Devil May Cry 5
پارسی گیم

دانلود بازی Devil May Cry 5 Vergil برای PC

پارسی گیم 25 آذر 1399 104 دیدگاه
74,525 بازدید

دانلود بازی Devil May Cry 5 Vergil برای کامپیوتر

مجموعه بازی‌های مختلف و بسیاری در ژانرهای متنوع برای علاقه‌مندان وجود دارد که هرکدام داستانی سرگرم‌کننده را برای بازیکنان ارائه می‌کنند؛ یکی از سری بازی‌های جذابی که اولین نسخه آن در سال 2001 برای طرفداران ژانر اکشن با روایتی ماجراجویی و با گیم پلی هک و اسلش منتشر شد، Devil May Cry است. هیدکی کامیا فکر نمی‌کرد که یک شخصیت نیمه شیطان، نیمه انسان بتواند موردپسند بازیکنان بسیاری قرار گیرد. پس از آنکه نسخه اول به پایان رسید، همه دل‌تنگ داستان پرشور و هیجان‌انگیز بازی شدند و مخصوصاً شخصیت اصلی، دانته با ویژگی‌های خاص خود که در برابر دشمنان با داشتن قابلیت‌های بسیار شما را قدرتمند نشان می‌داد. حال مدت‌هاست که از نسخه اول این بازی گذشته و در این میان نسخه‌های مختلفی تحت عنوان Devil May Cry برای دنبال کنندگان منتشر شده است. آخرین محصول این مجموعه در سال 2019 با عنوان Devil May Cry 5 توسط کمپانی Capcom طراحی و روانه بازار شد تا بار دیگر بازیکنان بتوانند در نقش دانته در مأموریت‌های مختلف به نقش‌آفرینی بپردازند.

در Devil May Cry 5 شاهد سه شخصیت اصلی هستیم که بر همین اساس باید انتظار سه خط داستان مختلف را نیز داشت. دانته که کاراکتری نصف انسان و نصف شیطان است، با قابلیت‌های بروز شده آماده برای مبارزه با نیروهای شیطانی، همانند قبل است. در کنار او نیکو نیز وجود دارد که برای نابودی دشمنان دانته را همراهی می‌کند و اما شخصیت جدیدی به نام V به مجموعه اضافه شده که به نظر برای کشتن شیطان منحصربه‌فردی با دانته همکاری خواهد داشت. اما مکانیسم بازی، شما را مجبور خواهد کرد تا برای هر مأموریت فقط از یک شخصیت استفاده کنید و نمی‌توانید از قدرت دو کاراکتر به‌صورت هم‌زمان بهره‌مند شوید. نرو که در بازی Devil May Cry 4، بازوی شیطانی خود را از دست داد، اکنون از مجموع بازوهای رباتیکی بهره می‌برد که توانایی‌های متنوع و بسیاری را ارائه می‌کنند. شخصیت جدید V، از یک کتاب و عصای نقره‌ای بهره می‌برد و از سه شیطان برای مبارزه استفاده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به Griffon، عقابی که از حملات مبتنی بر رعدوبرق استفاده می‌کند، اشاره کرد.

به‌تازگی برای این بازی DLC یا به‌روزرسانی منتشر شده که به‌واسطه آن شخصیت جدیدی به نام Vergil به داستان اضافه خواهد شد. Vergil یکی از شخصیت‌های اصلی بازی شیطان هم می‌گرید بوده که بزرگ‌تر از برادر دوقلوی خود، یعنی دانته است و پدر شخصیت اصلی نسخهٔ چهارم نرو محسوب می‌شود. او دارای شخصیتی سرد و ساکت برخلاف برادر بذله‌گو و شاداب خویش است اما درست مانند برادرش، بسیار سریع و چالاک عمل می‌کند و توانایی‌های رزمی و واکنش‌های Vergil حتی بیشتر و سریع‌تر از دانته است. سلاح اصلی این کاراکتر تازه‌وارد شمشیر کانادایی به نام یاماتو است. در پایان بازی شیطان هم می‌گرید و Vergil از دانته شکست خورد و در دنیای شیطان‌ها باقی ماند. او علاقه فراوانی به کسب قدرت دارد و از کودکی در حال مبارزه با دانته است اما در مواقعی که یک هدف مشترک داشته باشند با هم متحد می‌شوند.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Immortals Fenyx Rising و DmC Devil May Cry را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i5-4460, AMD FX™-6300, or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM, or better
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required)
Processor: Intel® Core™ i7-3770, AMD FX™-9590, or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 with 6GB VRAM, AMD Radeon™ RX 480 with 8GB VRAM, or better
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Devil May Cry 5 Vergil is an action-adventure hack and slash video game developed and published by Capcom. It is the fifth installment of the mainline Devil May Cry series, and was released on 8 March 2019. Devil May Cry 5 Vergil received a positive reception from critics. The gameplay features the return of Dante and Nero as playable characters, along with a new character, named “V”. The gameplay is similar to the other titles in the Devil May Cry series, focusing on fast-paced “stylish action”. The player fights off hordes of demons with a variety of attacks and weapons and receives a style-rating in combat based on a number of factors, such as move variety, the length of a combo and dodging attacks. The music in the game will change based on the player’s performance in combat
Adds Vergil as a playable character in the story campaign, Bloody Palace mode and The Void.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 41.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 18 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Devil May Cry 5 Vergil در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Devil May Cry 5 Vergil نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Devil May Cry 5 Vergil کرک شده است ؟

بله. بازی Devil May Cry 5 Vergil توسط گروه CODEX کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی Devil May Cry 5 Vergil را اجرا می کند ؟

برای اجرای Devil May Cry 5 شما نیاز به ویندوز 7، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Core i5-4460 یا AMD FX-6300 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 یا AMD Radeon R7 260x هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 35 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Devil May Cry 5 را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Devil May Cry 5 Vergil در چه جهانی روایت می شود ؟

در Devil May Cry 5 اما شاهد سه کاراکتر اصلی هستیم و درنتیجه سه خط داستانی را تجربه خواهیم کرد. شخصیت جدید با اسم مستعار V شناخته می‌شود و برای کشتن شیطان خاصی به‌سوی دانته می‌رود. در این نسخه شاهد اضافه شدن کاراکترهای قدیمی هستیم و همچنین نیکو نیز او را در این راه یاری می‌کند. در ویدیو معرفی بازی دیدیم که ورجیل بازوی شیطانی نیرو را قطع می‌کنم و تا همین امروز مشخص نیست که او چه داستانی برای ما دارد و البته گفته می‌شود که Devil May Cry 5 از همه نسخه‌های پیشین احساسی‌تر است و درنتیجه ورجیل نقش مهمی در بازی دارد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 104 دیدگاه
  • Avatar

    مهران

    مهمان

    کاش توضیحات بیشتری میدادید که این نسخه اصلی این بازی که درون سایتتون قرار گرفته با این نسخه که اسمش vergil هست چه تفاوتی داره، چون من گشتم نسخه ای به اسم vergil جای دیگه ای وجود نداشت و فقط یک DLC با این نام بود برای بازی.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hamed

    مهمان

    بازی اجرا میکنم داخل بازی میره ولی همش ی سری ارور میده مجبورم بازی ببندم یعنی داخل نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mehrzad

    مهمان

    سلام دوستان بازی روی سیستم من با این مشخصات میاره ؟
    ram12
    CPU core i5 3470
    rx580 8gb
    windows 10

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 104 دیدگاه