کیوان آمیرزاده پنج شنبه 18 اردیبهشت 1404 1,353 بازدیدنسلهای هفتم و هشتم صنعت بازیهای ویدیویی، بهشت بازیهای داستانی و تکنفره بودند و بهترین بازی های اکشن ماجراجویی تاریخ این صنعت، در این دو نسل روانه بازار شدند. نقطه اوج این دو نسل، در بین سالهای 2010 و 2019 جریان دارد و بسیاری از سری بازیهای محبوب بازیکنان، در این دهه با انتشار بهترین ...
محمد جواد جعفری چهارشنبه 3 اردیبهشت 1404 1,210 بازدیدسازنده بازی Starfield و انیماتور سابق بتسدا، جرمی برایانت، انتقادات شدیدی را نسبت به استودیو راکستار گیمز مطرح کرده و معتقد بوده جای افتصاحی برای کار کردن است. این توسعهدهنده با سابقه میگوید از فرهنگ کاری حاکم بر این استودیو اصلا خوشش نمیآید. برایانت معتقد است که نبود ...
سارا هابطی پنج شنبه 21 فروردین 1404 838 بازدیدبیشتر بازی های ماجراجویانه عناصر واقع گرایانه و مکانیکهای متنوعی را برای گیمرها تدارک میبینند و تجربه منحصر به فردی را در اختیار بازیکنان قرار میدهند. آثاری مثل ایندیانا جونز، Uncharted و Assassin’s Creed از طریق تنظیم جزئیات و داستانپردازی جذاب، جریان دلپذیر و فراموش نشدنی را در ...
علی ناجی مقدم یکشنبه 17 فروردین 1404 2,526 بازدیدامروز یکی از ترندهای جهانی، هوش مصنوعی است! ابزاری که به سادگی در دسترس عموم مردم قرار گرفته و از پاسخ دادن به انواع سوالها، تحلیل، کمک در یادگیری و … گرفته تا ساخت انواع انیمیشن، عکس و تغییر آنها را اجرا میکنند. یکی از تازهترین موضوعات ترند در زمینه هوش مصنوعی، تغییر عکسها به سبک و ...
یحیی رحیمی شنبه 2 فروردین 1404 512 بازدیدبازی Assassin’s Creed Shadows پس از مدتها صبر و حواشی و جنجالهای مختلف منتشر شد. بیش از یک میلیون نفر مشغول تجربه بازی هستند و مداوم دارند جزئیات تازهای پیدا میکنند. یکی از این جزئیات که موردتوجه دهها هزار نفر قرار گرفت، ذوب برف روی زمین پس از طلوع و ظاهر شدن ...
ماهان حیدری شنبه 25 اسفند 1403 1,067 بازدیدبازیهای ویدیویی معمولاً برای تجربهای یک باره طراحی میشوند ، اما برخی از آن ها آن قدر غنی و عمیق هستند که تنها با یک بار بازی کردن نمیتوان به تمام جنبههایشان پی برد. از روایت های چند لایه گرفته تا سیستم های تصمیمگیری پیچیده، برخی از بازی ها برای درک کامل داستان یا کشف تمامی مسیرهای ...
سید مسعود کاظمی جمعه 24 اسفند 1403 205 بازدیدبازیهای ویدیویی در طی بیست سال اخیر الهام بیشتری از آثار سینمایی گرفته است. از روایت داستان با سکانسهای سینمایی گرفته تا خلق لحظاتی که به آنها میگوییم سینماتیک. درحالیکه عناوینی هستند که شباهت با فیلمهای مختلف دارند، یک سری از بازیها مستقیماً لحظات و سکانسهایی را از سینما در بازی قرار ...
کیوان آمیرزاده پنج شنبه 9 اسفند 1403 1,200 بازدیدطرفداران بازی های جهان باز یا همان Open-world، در دو نسل اخیر، افزایش بسیار زیادی داشتهاند. با شروع نسل هشتم صنعت بازیهای ویدیویی و قدرتمندتر شدن سختافزار کنسولها، بسیاری از توسعهدهندگان به ساخت بازی های جهان باز ترغیب شدند. حتی برخی از توسعه دهندگان بازیهای خطی مانند ناتیداگ، مراحلی ...