دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای PC

پارسی گیم 11 فروردین 1401 30 دیدگاه
29,837 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای کامپیوتر

کسی نیست که اسم هیدئو کوجیما را در صنعت بازی‌های ویدیویی نشناسد. این شخص خلاق تا به امروز شاهکارهای زیادی را در این صنعت به وجود آورده که تقریباً تمامی آن‌ها بازی‌های متفاوت و سرگرم‌کننده با داستانی عمیق بوده‌اند. همین سابقه درخشان باعث شده تا افراد زیادی طرفدار ذهن خلاق کوجیما شوند و همواره عطش بالایی برای عناوین ساخته شده توسط او داشته باشند. بازی دث استرندینگ آخرین عنوان منتشرشده توسط KOJIMA Productions بوده که یک سبک متفاوت را با داستانی عمیق و پیچیده به خورد بازیکن می‌دهد. به‌تازگی نسخه Director’s Cut این عنوان جذاب نیز منتشر شده که نسخه کامل و بهینه‌سازی شده بازی محسوب می‌شود.

داستان‌پردازی متفاوت و پرعمق کوجیما

مهم‌ترین عنصری که این بازی را جذاب می‌کند، داستان پیچیده و متفاوتش است. روایت این بازی در ایالات‌متحده جریان دارد که اتفاق‌های عجیبی آن را به نابودی کشانده است. موجوداتی نامرئی وارد دنیا شده که انگار با جهان پس از مرگ در ارتباط هستند و پرده میان دو جهان را از بین برده و همه‌چیز را به هرج‌ومرج کشانده‌اند. تداخل آن‌ها با دنیای زندگان باعث تغییرات آب و هوایی عجیب و هولناک شده، برای مثال باران‌هایی شروع به باریدن می‌کنند که برای انسان‌ها مرگبار بوده و به‌مرور جوامع بشری را به نابودی کشاند. اکنون کلونی انسان‌ها در نقاطی کوچک و دور از یکدیگر زندگی کرده و مایحتاج خودشان را توسط پیک‌هایی تأمین کرده که پای پیاده در سرزمین خطرناک بیرون، حرکت می‌کنند. شما در این بازی نقش یکی از همین پیک‌ها با نام Sam Porter Bridges را بازی خواهید کرد و ماجراهای او را در این دنیای پیچیده دنبال می‌کنید.

روایت داستانی بازی توسط دیالوگ‌ها، کات سین‌ها و همچنین ماجراهایی که در طول این سفرهای مختلف پشت سر می‌گذارید به خورد شما داده می‌شود. گاهی به‌قدری جذب داستان می‌شوید که فراموش می‌کنید مشغول تجربه یک بازی ویدیویی هستید و بیشتر انگار در حال تماشای یک فیلم فلسفی و علمی تخیلی عمیق شده‌اید. داستان از همان ابتدا شاید کلماتی ناآشنا و پیچیده را برای شما بیان کند اما به‌تدریج با پیشروی در مراحل و شناختن دنیا و کاراکترهای بازی، به ذهن خلاق کوجیما آفرین خواهید گفت.

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

بازی Death Stranding توسط استودیو Kojima Productions ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Death Stranding با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

گیم پلی‌ای متفاوت و نوآورانه

سبک گیم پلی بازی کاملاً ابداعی است. هرچند بسیاری این بازی را یک شبیه‌ساز قدم زدن یا همان Walking Simulator می‌دانند؛ اما پیچیدگی‌های زیادی در گیم پلی وجود داشته که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. هدف شما جابه‌جایی بارهای مختلف بین کلونی‌های انسانی و همین‌طور متصل کردن تمامی جوامع با یکدیگر است. در طول مسیر سختی‌های زیادی را تجربه می‌کنید. علاوه بر مسیرهای صعب‌العبور، دشمنان انسانی و فرازمینی نیز کار شما را مختل کرده و عوامل آب و هوایی هم نقش مهمی بازی می‌کنند. عناصری از بازی‌های مخفی‌کاری، اکشن و ماجرایی در دنیای وسیع و باز دث استرندینگ نمایان است.

موسیقی و گرافیک خیره‌کننده

نکته دیگر، گرافیک چشم‌نواز و خارق‌العاده این بازی بوده که در تمامی لحظات صحنه‌هایی زیبا و با جزییات بالا پیش چشمانتان به نمایش می‌گذارد. انیمیشن‌های شخصیت‌ها، صداگذاری و طبیعت زیبایی که در دنیای بازی وجود دارد همگی در کنار تجهیزات آینده‌گرایانه شما با تکنیک گرافیکی حرفه‌ای طراحی‌شده‌اند.

علاوه بر این تمامی صحنه‌های سینمایی بازی به‌قدری واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند که همان حس و حال یک انیمیشن باکیفیت یا فیلمی سینمایی را به شما منتقل می‌کنند. در طول گیم پلی و سفرهای طولانی خود، موسیقی متن بازی Death Stranding، به صورت جذاب و دل‌نشینی همراه گوش‌های شما می‌شود و به ماجراجویی‌های شما طعمی لذت‌بخش خواهد داد.

ویژگی‌های نسخه Director’s Cut

نسخه Director’s Cut بازی نه‌تنها این گرافیک را برای کنسول PS5 و PC بهینه‌سازی کرده بلکه عناصر جدید دیگری را هم به بازی اضافه کرده است. برای مثال یک پیست اتومبیل‌رانی در بازی وجود داشته که می‌توانید در آن رانندگی کنید. زمین تیراندازی، یک ربات جدید و بهینه‌سازی سیستم مبارزات و سلاح‌ها از دیگر ویژگی‌های این نسخه بوده که با داشتن آن، کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین تجربه از این بازی زیبا را می‌توانید داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fallout 4 و Elden Ring را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Death Stranding Directors Cut برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10
Processor: Intel® Core™ i5-3470 or AMD Ryzen™ 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 4 GB or AMD Radeon™ RX 560 4 GB
DirectX: Version 12
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: AVX instruction set required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10
Processor: Intel™ Core i7-3770 or AMD Ryzen™ 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or AMD Radeon™ RX 590
DirectX: Version 12
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: AVX instruction set required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From legendary game creator Hideo Kojima comes a genre-defying experience, now expanded in this definitive DIRECTOR’S CUT. In the future, a mysterious event known as the Death Stranding has opened a doorway between the living and the dead, leading to grotesque creatures from the afterlife roaming the fallen world marred by a desolate society. As Sam Bridges, your mission is to deliver hope to humanity by connecting the last survivors of a decimated America.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 72.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Death Stranding Directors Cut در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Death Stranding Directors Cut نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Death Stranding Directors Cut کرک شده است ؟

بله. بازی Death Stranding Directors Cut توسط گروه FLT کرک شد.

۲
آیا سیستم من بازی Death Stranding Directors Cut را اجرا می کند ؟

برای اجرای Death Stranding Directors Cut شما نیاز به ویندوز 10، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Core i5-3470 یا AMD Ryzen 3 1200 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GeForce GTX 1050 4 GB یا AMD Radeon RX 560 4 GB هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 80 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Death Stranding را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Death Stranding در چه جهانی روایت می شود ؟

روایت این بازی در ایالات‌متحده جریان دارد که اتفاق‌های عجیبی آن را به نابودی کشانده است. موجوداتی نامرئی وارد دنیا شده که انگار با جهان پس از مرگ در ارتباط هستند و پرده میان دو جهان را از بین برده و همه‌چیز را به هرج‌ومرج کشانده‌اند. تداخل آن‌ها با دنیای زندگان باعث تغییرات آب و هوایی عجیب و هولناک شده، برای مثال باران‌هایی شروع به باریدن می‌کنند که برای انسان‌ها مرگبار بوده و به‌مرور جوامع بشری را به نابودی کشاند. اکنون کلونی انسان‌ها در نقاطی کوچک و دور از یکدیگر زندگی کرده و مایحتاج خودشان را توسط پیک‌هایی تأمین کرده که پای پیاده در سرزمین خطرناک بیرون، حرکت می‌کنند. شما در این بازی نقش یکی از همین پیک‌ها با نام Sam Porter Bridges را بازی خواهید کرد و ماجراهای او را در این دنیای پیچیده دنبال می‌کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 30 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    با سلام.
    یک سوال دارم، و اون این که آیا این نسخه به لحاظ داستانی با نسخه ی اولیه یکی است، و فقط جزئیات و گرافیک بازی بهبود پیدا کرده، یا یک داستان مجزا و متفاوت نوشته شده است ؟ با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      بله داستان یکی هست

  • Avatar

    M.r

    مهمان

    سلام نسخه فیت گرل کرک شدس؟
    آیا خودش بازی رو به صورت خودکار کرک می کنه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به M.r

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    مردی از اقیانوس اطلس (!)

    مهمان

    کسانی که این بازی رو شبیه‌ساز راه‌رفتن می‌نامند، به احتمال زیاد یا افراد بی‌دقتی هستند که نه به داستان توجه می‌کنند و نه به مسیرشان و به ویژگی‌های نوآورانه‌ای که این شاهکار [استاد کوجیما]، توجه‌ای ندارند. به محض آمادگی شرایط، بازی را نصب می‌کنم و به‌تجربه‌ی این شاهکار می‌پردازم.
    اما، توصیه‌ای برای کسانی که نقد‌های این بازی را می‌خوانند و آن را [شبیه‌ساز راه‌رفتن] می‌نامند:
    [بهتر است به‌تجربه‌ی بازی‌های چندنفره‌ای بپردازید که داستانی ندارند و یا به‌تجربه‌ی بازی‌هایی به‌ظاهر داستانی بپردازید که در یک چرخه‌ی تکرار گیر‌ افتاده و هیچ‌گاه، چیز جدیدی برای ارائه ندارند.]
    با تشکر، یک کاربر طرفدار Death Stranding و استاد کوجیما.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Dodo در پاسخ به مردی از اقیانوس اطلس (!)

      مهمان

      یا خدا باشه حالا
      خب هرکسی نظری داره

  • Avatar

    شادین

    مهمان

    سلام
    بازی Death Stranding Directors Cut آیا تمام گیمپلی نسخه های CPY و v1.05 – CODEX رو در خودش داره یا که کلا از بیخ و بن زده کوبونده و از نو ساخته ؟
    آخه من آرشیو تهیه میکنم خواستم بدونم اگه نسخه Directors Cut همه ی گیمپلی و ویژگیهای دو نسخه ی قبل رو داره اونا رو دلیت کنم و فقط Directors Cut رو بذارم .

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام روی گرافیک mx450 2g و 8g ram وi5 1135g7 میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      احتمالا اجرا میشه

  • Avatar

    mreza

    مهمان

    سلام وقت بخیر نسخه فیت گرلش حذفیات داره؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mreza

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 30 دیدگاه