The Last of Us Part II
دانلود بازی The Last of Us Part II برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی The Last of Us Part II برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 23 خرداد 1399 60 دیدگاه
51,042 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی The Last of Us Part II برای پلی استیشن 4

استودیو Naughty Dog با انتشار بازی The Last of Us شاهکاری را به صنعت بازی‌های ویدیویی ارائه کرد که مرزهای بین بازی و فیلم به‌نوعی شکسته شد. داستانی به‌شدت عمیق و گیرا که در دنیایی خشن روایت می‌شد و سبک و سیاق تراژدی را به خود می‌گرفت در کنار گیم پلی مهیج، جذاب و درعین‌حال واقع‌گرایانه منجر به خلق عنوانی گشت که به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن تبدیل گردید. این موضوع باعث ساخت Remaster بازی برای پلی‌استیشن 4 گردید اما هواداران چیز بیشتری می‌خواستند. داستان در نقطه‌ای به پایان رسید که بسیاری را تشنه ادامه آن کرده بود و ساخت شماره دوم را بیش‌ازپیش ضروری می‌کرد. پس از سال‌ها انتظار بالاخره Naughty Dog شماره دوم این بازی محبوب را منتشر کرد تا دنیای خشن و داستان عمیق و تاریک آن را گسترش دهد.

The Last of Us Part IIبازی شروع قوی‌ای را برای شما در نظر گرفته است. الی و جوئل پس از وقایع شماره اول ارتباط بسیار نزدیک‌تری با یکدیگر برقرار کرده‌اند. گویا جوئل بالاخره توانست جایگزینی برای قسمت از بین رفته قلبش که از دست دادن دختر خودش بود پیدا کند و الی نیز دیگر آن دختر معصوم و بی‌گناه قسمت اول نیست و دنیای خشن و تاریک، شخصیتش را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است. او که اکنون دختر جوانی است با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شده و روابط عاطفی‌اش در چند جهت شکل‌گرفته‌اند اما درمجموع زندگی آرامش نسبی‌ای دارد و در جریان است؛ اما این آرامش عمر کوتاهی داشته و وقایعی هولناک اتفاق می‌افتد که الی را درگیر مسیری خطرناک و بی‌انتها می‌کند. مسیری که تنها با انتقام پایان می‌یابد.

اما از داستان گیرا و عمیق بازی لست اف اس 2 که بگذریم، گیم پلی مهیج آن نیز حرفه‌ای بسیاری برای گفتن دارد. دشمنان متعددی را در طول بازی ملاقات می‌کنید که هرکدام به خشن‌ترین حالت ممکن سعی در نابودی شما دارند. به‌هرحال دنیای بازی لست اف اس 2 سعی دارد در تمامی لحظه‌ها خشن و تاریک بودنش را به شما نشان دهد. قدم زدن در شهر سیاتل متروکه که در دنیایی آخرالزمانی به‌شدت ساکت و محزون است از تجربیات منحصربه‌فرد این بازی زیبا است. پوشش گیاهی در نبود انسان‌ها به خیابان‌ها و ساختمان‌های شهر نفوذ کرده و بسیاری از معابر از آب پرشده‌اند که برای عبور از میان آن‌ها به قایق نیاز خواهید داشت.

جدای از انسان‌های عادی، زامبی‌های خطرناک بازی نیز در گوشه و کنار کمین کرده‌اند تا در اولین فرصت شما را از پا دربیاورند و نابود کنند. نکته دیگر مسیر داستانی دوگانه بازی است و با معرفی شخصیت جدیدی که تحت کنترل می‌گیرید، داستان بازی را از دید دیگری تجربه می‌کنید و نصف بازی را در قدم‌های او بازی خواهید کرد که نسبت به الی گیم پلی متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد.

دنیا و داستان The Last of Us چیزی نیست که به‌سادگی بتوان از آن گذشت. زیبایی‌های فراوانی که در گیم پلی و داستان بازی پیاده‌سازی شده‌اند در کنار جلوه‌های بصری چشم‌نواز و حیرت‌انگیز و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده، یک تجربه منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی را برای شما در پیش دارد که در شماره دوم بازی این تجربه گسترش پیداکرده است تا بیشتر از قبل درگیر داستان و ماجرای عمیق این عنوان شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Horizon Zero Dawn و Control را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last of Us Part II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

