و صورت کاراکترها و جلوه‌های ویژه خون و خونریزی در این بازی زیبا طراحی شده است. شما به‌خوبی می‌توانید دنیایی نابودشده و پساآخرالزمانی را در بازی The Last of Us 2 تجربه کنید و ببینید دنیا پس از فروپاشی بشریت توسط ویروسی خطرناک به چه شکل خواهد بود. استودیو Naughty Dog نشان دادن که همچنان در ساخت بازی‌های اکشن با گرافیک بالا ماهر است و به‌خوبی می‌تواند دنیاهای واقع‌گرایانه و زیبا را به خورد مخاطبان دهد.

بازی Gears 5

Gears 5

سری بازی‌های Gears of War از گذشته به دو چیز معروف بوده‌اند، یکی خشونت و اکشن بالا و دیگری گرافیک خوب. آخرین شماره این سری یعنی بازی Gears 5 نیز از این قاعده مستثنا نیست و اکشنی با خشونت بالا و گرافیک زیبا را به خوردتان می‌دهد. جدای از عناصر همیشگی سری که به شوتینگ با زاویه دوربین سوم شخص و محوریت پناه گرفتن پشت اجسام خلاصه می‌شود، عناصری از بازی‌های جهان‌باز نیز در بازی Gears 5 وجود دارد که تجربه‌ای نوآورانه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

گرافیک بازی نیز یکی از بهترین جلوه‌های بصری را در سری Gears داشته و تمامی انفجارها، خون و خونریزی‌ها، انیمیشن‌های کاراکترها و بافت‌های مراحل با جزییاتی بالا طراحی شده‌اند. قطعاً در سبک شوتر سوم شخص، بازی Gears 5 یکی از بهترین گرافیک‌ها را دارد.

بازی Ratchet & Clank Rift Apart

Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart یکی از عناوینی بود که برای به رخ کشیدن قدرت پردازش گرافیکی کنسول جدید سونی یعنی پلی‌استیشن 5 منتشر شد. این سری محبوب که در سبک اکشن و پلتفرمر ساخته شده، یکی از زیباترین و خیره‌کننده‌ترین گرافیک‌ها را در میان بازی‌های ویدیویی داشته و دنیای فانتزی و رنگارنگ آن با انیمیشن‌های کارتونی تفاوت اندکی دارد، به طوری که گاهی فکر می‌کنید محیط‌های بازی فیلم‌های رندر شده هستند!

سری بازی‌های Ratchet & Clank از گذشته تا به امروز طرفداران مخصوص خودش را داشته‌اند و از لحاظ بامزه بودن، داستان و گیم پلی همواره برای مخاطبان سرگرم‌کننده رقم خورده‌اند. شماره آخر بازی در کنار تمامی این عناصر، گرافیکی زیبا و خیره‌کننده را نیز چاشنی کار کرده تا به یکی از بهترین انحصاری‌های گرافیکی برایی کنسول PS5 تبدیل شود.

بازی Final Fantasy 7 Remake

Final Fantasy 7 Remake

سری بازی‌های Final Fantasy که تعداد بسیار زیادی از آن‌ها منتشر شده، فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند و چندین سبک را در کنار عناصر نقش‌آفرینی شامل می‌شوند. این بازی‌ها از عناوینی ساده و دوبعدی با گرافیک پیکسلی که مبارزات نوبتی داشتند مسیر را آغاز کرده و به‌تدریج تبدیل به بازی‌هایی با گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی جذاب‌تر شدند. بازی Final Fantasy 7 Remake که بازسازی یکی از شماره‌های قدیمی و کلاسیک این سری محبوب است، هم از لحاظ داستانی و شخصیت‌پردازی و هم از لحاظ گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

بازیکنان اکنون می‌توانند شخصیت‌های محبوب خود را در مدل‌هایی سه‌بعدی و باکیفیت مشاهده کنند و از انیمیشن‌های واقع‌گرایانه و پرجزییات هر کدام لذت ببرند. محتوای این بازی بسیار زیاد و گسترده بوده و روایتی علمی تخیلی و فانتزی را در کنار مبارزات مهیج و اکشن به خوردتان می‌دهد. از لحاظ گرافیکی، با یکی از بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی رو به رو هستید که جلوه‌های چشم‌نوازی را پیش چشمان شما به نمایش خواهد گذاشت.

