پارسی گیم

دانلود بازی Gears 5 Hivebusters برای PC

پارسی گیم 6 دی 1399 36 دیدگاه
21,544 بازدید

دانلود بازی Gears 5 Hivebusters برای کامپیوتر

سری بازی های Gears of War یکی از مجموعه بازی‌های فوق‌العاده جذابی که به‌صورت انحصاری از کمپانی مایکروسافت برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و شوتر سوم شخص منتشر شده است. این بازی که از داستانی ماجراجویی با صحنه‌های تیراندازی هیجان‌انگیز برخوردار است، تاکنون نسخه‌های مختلفی را با روایتی دنباله‌دار برای علاقه‌مندانش ارائه کرده و به‌نوعی در پایان هرکدام از قسمت‌ها، بازیکن را تشنه نگه‌داشته تا منتظر سری جدید بازی باشند. در بازی Gears of War 4، شاهد این بودیم که رازی تاریک و عجیب در مورد یکی از همراهان شخصیت اصلی آشکار شد. شاید همه فکر می‌کردند که داستان حول محور کاراکتر جیمز فنیکس، پسر مارکوس، خواهد بود اما همه چیز به یک‌باره تغییر کرد و گیم پلی با آشکار کردن رازهایی از کاراکتر کیت دیاز (Kate Diaz) همه را شگفت‌زده کرد. این رخداد که در انتهای داستان شکل گرفت، همه را کنجکاو نگه داشت تا بالاخره نسخه پنجم رونمایی شد. گیم پلی Gears 5، دقیقاً بعد از اتمام نسخه چهارم شروع می‌شود، از همان‌جایی که وقایع انتهایی باعث شد تا تغییر مسیری جدی را در روند بازی شاهد باشیم. توسعه‌دهندگانی از استودیو The Coalition طراحی این نسخه را مانند سری‌های قبلی بر عهده داشته و کمپانی Xbox Game Studios محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های شوتر و ماجراجویی منتشر کرده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Gears 5

راهنمای قدم به قدم بازی Gears 5

بازی Gears 5 توسط استودیو The Coalition ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Gears 5 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Gears 5

همان‌طور که گفتیم، در نسخه چهارم، شخصیت اصلی داستان جیمز فنیکس بود که رخدادهای مختلف را کنترل و هدایت می‌کرد اما در Gears 5 همه چیز تغییر کرده است و Kait جای او را به‌خوبی پر نموده و اکنون قصد دارد تا ماجراجویی چالش‌برانگیز را برای فهمیدن حقیقت گذشته و خانواده خود و آنچه پشت پرده قرار گرفته، آغاز کند. JD، Del و Marcus به طور رسمی در کنار کیت در ارتش COG بازگردانده می‌شوند. آن‌ها که به‌عنوان گروه جدید دلتا اصلاح شده‌اند، بنا به درخواست دامون بیرد به ویرانه‌های Azura سفر می‌کنند تا ماهواره را پرتاب و شبکه Hammer of Dawn را بازیابی کنند. چهار ماه بعد، کیت و دل به یک روستا با نام Outsider واقع در Riftworm می‌روند تا سعی کنند دو یار قدیمی را متقاعد کنند که به گروه COG بپیوندند. رئیس دهکده، عموی کیت اسکار به درخواست آن‌ها پاسخ مثبتی نمی‌دهند. در این میان آن‌ها به طور ناگهانی توسط Swarm مورد حمله قرار می‌گیرند. حس عجیبی به کیت دست می‌دهد که باعث می‌شود تا رؤیاهای عجیبی را ببیند، خود را در قالب شخصیتی حس کند که می‌تواند نیروهای Swarm را کنترل کند و به‌نوعی از طریق رؤیاها سفری جذاب را تجربه کند؛ اما به‌واسطه این راه نمی‌تواند از مرگ اسکار جلوگیری کند و فقط شاهد کشته‌شان او خواهد بود. در همین زمان نیروهای کمکی برای تخلیه روستا وارد عمل می‌شوند. کیت در مورد رؤیاهای خود با همه صحبت می‌کند و شرح می‌دهد که چه چیزی رخ‌داده است و مارکوس توصیه می‌کند که برای یافتن پاسخ سؤالات به آزمایشگاه مخفی در New Hope مراجعه کند و Del نیز به او بپیوندد. در آزمایشگاه، سرنخ‌هایی را پیدا می‌کنند که آن‌ها را به کوه Kadar، یکی از دژهای سابق Locust، می‌رساند.