The Last of Us Part II is an action-adventure game developed by Naughty Dog and published by Sony Interactive Entertainment for the PlayStation 4. Set five years after the events of The Last of Us (2013), players enter the role of 19-year-old Ellie, who comes into conflict with a mysterious cult in a post-apocalyptic United States. The game contains survival horror elements and is played from the third-person perspective. Players can use firearms, improvised weapons, and stealth to defend against hostile humans and cannibalistic creatures infected by a mutated strain of the Cordyceps fungus. The gameplay mechanics in Part II have also expanded upon its predecessor, The Last of Us. In it the player character can traverse the environment further by being able to reach higher vantage points by jumping and climbing whilst playing as the more nimble Ellie. Players can also crawl in a prone position to evade enemies. Throughout the game, players will have an non-player character assisting them. Additionally, large portions of the game are set in Seattle, Washington.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 76.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 61 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی The Last of Us Part II در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی The Last of Us Part II نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی The Last of Us Part II برای پلی استیشن 4 چقدر است ؟

حجم بازی The Last of Us Part II برای پلی استیشن 4 حدود 76 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت های متنوعی هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
داستان بازی The Last of Us Part II در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی The Last of Us Part II طوفانی شروع می‌شود. الی و جوئل در حال دوره کارهای گذشته خود هستند و با هم از روزگاری می گویند که آنها را به این نقطه رسانده است. Ellie قهرمان این بازی حالا دختر بزرگی شده است و شخصیتش این بار از دل چالش ها و پیچ و خم های زیادی بیرون آمده است. خبری از آن دختر معصوم و کوچک نیست. خون، خشونت و کشتار حالا به بازیچه دست الی تبدیل‌شده است؛ دختر جوانی که زندگی‌اش به رابطه‌ای عاطفی گره‌خورده است و این رابطه به دست گروهی که ازقضا دشمن اصلی اوست به‌هم‌خورده است. خشمی که حالا هیچ قانون و اساسی نمی‌شناسد و دنیایی که خودش دچار آشوب و آخرالزمان است، الی را وا‌می‌دارد تا واژه‌ای هرچند سخت اما لازم را هجی کند: «انتقام». کشتن هیچ آدمی در بازی لست آف آس 2 آسان نیست، هرکسی اسمی دارد و این دوباره شمارا یاد خود می‌اندازد. سؤال بزرگی که هر بار در ذهن شما تکرار می‌شود: خشونت اما به چه قیمتی؟ آیا انتقام کار درستی است؟

۳
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۴
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 60 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام من بازیو که داشتم با psx انتقال میدادم بعد از 30 گیگ ناگهان ارور can not download میزنه و info که چک میکنم data is corrupted میزنه کاری نیست که بتونم انجام بدم براش؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به رضا

      مهمان

      داداش این مشکل خیلی رایج هستش تو انتقال با psx
      شما باید پروکسی کنسول را قطع کنید و کنسولو به اینترنت وصل کنی و یه مقدار از بازی رو با اینترنت دان کنی فکر کنم حدود چند صد مگابایتو
      بعد دوباره کنسولو به psx وصل کنی و ادامه دیتارو بریزی

  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام.ببخشید .هنگام نصب دیتا از لپ تاپ به کنسول به صورت آفلاین یهو قطع شد و ادامه نداد خطای can not download رو داد.مشکل کجاست؟ ممنون میشم جواب بدین زود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام راهنمایه بازی کی میزارید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام
    آیا میشه دیتا بازی رو دانلود کرد و با شبیه ساز روی کامپیوتر بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    عرشیا

    مهمان

    سلام دیتای بازی با خود بازی چه فرقی داره و این دیتای بازی یا خود بازی؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی اریا

    مهمان

    دانلود از سایتتون نیم بها نیست و بصورت خارجی محاسبه میشه، اگر ممکنه روی سرور های داخلی اپلود کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی اریا

      پشتیبانی

      سرور های داخلی ما نیم بها هستند دوست گرامی

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام بدون اکانت نمیشه بازی کرد یعنی حتما باید اکانت خرید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      نویسنده

      سلام
      خیر باید حتما بازی رو خریداری کرده باشین.

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    خسته نباشید
    ایا میشه این دیتارو برای ظرفیت یک استفاده کرد؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      نویسنده

      سلام
      بله

  • Avatar

    reza

    مهمان

    سلام میتونم دیتا رو الان دان کنم بعد که بازی اومد و خریدم بعدش انتقال بدم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به reza

      پشتیبانی

      سلام
      پیشنهاد میشه از لانچر دانلود کنید

  • Avatar

    مهدی رضایی

    مهمان

    سلام.ببخشید چرا دیتای ریجن1 از ریجن2 کمتره؟
    ایا از مراحل یا جزییات حذف کردن برا ریجن یک؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 60 دیدگاه