بازی God of War

God of War

فهرست بهترین بازی‌های اکشن با بالاترین گرافیک مملو از عناوین انحصاری PS4 است که نمایانگر قدرت پردازش بسیار بالای این کنسول نسل قبل می‌دهد. بازی God of War که به‌تازگی برای رایانه‌های شخصی نیز پورت شده، در تمامی زمینه‌ها از جمله گرافیک نیز قوی ظاهر شد و توانست به یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شود. ماجراجویی در کنار کریتوسی متفاوت به همراه پسرش آترئوس در دنیای یخ‌زده افسانه‌های اسکاندیناوی به قدر کافی سرگرم‌کننده است و گرافیک زیبای بازی نیز این تجربه را لذت‌بخش‌تر رقم خواهد زد.

در این بازی، تمامی صحنه‌های سینمایی و سناریوها در داخل خود گیم پلی نمایش داده می‌شوند و هیچ تفکیکی بین آن‌ها وجود ندارد. شما از همان صحنه اول منوی اصلی بازی وارد محیط گرافیکی و زیبایش شده و برخلاف انتظار خود می‌فهمید که تمام بازی قرار است باکیفیت همین صحنه‌های سینمایی برای شما نمایش داده شود.

بازی Death Stranding

Death Stranding

بازی Death Stranding حرف و حدیث‌های بسیاری پشت سرش دارد. مخاطبان در مقابل این بازی به دو دسته تقسیم می‌شوند، یا بازی را به شدت دوست دارند و از تجربه آن لذت برده‌اند و یا برعکس کاملاً آن‌ها را ناامید کرده و نفرت به وجود آورده است. با تمام این حرف‌ها، یکی از عناصری که هر دو گروه در موردش اتفاق‌نظر دارند، گرافیک زیبا و خیره‌کننده بازی است که تجربه آن را شبیه به مشاهده یک فیلم سینمایی اکشن و علمی تخیلی می‌کند.

پیچیدگی‌های داستان بازی Death Stranding در کنار گیم پلی به‌ظاهر خسته‌کننده‌اش که لحظات اکشن کمی داشته و بیشتر به راه رفتن و پیمودن مسافت‌های طولانی در مسیرهای صعب‌العبور خلاصه می‌شود، شاید برای بسیاری عامل بازدارنده برای تجربه بازی باشد اما جلوه‌های بصری و گرافیک آن را نمی‌توان نادیده گرفت. این بازی نیز تمامی صحنه‌های سینمایی‌اش داخل خود گیم پلی شکل می‌گیرد و خبری از فیلم‌های از پیش طراحی شده نیست.

بازی Control

Control

استودیو Remedy یکی از استودیوهای بازی‌سازی است که به ساخت عناوین متفاوت با داستان جذاب و گیم پلی نوآورانه معروف شده است. سری محبوب Max Payne و همچنین بازی Alan Wake از جمله کارهای موفق این استودیو هستند. یکی از جدیدترین ساخته‌های Remedy یعنی بازی Control همان عناصر نوآورانه در داستان‌پردازی و گیم پلی را در کنار گرافیک زیبا و خیره‌کننده به خورد مخاطبانش می‌دهد. این بازی به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید Ray Tracing به خط‌کشی برای سنجیدن توان پردازش کارت گرافیک‌های سری RTX تبدیل شد.

جدای از نورپردازی‌های جذاب و انعکاس نور از سطوح مختلف، موتور قدرتمند فیزیک بازی نیز از دیگر عناصری است که شما را مدهوش می‌کند. تقریباً هر شیء و وسیله‌ای در دنیای بازی قابل برداشتن بوده و تخریب پذیری فوق‌العاده‌ای در تمام مراحل دیده می‌شود، به طوری که پس از یک مبارزه نفس‌گیر و اکشن با دشمنان، به‌خوبی می‌توانید آثار این خرابی‌ها را در منطقه مشاهده کنید.

