دانلود بازی Cyberpunk 2077 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1402 3,287 دیدگاه
854,630 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

تا به امروز تصورات زیادی از دنیای آینده پدید آمده که هر کدام به شکل متفاوتی، آن را توصیف می‌کنند. برخی آینده را نابود شده و آخرالزمانی دانسته و انحطاط تمدن بشریت را به تصویر می‌کشند، برخی شکوفایی تکنولوژی و مدرنیزه شدن را پیش‌بینی می‌کنند و شکوفایی را برای انسان در نظر دارند. سبک متفاوتی از دیدگاه برای آینده وجود دارد که به‌اصطلاح سایبرپانک خوانده می‌شود. این سبک حدی میانه و متعادل بین دو حالت قبل را پیش می‌گیرد، یعنی همین دنیای تاریک با تمامی مشکلات دائمی‌اش را با تکنولوژی‌های پیشرفته و آینده‌گرایانه تلفیق می‌کند. بازی Cyberpunk 2077 از استودیو CD Projekt Red عنوانی اکشن و نقش‌آفرینی بوده که با عناصر جذاب و متعددش، یکی از واقع‌گرایانه‌ترین و زیباترین دنیاهای سایبرپانکی در بازی‌های ویدیویی را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد که پس از عرضه موفق بازی The Witcher 3 ساخت سبک جدیدی از بازی‌های ویدئویی، توسط این استدیو آغاز شد.

ورود به شهر Night City

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در یک ابر شهر واقع در ایالات کارولینای شمالی دنبال می‌شود که توسط کمپانی‌های بزرگ اداره می‌شود اما قوانین حکومتی هم هنوز به طرز ضعیف‌تری بر مردم واقع است. اختلاف طبقاتی کاری کرده تا مردم شهر در قسمت‌های مختلف جا بگیرند که هرکدام ویژگی‌ها و فرهنگ خاص خودشان رادارند. بخشی از شهر با برج‌های چند صد طبقه پرشده که مردمانی ثروتمند با کت‌وشلوارهای شیک و ماشین‌های گران‌قیمت در آن‌ها زندگی می‌کنند. اما تمامی قسمت‌های شهر به این شکل نیست و انواع گروه‌های تبه‌کاران در قسمت‌های مختلف دیده می‌شوند که هرکدام با دیگری در جنگ و جدال عجیبی هستند. قشر فقیر زیادی در شهر زندگی می‌کنند که باعث افزایش میزان خشونت و تهدیدهای جدی از سوی گروه‌های خلاف‌کار شده است. اما شما از کجا وارد می‌شوید؟

شخصیتی جاه‌طلب به اسم V

دانلود بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 در مورد شخصیتی به نام V است که شما جنسیت، قیافه و ویژگی‌های شخصیتی او را تعیین خواهید کرد. تقریباً تمامی بخش‌های بدن شخصیت اصلی قابل‌تغییر است و از این لحاظ، یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید. پس از ورود به بازی می‌توانید خط داستانی خود را تعیین کنید. اگر به زندگی در کلاس الیت و ثروتمندان علاقه دارید، همان را انتخاب کنید و داستانی مرتبط با زندگی این افراد را تجربه کنید. یادتان باشد که هر طبقه و گروهی که انتخاب می‌کنید، دارای توانایی‌های خاصی هستند که به درد شما خواهند خورد. سه مسیر اصلی برای شروع بازی وجود داشته که هر کدام پیش‌نمایش متفاوتی از دنیای بازی را در اختیار شما قرار می‌دهند اما همگی در نهایت به یک سرنوشت واحد تبدیل می‌شوند تا شما را درگیر بزرگ‌ترین و مرگبارترین ماجرای زندگی کنند، ماجرایی که در آن شاید مردن غیرقابل‌اجتناب باشد.

دو روح در یک بدن

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی Cyberpunk 2077 ورود شخصیت Johnny Silverhand به داستان بوده که نقش کلیدی را بازی می‌کند. هنرپیشه معروف کیانو ریوز در اجرای این شخصیت شاهکاری از خود به جا گذاشته و تعامل شما با او در طول بازی به‌شدت سرگرم‌کننده و جذاب است. شخصیت Johnny در واقع روح و وجدان واقعی‌اش است که توسط تکنولوژی داخل یک قطعه الکترونیکی قرار گرفته و حال آن قطعه وارد بدن شما شده است. ناهمخوانی این قطعه با بدن شما باعث شده تا در شرایط سختی قرار بگیرید و مرگ در چند قدمی شما قرار بگیرد. تمام مسیر داستانی بازی پیدا کردن چاره و راهی برای خلاص شدن از این سرنوشت شوم و زنده ماندن است، سرنوشتی که شاید هرگز نتوانید تغییرش دهید.