جدیدترین به‌روزرسانی یا بهتر بگوییم DLC بازی با نام Gears 5 Hivebusters به‌تازگی منتشر شده است و وقت آن شده تا به‌واسطه این به‌روزرسانی به بازی برگردید و در اولین عملیات خود به‌عنوان بخشی از برنامه محرمانه Hivebuster در نقش یکی از کاراکترهای مک، لانی یا کیگن قهرمانان حالت Escape بازی کنید. آن‌ها مأموریت دارند تا محل تجمع نیروهای Swarm را از بین ببرند اما به چه شکل و چگونه، مشخص نشده است. باید در یادداشت که هرکدام از این شخصیت‌ها دارای سلاح‌ها و شکل مبارزه خاص خود خواهد بود. همچنین بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین با دو کاربر دیگر همراه شده تا در مجموع در قالب یک تیم سه‌نفره داستان را تجربه کنند. کمپینی 3 ساعته در جزایر آتش‌فشانی گالانگی برگزار می‌شود که حس حالی فوق‌العاده به بازیکنان تجربه خواهد کرد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی را همچون Borderlands 3 و Halo Spartan Strike را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Gears 5 Hivebusters با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX-6000 series | Intel i3 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 | NVIDIA GeForce GTX 760 (Windows 10) | NVIDIA GeForce GTX 1050 (Windows 7)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 3 | Intel i5 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 570 | NVIDIA GeForce GTX 970 (Windows 10) | NVIDIA GeForce GTX 1660ti (Windows 7)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Gears 5 is a third-person shooter video game developed by The Coalition and published by Xbox Game Studios for Microsoft Windows and Xbox One, and is the sixth installment of the Gears of War series, it is the sequel to Gears of War 4. The game will be released worldwide on September 10, 2019. Kait, JD, Del, and Marcus travel to the ruins of Azura in order to launch a prototype Hammer of Dawn satellite in an effort to restore the Hammer of Dawn network. With the launch successful, they return to the COG capital, New Ephyra, but find out from Baird that he still cannot locate the other satellites. Jinn finds out about the launch and orders them not to restore the network, since it would go against the wishes of the late Anya Fenix, who had decided to permanently decommission the Hammer of Dawn. Jinn then receives word that Settlement 2 is under attack and sends JD’s squad to assist the evacuation. Accompanying them in defending the settlement is a Gear named Fahz, involved in an incident that spurred JD and Del to desert the COG. The incident in question involved Fahz ordering a squadron of armed drones to fire on protesting Settlement 2 citizens. In a heated moment during the fighting, Fahz reveals that he was only following JD’s orders, causing Del and Kait to lose trust in JD. As the Swarm attacks intensify and threaten to destroy the evacuation convoy, JD orders Baird to fire the Hammer of Dawn. While the Swarm forces are annihilated, the Hammer of Dawn malfunctions and begins firing wildly, resulting in the death of Lizzie Carmine, and many civilians.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 106 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    با سلام خدمت ادمین عزیز و تشکر از سایت واقعا محشرتون. قبلا یک نسخه Gears 5 رو هم قرار داده بودید و من دان کردم. الان این چه فرقی با اون داره؟ فقط DLC هاش آپدیت شده یا کلا استوری فرق کرده؟ آنلاین هم داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا گیج شدم. عشقید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات جدید اضافه میشه بخش داستانی که همیشه ثابت هست
      انلاین هم داره ولی چون کرک هست نمیتونید بازی کنید

  • Avatar

    vergil

    مهمان

    سلام و خسته نباشید به پارسی گیم عزیز به این سیستمم میخوره ؟؟ I7 11700K RAM16 2400 VGA GT 1030ddr5 asus

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به vergil

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    aslan

    مهمان

    درود
    کلا این نسخه و dlc مشکل سیو داره
    ایا راه حلی نداره مشکل برطرف بشه ادمین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hasan

    مهمان

    سلام رو کارت گرافیک 940mx
    Cpu : i7
    Ram :12
    میاره ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hasan

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    ilya

    مهمان

    باسلام.عزیز این نسخه افلاینه؟و اینکه عزیز چرا توضیح ندادید فایل trailersوuselessرو کجا کپی کنیم پس از نصبfitgirl میشه بگید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ilya

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شده است
      فایل های اضافی را در کنار ستاپ فیتگرل قرار دهید و در هنگام نصب تیک گزینه های مورد نظر را بزنید

  • Avatar

    Hamid

    مهمان

    سلام
    من بعد از نصب بازی با این ارور مواجه میشم
    the code execulion cannot proceed becaude concrt.dll was not found .the program may fix the problem
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hamid

      پشتیبانی

      سلام
      تمامی نسخه های Microsoft Visual C++ Runtime را دانلود و نصب کنید

  • Avatar

    وحید محمدی

    مهمان

    سلام متاسفانه دی ال سی جدید بازی مشکل عدم سیو داره هربار که میام بیرون دوباره از اول میاد.نسخه فیتگرل نصب کردم خود نسخه اولیه بازی همچین مشکلی نداشت

    پاسخ دهید
    • Avatar

      arash در پاسخ به وحید محمدی

      مهمان

      سلام .ایا روشی برای حل مشکل سیو نکردن پیدا کردین ؟

  • Avatar

    عارف

    مهمان

    سلام
    اولا اینکه فایل کرک ارور 404 نات فوند میده
    دوما اینکه بازی رو حتی از طریق سیف مود هم نصب کردم . کرک همین نسخه رو هم از یه سایت دیگه دانلود کردم.کپی کردم و آنتی ویروسمم خاموش بود. ولی بازم بازی رو که باز میکنم لوگو و لودینگ کوچیک اولی میاد و تا آخر میره و بعد ارور استیم میده
    اینم متن ارورش :
    unable to initialize steam, please make sure steam is running and you have logged in with the correct account!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عارف

      پشتیبانی

      سلام
      یا به درستی کرک نمیکنید
      یا آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر کرک را پاک میکند

  • Avatar

    توحید

    مهمان

    سلام با این سیستم جواب میده
    i3 9100fسی پیو
    رم 16
    گرافیک rx580 8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به توحید

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه