دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PC
دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PC

پارسی گیم 13 فروردین 1401 80 دیدگاه
165,270 بازدید

دانلود بک اپ بازی Call of Duty Vanguard برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Battle Net بازی Call of Duty Vanguard

سری محبوب Call of Duty به یک عضو جدانشدنی از صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و معمولاً هرسال شاهد انتشار یک شماره جدید از آن هستیم. این سری، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و همواره هم موفق ظاهر نشده اما طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد که همواره سرورهای آنلاینش را پر کرده و آن را زنده نگه می‌دارند. تا به امروز سری Call of Duty بازه‌های مختلفی از تاریخ را برای طرفدارانش به تصویر کشیده است. شروع این سری از جنگ جهانی دوم بود و مدتی نسبتاً طولانی را به آن رویداد بزرگ پرداخت. پس از آن نبردهای مدرن و امروزی محوریت قرار گرفتند و سلاح‌های قدیمی و نبردهای تاریخی، جای خود را به صحنه‌هایی دادند که شاید مشابه بسیاری از آن‌ها را در اخبار دنیای امروز مشاهده کرده بودیم. ورود سری کال اف دیوتی به دنیای جنگ‌های مدرن دورانی طلایی برایش رقم زد اما پس از آن ورود به آینده و نشان دادن جنگ‌افزارهای تخیلی به مذاق بسیاری از طرفداران خوش نیامد و گویی اصالت Call of Duty زیر سؤال رفته بود.

سازندگان برای ساخت شماره جدید Call of Duty سیاست هوشمندانه‌ای را که سری Battlefield اجرا کرد، پیش گرفته‌اند. جدیدترین عنوان معرفی‌شده با نام کال اف دیوتی ونگارد که توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته‌شده، بار دیگر دنیای این سری محبوب را به جنگ جهانی دوم برده و وقایع جدید و خارج از کلیشه را در آن روایت می‌کند. این بازگشت به دنیای جنگ جهانی یک‌بار دیگر هم با عنوان WWII امتحان شد اما این بار به دلیل روایت داستانی جدید در آن دوران، امید بیشتری به موفقیت این بازی وجود دارد.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Vanguard

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Call of Duty Vanguard با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Vanguard

روایت‌هایی جدید و خارج از کلیشه در جنگ جهانی دوم

بخش داستانی بازی، نبرد را در چهار جبهه مختلف روایت کرده که هرکدام را از دید یک کاراکتر متفاوت تجربه خواهید کرد. هر شخصیت، سربازی از یک کشور در گروه متفقین هستند و عضو نیروهای ویژه محسوب می‌شوند. شخصیت‌های اصلی بازی به ترتیب لوکاس ریگز استرالیایی، آرتور کینگزلی انگلیسی، وید جکسون از ایالات‌متحده و پولینا پتروا از شوروی هستند که هرکدام نیز مهارت خاصی دارند. برای مثال پولینا یک تک‌تیرانداز ماهر بوده و آرتور عضو یگان چتربازها است.

بخش داستانی این بار در نقاطی از کره زمین جریان دارد که قبلاً به آن در بازی‌هایی با تم جنگ جهانی دوم پرداخته نشده بود. در Call of Duty Vanguard نبردهایی را در شمال آفریقا، غرب و شرق اروپا و همین‌طور اقیانوس آرام تجربه خواهید کرد. همان‌طور که می‌بینید تا به حال این جبهه‌ها در هیچ عنوان دیگری با محوریت جنگ جهانی دوم مطرح نشده‌اند و به همین دلیل بازی Call of Duty Vanguard، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت را از این جنگ بزرگ تاریخ به خورد بازیکن می‌دهد.

همچنین باید از حضور بخش تک‌نفره داستانی در این بازی از سازندگان تشکر کرد زیرا بسیاری از عناوین امروزی، تمام تمرکزشان را بر بخش آنلاین و چندنفره قرار می‌دهند اما بازی کال اف دیوتی ونگارد بخش داستانی جذاب و مهیجی را در دل خود جای داده تا از این قاعده مستثنا باشد.

زامبی‌هایی که همیشه حضور دارند

یکی از بخش‌های جدانشدنی سری Call of Duty قسمت زامبی‌ها بوده که تقریباً حضورش در تمامی شماره‌ها از جمله Call of Duty Vanguard قطعی است. در این بخش ادامه داستان Dark Aether را تجربه خواهید کرد که در واقع پیش درآمدی از داستان زامبی‌های Call of Duty Cold War است. حالت جدیدی به اسم Der Anfang به این بخش اضافه شده که جنبه‌ها و عناصر Survival و اهداف مهم روی نقشه را با یکدیگر ترکیب کرده است تا تجربه جدید و مهیجی به خورد بازیکن دهد. ارتقاهای زیادی برای کاراکترهای شما در این بخش آزاد می‌شوند که هرکدام در قدرت و سرعت تأثیر گذاشته و رسیدن به هدف اصلی را ساده‌تر خواهند کرد.

گرافیکی زیبا و درخور نسل جدید

مهم‌ترین جنبه این بازی که بسیار به چشم می‌آید، گرافیک مدرن و زیبایش است که به‌جرئت می‌توان آن را بهترین گرافیک در سری Call of Duty دانست. استفاده از نورپردازی‌های زیبا، بافت‌های باکیفیت، تکنیک Ray Tracing و تمامی عناصر امروزی در طراحی گرافیکی، این عنوان را زیباترین بازی با محوریت جنگ جهانی دوم کرده است. سازندگان این بازی به‌خوبی می‌دانند که در بازار امروزی بازی‌های ویدیویی، زمانی که یک عنوان تراز اول قرار است منتشر شود، بحث گرافیک مدرن و درخور نسل جدید اهمیت بسیاری دارد.

خوشبختانه بازی Call of Duty Vanguard در این قسمت بسیار قوی ظاهر شده و هیچ‌چیزی را دست‌کم نگرفته است تا تجربه‌ای چشم‌نواز و لذت‌بخش را در اختیار شما قرار دهد. قطعاً برای دیدن این صحنه‌های زیبا، به کنسول‌های نسل جدید و یا سخت‌افزاری قدرتمند روی رایانه شخصی خود نیاز خواهید داشت اما از طرفی، بهینه‌سازی موتور گرافیکی باعث شده که این عنوان روی سیستم‌های قدیمی‌تر هم روان و بدون مشکل اجرا شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battlefield 2042 و Call of Duty WWII را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Window 10 64 Bit (latest update)
Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon RX 470 – DirectX 12.0 compatible system
Storage: 36GB at Launch (Multiplayer and Zombies Only), 177 GB all game modes

سیستم پیشنهادی :

OS: Window 10 64 Bit (latest update) or Windows 11 64 Bit (latest update)
Processor: Intel Core i5-2500k or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 580 – DirectX 12.0 compatible system
Storage: 177 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rise on every front: Dogfight over the Pacific, airdrop over France, defend Stalingrad with a sniper’s precision and blast through advancing forces in North Africa. The Call of Duty® franchise returns with Call of Duty®: Vanguard, developed by Sledgehammer Games, where players will be immersed in visceral WWII combat on an unprecedented global scale. Through a deeply engaging single player Campaign, a select group of soldiers from different countries rise to meet the world’s gravest threat. Players will also make their mark across Call of Duty®’s signature Multiplayer experience, plus an exciting new Zombies experience developed by Treyarch.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 61 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 22 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Call of Duty Vanguard در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Call of Duty Vanguard نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Call of Duty Vanguard کرک شده است ؟

خیر. بازی Call of Duty Vanguard کرک نشده است.

۲
آیا سیستم من بازی Call of Duty Vanguard را اجرا می کند ؟

برای اجرای Call of Duty Vanguard شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 177 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Vanguard را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Call of Duty Vanguard در چه جهانی روایت می شود ؟

بخش داستانی بازی، نبرد را در چهار جبهه مختلف روایت کرده که هرکدام را از دید یک کاراکتر متفاوت تجربه خواهید کرد. هر شخصیت، سربازی از یک کشور در گروه متفقین هستند و عضو نیروهای ویژه محسوب می‌شوند. شخصیت‌های اصلی بازی به ترتیب لوکاس ریگز استرالیایی، آرتور کینگزلی انگلیسی، وید جکسون از ایالات‌متحده و پولینا پتروا از شوروی هستند که هرکدام نیز مهارت خاصی دارند. برای مثال پولینا یک تک‌تیرانداز ماهر بوده و آرتور عضو یگان چتربازها است. بخش داستانی این بار در نقاطی از کره زمین جریان دارد که قبلاً به آن در بازی‌هایی با تم جنگ جهانی دوم پرداخته نشده بود. در Call of Duty Vanguard نبردهایی را در شمال آفریقا، غرب و شرق اروپا و همین‌طور اقیانوس آرام تجربه خواهید کرد. همان‌طور که می‌بینید تا به حال این جبهه‌ها در هیچ عنوان دیگری با محوریت جنگ جهانی دوم مطرح نشده‌اند و به همین دلیل بازی Call of Duty Vanguard، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت را از این جنگ بزرگ تاریخ به خورد بازیکن می‌دهد.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 80 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    میشه دو نفره بازی کرد یا ن!؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عماد

    مهمان

    سلام خداقوت
    این نسخه بخش آفلاین و داستانی هم داره یا فقط آنلاینه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عماد

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز داره اما کرک نشده

  • Avatar

    Pezhman

    مهمان

    سلام و خسته نباشید ببخشید این بازی نسخه ای که الان گذاشتید رو میشه بدون خرید بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Pezhman

      پشتیبانی

      خیر باید بازی رو خریداری کنید

  • Avatar

    milad

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    بازی رو اجرا می کنه ولی پیغام میده از بازی برید بیرون، انگار یه فایل کمه اینو میشه لطفا راهنمایی کنید؟
    ممنون

    پاسخ دهید
    • Avatar

      porya در پاسخ به milad

      مهمان

      باید بازی رو خریداری کنید تا اجرا بشه این فقط فایل نصبی هستش

    • Avatar

      Puria در پاسخ به milad

      مهمان

      ببین اول برو ویروس کش پی سیو خاموش کن بعد برو فایلا رو اکسترکت کن یا میتونی بری بگردی توی پوشه ی کرک و همون فایلو فقط اکسترکت کنی

  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام چطور فایل نصبی رو از حالت انلاین به افلاین تغییر بدیم ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      یونس ویسی در پاسخ به عرفان

      مهمان

      منم همین مشکل رو دارم لطفا کمک کنید

    • Avatar

      porya در پاسخ به عرفان

      مهمان

      باید بازی رو خریداری کنید تا اجرا بشه این فقط فایل نصبی هستش

  • Avatar

    iman

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    کامل دانلود اکسرکت نصب شد،بدون پیغام ، آنتی ویروس خاموش بود
    اما موقع اجرا این پیغامو میده لطفا سریع راهنمایی کنید ممنون.
    https://s6.uupload.ir/files/2_z3de.jpg

    پاسخ دهید
  • Avatar

    behnam

    مهمان

    سلام رو این سیستم باز میکنه؟؟؟
    نسل ششم و AMD FX-8800P سیستم
    دو پردازنده گرافیکی AMD R5 M330 2GB + R7M265 1GB
    DDR3 رم 8

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 80 دیدگاه