بازی Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

از جدیدترین بازی‌های اکشن با گرافیک بالا می‌توان به عنوان انحصاری Horizon Forbidden West برای کنسول پلی‌استیشن 4 و 5 اشاره کرد که شماره دوم این سری محبوب است. ماجراجویی‌های ایلوی این بار در سرزمین‌های ممنوعه غرب در دنیایی پساآخرالزمانی شکل می‌گیرد که انسان‌ها را به زندگی بدوی و قبیله‌ای برگردانده و از طرفی ربات‌های پیشرفته و خطرناکی که میراث دنیای مدرن نابودشده هستند در کنار آن‌ها حضور دارند. گرافیک بالا یکی از برگ‌های برنده این بازی اکشن و جهان‌باز بوده و تمامی جزییات و محیط‌ها در آن زیبا و چشم‌نواز طراحی شده‌اند.

حال که ایلوی می‌تواند توسط تجهیزات جدیدش پرواز کند، زیر آب برود و محیط‌های جدیدی را کشف کند، زیبایی‌های دنیای Forbidden West را نسبت به شماره قبل دو چندان کرده و از طرفی بافت صورت و انیمیشن‌های تمامی کاراکترها نیز واقع‌گرایانه و زیبا طراحی شده‌اند. قطعاً اگر به کنسول PS5 دسترسی دارید، این بازی یکی از گرافیکی‌ترین عناوین انحصاری آن محسوب می‌شود که تجربه‌اش برای شما واجب است.

بازی Hitman 3

Hitman 3

سری بازی‌های هیتمن به دلیل گیم پلی اعتیادآورش برای بسیاری سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستند. این بازی‌ها شما را در نقش قاتل حرفه‌ای با نام مأمور 47 قرار داده تا هدف‌های مهمی را به شیوه‌های مختلف و نوآورانه به قتل برسانید. شماره آخر این سری یعنی بازی Hitman 3 از لحاظ گرافیکی بسیار قوی ظاهر شده و تجربه نقشه‌های قتل مختلف را به شکلی چشم‌نواز برای شما رقم میزند. وجود انواع سناریوها در کشورهای مختلف باعث می‌شود طراحی‌های منحصر به فرد و جذابی را در هر مرحله تجربه کنید، از برج‌های بلند دبی گرفته تا پیست اتومبیل‌رانی و…

به جز گرافیک خیره‌کننده، گیم پلی این بازی به‌قدری اعتیادآور است که می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر کند. هر مرحله برای پیش رفتن و از بین بردن هدف اصلی، هزاران مسیر و راه را پیش روی شما قرار می‌دهد تا ارزش تکرار هر مرحله بالا برود. این عنوان یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های اکشن مخفی‌کاری بوده که باید تجربه کنید.

بازی Far Cry 6

Far Cry 6

قطعاً اگر عنوانی با سبک شوتر جهان‌باز بخواهد در فهرست بهترین بازی‌های اکشن با گرافیک بالا قرار بگیرد، آخرین شماره سری Far Cry یعنی بازی Far Cry 6 است. این بازی همان تجربه همیشگی از Far Cry را این بار در جزیره‌ای استوایی و زیبا به خوردتان می‌دهد. در بازی Far Cry 6 دوباره با نقشه‌ای وسیع رو به رو هستید که باید در آن مقر دشمنان را از بین ببرید، گشت و گذار کنید و از دنیای زیبا و وحشی‌اش لذت ببرید. گیم پلی در سبک شوتر اول‌شخص بوده و کاراکتر شما به طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌های دست‌ساز دسترسی دارد. گرافیک بازی Far Cry 6 با وجود اینکه برای نسل قبل طراحی شده، همچنان زیبا و چشم‌نواز است و مناظری زیبا، سرسبز و چشم‌نواز را به خوردتان می‌دهد.