مطالب پیشنهادی:

  1. نقد و بررسی بازی Cyberpunk 2077
  2. دانلود آپدیت بازی Cyberpunk 2077
  3. داستان بازی Cyberpunk 2077
  4. سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077
  5. نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 تنها روی DirectX 12 اجرا خواهد شد
  6. هر آنچه که باید از بازی Cyberpunk 2077 بدانید؛ داستان، گیم‌پلی و …
  7. راهنمای انتخاب Lifepath در بازی Cyberpunk 2077: کدام به درد من می خورد؟

گیم پلی جذاب و وسعت بالای دنیای بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 در سبک ماجرایی و نقش‌آفرینی طراحی شده و زاویه دوربین اول‌شخص آن، حس و حال واقع‌گرایانه‌ای را به شما منتقل می‌کند. این بازی دنیایی وسیع و بزرگ را در قالب Night City در اختیار شما قرار می‌دهد که به‌صورت جهان‌باز طراحی شده و می‌توانید آزادانه در آن گشت‌وگذار کنید و از مأموریت‌های اصلی و فرعی متعدد لذت ببرید. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند. وجود وسایل نقلیه و سلاح‌های متنوع عمق گیم پلی را بیشتر کرده‌اند. نه‌تنها بخش اصلی و داستانی با جزییات بالایی مراحل را پیش روی شما قرار می‌دهد، بلکه بازی مملو از روایت‌های داستانی فرعی بوده که شما را با کاراکترهای دیگر آشنا می‌کند و تمامی آن‌ها می‌توانند به شکلی در مسیر داستان اصلی مؤثر واقع شوند و سرنوشت را برایتان تغییر دهند. این بازی دارای چندین پایان مختلف برای بخش داستانی بوده که ممکن است شیرین نباشند و لحظاتی تراژدی را برای شما خلق کنند.

راهنمای قدم به قدم بازی Cyberpunk 2077

راهنمای قدم به قدم بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 توسط استودیو CD Projekt RED ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Cyberpunk 2077 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Cyberpunk 2077

گرافیک زیبا و جولان Ray Tracing

جلوه‌های بصری بازی با ظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند و شهر Night City، با انواع رنگ‌های زیبا تزئین شده است. این بازی یکی از بهترین عناوین برای تجربه قدرت کارت گرافیک شما بوده و نورپردازی‌ها در آن به لطف فناوری Ray Tracing در سطح دیگری قرار دارد. دیدن انعکاس لامپ‌های نئون در سطوح صیقلی مختلف، جزییات بسیار بالای انیمیشن صورت و کاراکترها و نحوه حرکت کردن آن‌ها از دیگر نکات بارز گرافیک بازی هستند. تمامی عناصری که در بازی پیدا می‌کنید واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و تصویر زیبایی از دنیای آینده به خوردتان می‌دهند، فقط برای لذت بردن کامل باید به سخت‌افزار قدرتمندی دسترسی داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Watch Dogs: Legion و Halo Infinite را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cyberpunk 2077 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or 10
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: SSD recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon R9 Fury
DirectX: Version 12
Storage: 70 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Cyberpunk 2077 is an open-world, action-adventure story set in Night City, a megalopolis
obsessed with power, glamour and body modification. You play as V, a mercenary outlaw going after a one-of-a-kind implant that is the key to immortality. You can customize your character’s cyberware, skillset and playstyle, and explore a vast city where the choices you make shape the story and the world around you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Cyberpunk 2077 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟ ✅

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Cyberpunk 2077 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Cyberpunk 2077 کرک شده است ؟ ?

بله. بازی Cyberpunk 2077 به دلیل عدم استفاده از قفل DRM توسط گروه CODEX کرک شد.

۲
حجم بازی سایبرپانک 2077 برای کامپیوتر چقدر است ؟ ⭕

حجم بازی Cyberpunk 2077 برای کامپیوتر 70 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند فیت گرل با حجم های کمتری هم قابل دسترس خواهند بود.

۳
آیا سیستم من بازی Cyberpunk 2077 را اجرا می کند ؟ ?

برای اجرای سایبرپانک 2077 شما نیاز به ویندوز 7 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-3570K یا AMD FX-8310 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 780 یا AMD Radeon RX 470 هستید و این بازی تنها با دایرکت ایکس 12 قابل اجرا خواهد بود. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 70 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Cyberpunk 2077 را بررسی کنید.

۴
داستان بازی Cyberpunk 2077 در چه جهانی روایت می شود ؟

Cyberpunk 2077 در مورد شخصیتی به نام V است که شما جنسیت، قیافه و ویژگی‌های شخصیتی او را تعیین خواهید کرد. وی در نقش یک تبهکار قصد دارد به قطعه خاصی دست پیدا کند تا با استفاده از آن به جاودانگی برسد. تقریباً تمامی بخش‌های بدن شخصیت اصلی قابل‌تغییر است و از این لحاظ، یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید. پس از ورود به بازی می‌توانید خط داستانی خود را تعیین کنید. اگر به زندگی در کلاس الیت و ثروتمندان علاقه دارید، همان را انتخاب کنید و داستانی مرتبط با زندگی این افراد را تجربه کنید. یادتان باشد که هر طبقه و گروهی که انتخاب می‌کنید، دارای توانایی‌های خاصی هستند که به درد شما می‌خورند. برای نمونه اگر شخصیت خود را مطابق گروه‌های خیابانی پایه‌گذاری کنید، هنگام مبارزه در خیابان و دفاع در مقابل خلاف‌کاران، شانس بیشتری خواهید داشت. از دزدی ماشین‌های مختلف تا رقابت‌های لیپ سینک را در این بازی خواهید چشید و گسترده‌ترین بازی عمرتان را تجربه خواهید کرد.

۵
بازی Cyberpunk 2077 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Cyberpunk 2077 توسط استدیو CD Projekt RED برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۶
سایبرپانک 2077 در چه شهری جریان دارد ؟

بازی Cyberpunk 2077 در شهر خیالی Night City جریان دارد، جلوه‌های بصری بازی باظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند. تنوع زیادی در زمینه وسایل نقلیه وجود دارد و مهم نیست دنبال موتورسیکلت باشید یا اتومبیل‌های آف رود و کلاسیک، تمامی این خودروها در بازی یافت می‌شوند.

۷
arongroups