دانلود نرم افزار Intel HD Graphics Driver
پارسی گیم

دانلود نرم افزار Intel HD Graphics Driver

پارسی گیم 15 دی 1401 2 دیدگاه
6,552 بازدید

آپدیت Intel HD Graphics Driver برای اجرای آخرین بازی ها یک نیاز است. دانلود آخرین آپدیت درایور کارت گرافیک اینتل را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر گیمر باشید و عطش تجربه کردن بازی‌های جدید را داشته باشید، قطعاً با درایو کارت گرافیک آشنایی دارید. درایور درواقع پلی میان سخت‌افزار و نرم‌افزار است و به سیستم‌عامل و برنامه اجازه می‌دهد تا از سخت‌افزار به نحو احسن استفاده شود. کمپانی اینتل سال‌هاست در حال تولید کارت گرافیک‌های Intel HD است و هرچند وقت یک‌بار درایور Intel HD Graphics Driver را منتشر می‌کند. این درایورها به‌منظور بهینه‌سازی سخت‌افزار با آخرین بازی‌ها موجود منتشر می‌شود. جدا از بازی خود صفحه‌نمایش شما نیز از یک کارت گرافیک قدرت می‌گیرد و برای ارائه تصویر به این درایور نیاز دارد. برای اینکه بهترین بازی را با آخرین کیفیت ممکن تجربه کنید، حتماً درایور Intel HD Graphics Driver دریافت و آپدیت کنید تا از آخرین تنظیمات و پیشرفت‌ها برای سخت‌افزاری که خریداری کرده‌اید بهره‌مند شوید.

ویژگی های کلیدی Intel HD Graphics Driver:

  • بهبود مشکلات در اجرای بازی ها و نرم افزارهای تصویری کارت های گرافیک Intel
  • بهینه سازی سخت افزار اینتل برای اجرای نرم افزارها و بازی های ویدیویی

جمع بندی

قطعا نصب درایورهای کارت گرافیک یکی از مهم‌ترین کارها برای سیستم شما است. با نصب درایورهای کارت گرافیک های Intel که به صورت یک کارت گرافیک اینترنال برای برخی از سیستم‌ها وجود دارند، امکان استفاده کامل و بدون مشکل از توان سخت افزاری آن‌ها را خواهید داشت.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

نرم افزار Intel HD Graphics Driver چیست؟

این نرم افزار به صورت خودکار به آپدیت و بهینه‌سازی درایورهای مربوط به سخت افزار Intel شما خواهد پرداخت. برای اینکه بهترین بازی را با آخرین کیفیت ممکن تجربه کنید، حتماً درایور Intel HD Graphics Driver دریافت و آپدیت کنید تا از آخرین تنظیمات و پیشرفت‌ها برای سخت‌افزاری که خریداری کرده‌اید بهره‌مند شوید.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عرشیا

    مهمان

    سلام ایا من که انودیا داشتم و این را نصب کردم اختلالی در انتخاب سیستم برای رندر گرفتن سنگین پیش میاد یا خیر؟ یعنی این جایگزین اون میشود یا نه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرشیا

    مهمان

    سلام وقت بخیر من کارت گرافیک nvidia mx350 را دارم و نرم افزارش بعد این را هم نصب کردم پاکش کنم یا نه؟

    پاسخ دهید