بازی Metro Exodus

Metro Exodus

اگر به سبک بقا یا همان Survival علاقه دارید و می‌خواهید دنیایی آخرالزمانی و نسبتاً ترسناک را با گرافیکی خیره‌کننده و لذت‌بخش تجربه کنید، بازی Metro Exodus یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. گرافیک این بازی از همان اولین صحنه و زمانی که باید شیشه ماسک خود را تمیز کنید و با فندک، تارعنکبوت‌ها را بسوزانید، شما را میخکوب خواهد کرد. بازی دنباله ماجراهای بازمانده‌های جنگ اتمی در روسیه را روایت می‌کند که به دلیل شرایط سخت و خطرناک سطح زمین، به اعماق آن پناه پرده‌اند. در طول این بازی اما برای اولین بار، شما و گروه خود متروهای زیرزمینی را ترک کرده و به دنیایی فراتر از آن قدم می‌گذارید.

بازی در 4 فصل مختلف روایت می‌شود و در هر فصل، دشمنان متفاوت و سناریوهای جدیدی را تجربه می‌کنید که همگی با گرافیک زیبا و خیره‌کننده طراحی شده‌اند. در طول زمستان باید مراقب طوفان‌های برفی باشید، در تابستان که به منطقه‌ای صحرایی می‌روید، گرما و طوفان شن را تجربه کرده و در بهار نیز وارد جنگل‌هایی سرسبز خواهید شد. استفاده از تکنولوژی Ray Tracing یکی دیگر از برگ برنده‌های گرافیکی بازی Metro Exodus است که نورپردازی‌های زیبایی به آن بخشیده است.

بازی The Witcher 3

The Witcher 3: Wild Hunt

برنده عنوان بازی سال 2018 قطعاً در تمامی زمینه‌ها از جمله گرافیک، توانست قوی ظاهر شود. بازی The Witcher 3: Wild Hunt تمامی عناصر موجود برای تبدیل‌شدن به یک شاهکار در صنعت بازی‌های ویدیویی را در دل خود جای داده بود که داستان‌پردازی، وسعت دنیا و جهان‌باز بودنش، گیم پلی اکشن و گرافیک زیبا از جمله آن‌ها بودند. تجربه بازی The Withcer 3 حتی امروز نیز می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و چشم‌نواز باشد، خصوصاً دنیای بسته الحاقی Blood and Wine که از حیث زیبایی بی‌مانند است!

هرچند بازی ویچر 3 پایانی برای روایت این سه‌گانه بود؛ اما این پایان به دلیل عناصر موفق و کامل بازی برای تمامی طرفداران شیرین رقم خورد و استودیو CD Projekt Red را به یکی از استودیوهای محبوب نزد مخاطبان بازی‌های ویدیویی تبدیل کرد.

بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

نمی‌شود فهرستی از بهترین بازی‌های اکشن با گرافیک بالا تهیه کرد و نام بازی Red Dead Redemption 2 را داخل آن نیاورد. این بازی محبوب که آخرین ساخته استودیو Rockstar محسوب می‌شود، یکی از کامل‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین تجربه‌ها در دنیای وسترن و غرب وحشی را در محیطی با گرافیک بالا و چشم‌نواز در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. توجه به جزییات یکی از اصلی‌ترین عناصر بازی رد دد ریدمپشن 2 است و این موضوع را در تمامی محورهای بازی مشاهده خواهید کرد، از بلند شدن ریش کاراکتر گرفته تا نوع خرید کردن و تعامل با دنیای بازی، واقع‌گرایانه بودن سلاح‌ها و شکار کردن در حیات‌وحش و…

در بهترین حالت می‌توان Red Dead Redemption 2 را یک جی تی‌ ای وسترن دانست که همان اندازه تنوع، گستردگی و فعالیت در آن وجود دارد و در کنار این موارد، گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌ای نیز ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی‌های اخیر بازی پشتیبانی از قابلیت NVIDIA DLSS را نیز میسر کرده که توسط آن می‌توانید گرافیک خوب بازی را روان‌تر اجرا کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider

یکی دیگر از بازی‌های اکشن موفق با گرافیک بالا، آخرین ماجراجویی‌های لارا کرافت در بازسازی سری Tomb Raider است که با نام Shadow of the Tomb Raider منتشر شد. این بازی جذاب نیز به دلیل گرافیک زیبا و چشم‌نوازی که دارد و همچنین استفاده از Ray Tracing برای سنجش قدرت پردازش سیستم‌های مختلف استفاده می‌شود. در بازی Shadow of the Tomb Raider دنیایی زیبا و سرسبز را در قدم‌های لارا کشف کرده و به مقبره‌های مرموز متعددی سفر می‌کنید. گیم پلی اکشن بازی نیز در کنار گرافیک خیره‌کننده‌اش، این تجربه را لذت‌بخش‌تر کرده و تلفیق خوبی از شوتر سوم شخص، مخفی‌کاری و ماجراجویی را به خوردتان می‌دهد.

بازی Assassin's Creed Valhalla

Assassin’s Creed: Valhalla

شماره آخر سری محبوب Assassin’s Creed از جمله بازی‌هایی است که گرافیک بالایی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. بازی Assassin’s Creed Valhalla این بار ماجراجویی در قدم‌های وایکینگ‌ها را برای شما آماده کرده تا همان مبارزات اکشن و تن‌به‌تن را به شکلی متفاوت رقم بزنید و در فتح کردن انگلستان در کنار هم‌رزم‌های وایکینگ خود موفق شوید. گستردگی و بزرگ بودن نقشه بازی، تنوع سلاح‌ها و همچنین طیف گسترده‌ای از مأموریت‌های اصلی و فرعی باعث می‌شود ساعت‌های طولانی در Valhalla لذت ببرید.

گرافیک بازی از دیگر نقاط قوتش است و یکی از بهترین انیمیشن‌ها و جزییات را در محیط‌ها و کاراکترهایش مشاهده خواهید کرد. اگر به وایکینگ‌ها و افسانه‌های اسکاندیناوی علاقه دارید و بازی God of War را نیز به اتمام رسانده‌اید، بازی Valhalla گزینه‌ای است که می‌تواند اوقات فراغت شما را به‌خوبی پر کند.

بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

استودیو CD Projekt Red پس از موفقیت بازی ویچر 3 پروژه بلندپروازانه دیگری را آغاز کرد که متأسفانه انتشار ناموفقی داشت. بازی Cyberpunk 2077 به دلیل مشکلات گسترده‌ای در زمینه فنی و همچنین عدم ارائه وعده‌هایی که توسط سازندگان داده شده بود، به‌سرعت به یکی از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های سال تبدیل شد؛ اما با تمام این تفاسیر، اگر سیستمی قدرتمند در اختیار داشتید می‌توانستید از گرافیک زیبا و خیره‌کننده بازی به شدت لذت ببرید.

شهر Night City، شهری زیبا و آینده‌گرایانه بوده که مملو از جزییات و نورپردازی‌های زیبا است. تکنولوژی Ray Tracing در تمامی این بازی مشاهده می‌شود و جلوه‌هایی چشم‌نواز به محیط‌ها بخشیده که نظیرش را در کمتر بازی اکشن و آینده‌گرایانه‌ای می‌بینید. به‌روزرسانی‌های اخیر بازی Cyberpunk 2077 بسیاری از مشکلاتش را حل کرده و محتوای جدیدی را نیز به آن افزوده تا در کنار گرافیک خیره‌کننده، بتوانید تجربه‌ای لذت‌بخش و روان را از آن داشته باشید.

بازی Call of Duty Vanguard

Call of Duty Vanguard

جدیدترین شماره سری محبوب کال آف دیوتی دوباره به دوران جنگ جهانی دوم برگشته تا بتواند طعمی نوستالژیک و موفق از شماره‌های قبل را به خورد طرفدارانش دهد. بازی Call of Duty Vanguard هرچند نتوانست چندان محبوب ظاهر شود و انتظارات را برآورده کند، در زمینه گرافیک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این بازی به کلیشه‌ای بودن روایت داستانی و همچنین عدم شخصیت‌پردازی مناسب کاراکترهایش محکوم شد ولی گرافیک زیبای آن شاید بتواند تا حدودی این ضعف‌ها را جبران کند، هرچند همه چیز گرافیک نیست! گیم پلی بازی همان تجربه همیشگی Call of Duty را دوباره در دنیای جنگ جهانی دوم و گرافیک نسل جدید به خوردتان خواهد داد.

بازی Devil May Cry 5

Devil May Cry 5

طرفداران سری Devil May Cry بسیار زیاد است و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. گیم پلی اعتیادآور در سبک اکشن و هک‌اند اسلش، کاراکترهایی به‌یادماندنی که شخصیت‌پردازی اکثر آن‌ها به‌خصوص شخصیت‌های اصلی، عمیق و خوب است و همچنین اکشن بالای گیم پلی. این سری همواره در زمینه گرافیکی نیز قوی ظاهر شده و شماره آخر آن یعنی بازی Devil May Cry 5 تمامی این عناصر را مناسب نسل جدید بازی‌های ویدیویی بار دیگر گرد آورده تا تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار طرفدارانش قرار دهد.

گرافیک بازی Devil May Cry 5 چشم‌نواز و زیبا طراحی شده و تمامی کاراکترها و انیمیشن‌های هر کدام واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند. در طول بازی با سه کاراکتر مختلف مسیر داستانی را پیش می‌برید که هر کدام تکنیک‌های مبارزه منحصر به فرد خودشان را دارند. Dante دوست‌داشتنی در این شماره زیباتر و دلرباتر از قبل منتظر شما خواهد بود!

بازی Final Fantasy XV

Final Fantasy XV

سری بازی‌های Final Fantasy تا به امروز دو شماره با گرافیک بالا در اختیار طرفدارانش قرار داده‌اند. یکی بازسازی شماره هفتم بود و دیگری بازی Final Fantasy XV که در سال 2018 پورت رایانه‌های شخصی‌اش منتشر شد. گرافیک این بازی تفاوت چندانی با بازسازی شماره هفتم نداشته و نسبت به آن، دنیایی وسیع‌تر در سبک جهان‌باز را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. شما در این بازی ماجراجویی‌های 4 دوست و قهرمان را دنبال می‌کنید که سوار بر اتومبیل مدرن خود، به نقاط مختلف دنیای بازی سفر کرده و با انواع دشمنان مقابله می‌کنند. گرافیک بازی حتی پس از گذشت چند سال، همچنان زیبا و چشم‌نواز بوده و می‌تواند به‌سادگی شما را مجذوب خود کند.

گرافیک چه بخواهیم و چه نخواهیم، امروزه به یکی از عناصر مهم بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. با این حال اگر یک بازی تنها گرافیک بالایی داشته باشد و سایر عناصرش چنگی به دل نزند باعث محبوبیتش نمی‌شود. در این مقاله تعدادی از بهترین بازی‌های اکشن با گرافیک بالا را معرفی کردیم، از دنیای زیبا و وسترن Red Dead Redemption 2 گرفته تا دنیای پساآخرالزمانی و ترسناک Metro Exodus که هر کدام به شکلی متفاوت جلوه‌های زیبا و گرافیکی خود را به نمایش گذاشته‌اند. به نظر شما کدام بازی‌های اکشن دیگر گرافیک بالایی دارند و در فهرست جای آن‌ها خالی است؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی‌های اکشن گرافیک بالایی دارند؟

بازی‌هایی مثل Metro Exodus،Cyberpunk 2077،The Witcher 3 و Devil May Cry 5 از جمله بازی‌هایی هستند که با گرافیک بالا و چشم‌نواز در دسترس قرار دارند.

۱
کدام بازی ماجرایی و اکشن دارای گرافیک بالایی است؟

بازی Shadow of the Tomb Raider از جمله بازی‌های ماجرایی و اکشن بوده که گرافیک بسیار بالایی دارد.

۲
گرافیکی‌ترین بازی سبک اکشن و هک اند اسلش کدام است؟

بازی Devil May Cry 5

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    Silent

    مهمان

    انصافا بهترین نقطه قوت بازی Devil May Cry 5 فقط Dante دوست داشتنی هستش ولی از شخصیت Nero حالم بهم میخوره اصلا چرا باید شخصیت مزخرفی مثل Nero باید قهرمان بازی Devil May Cry 5 باشه؟ انصافا Dante بیشترین نقطه قوت بازی Devil May Cry 5 هستش کلا Dante خیلی عالیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شاهین

    مهمان

    لست دو یکی از بازیاییه که تا چند سال آینده گرافیک مشابهش نمیاد، جاهایی تو بازی هست که آدم نمیتونه با واقعیت تشخیصش بده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    الیاس

    مهمان

    سلام متاسفم بازی های خوب نذاشتین فری فایر
    کالاف دیوتی
    پابجی
    اینا دکوری نیستن

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به الیاس

      نویسنده

      دوست عزیز بازی‌هایی که گفتید برای اندروید هستن بیشتر که توی مقاله گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید بهش اشاره کردیم

    • Avatar

      مهدی در پاسخ به الیاس

      مهمان

      mobile player ???

    • Avatar

      آرمان در پاسخ به الیاس

      مهمان

      کالاف دیوتی ونگارد رو که گذاشتن
      ولی اگه منظورت کالاف موبایله داداش واقعا اوضاعت خیلی خیطه این بازی هایی که تو میگی گرافیک چندانی در برابر اینا ندارن

    • Avatar

      عرشیا در پاسخ به الیاس

      مهمان

      پسر جان حالت خوبه این بازی ها مال PS هستند ولی این بازی های که میگی مال گوشی هستند????

    • Avatar

      محمد در پاسخ به الیاس

      مهمان

      اینایی که گفتی گرافیکشون خیلی بالا نیست. شاید برای اندروید باشه اما کلا بازی با گرافیک بالاتر وجود داره. من بازی ایرانی مشناسم که گرافیکش از همشون که گفتی بالا تره!

  • Avatar

    آراد

    مهمان

    بازی های ارکام چرا نیستند؟

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به آراد

      نویسنده

      به خاطر حجیم نشدن مقاله یه تعدادی از بازی ها رو لحاظ نکردیم

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام.و تشکر از زحمات شما.فقط لطفا لینک دانلود بازیهارو هم زیرشون بزارید.چون وقتی ما توی گوگل پلی یا اپ استور سرچ میکنیم،چندین تا از اون این بالا میاد و دقیقا نمی‌دونیم که کدومشون بازی معرفی شده شما هستش.یا باید بیخیالش بشیم یا یکی یکی نصب و حذف کنیم تا بهش برسیم.سپاس

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به Amir

      نویسنده

      سلام. اگر بازی های مقاله رو داخل سایت داشته باشیم حتما لینک دانلودش داخل متن گذاشته میشه همیشه.

    • Avatar

      Ehsan در پاسخ به Amir

      مهمان

      مگه بازی موبایل هستن که میخوای تو گوگل پلی نصبشون کنی -_- اینا بازی های کنسول و pc هستن که تقریبا همشون هم پولی هستن

  • Avatar

    Darkness

    مهمان

    ویچر۳ نسبت ب بقیه کیفیت پایین تری داره
    ولی در کل گرافیک خوبی داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hamidreza

    مهمان

    سری metro یکی از فوق العاده ترین عناوینی بود که تجربه کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهران

    مهمان

    پس سری بازی Doom 2016 و Doom Eternal چی؟

    پاسخ دهید
    • علی ناجی مقدم

      علی ناجی مقدم در پاسخ به مهران

      نویسنده

      به خاطر کاهش حجم مقاله مجبور بودیم چند تا بازی رو لحاظ نکنیم ?