دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای PS5
دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای PS5

پارسی گیم 28 خرداد 1400 17 دیدگاه
11,727 بازدید

دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Ratchet & Clank یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن محسوب می‌شوند و جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران دارند. این سری بازی‌ها در سبک سوم شخص پلتفرمر بوده و ماجراجویی‌های دو دوست جذاب و بامزه با نام های Ratchet و Clank را در بردارد. با عرضه کنسول جدید سونی، عناوین انحصاری‌اش هم به‌مرور وارد بازار بازی‌های ویدیویی می‌شوند و شماره جدید Ratchet & Clank هم یکی از آن‌ها است که با نام Ratchet & Clank: Rift Apart توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است.

اولین چیزی که در Ratchet & Clank: Rift Apart به چشم می‌آید گرافیک زیبا و فوق‌العاده آن است. هر چیزی که در بازی می‌بینید، برای چشمانتان زیبا خواهد بود و بازی به‌خوبی قدرت و توان گرافیکی و پردازشی کنسول PS5 را به رخ می‌کشد. همچنین استفاده از رنگ‌های زنده، نورپردازی‌های زیبا و همچنین طراحی کاراکترهای با جزئیات از دیگر مواردی است که در این بازی مشاهده خواهید کرد.

در این شماره از بازی، دو یار قدیمی داستان درگیر ماجراهای جدید و مهیجی می‌شوند که محوریت آن‌ها سفر میان دنیاهای مختلف است. بحث دنیاهای موازی بی‌نهایت امروزه داغ بوده و Ratchet & Clank: Rift Apart نیز به‌خوبی آن را وارد داستان خود کرده است. شخصیت منفی داستان با نام Dr.Nefarious که یک دکتر دیوانه است می‌خواهد با تداخل این دنیاها، تمامی موجودات زنده را نابود کند و حال مسئولیت نجات دنیا بر دوش دو دوست قدیمی ما خواهد بود. در این مسیر پرمخاطره، دوستان و متحدان جدیدی نیز در کنار یاران قدیمی Ratchet & Clank همراه آن‌ها می‌شوند تا از این نقشه شوم جلوگیری کنند.

راهنمای قدم به قدم بازی Ratchet And Clank Rift Apart

راهنمای قدم به قدم بازی Ratchet And Clank Rift Apart

بازی Ratchet And Clank Rift Apart توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Ratchet And Clank Rift Apart با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ratchet And Clank Rift Apart

گیم پلی اما از عوامل مهم محبوبیت سری Ratchet & Clank بوده و در این شماره نیز، سازندگان به‌خوبی روی این موضوع کارکرده‌اند. کنترل‌های کاراکترها بسیار روان بوده و برای کنترلر PS5 بهینه‌سازی شده است. شخصیت اصلی تحت کنترل شما Ratchet است که در کنار دوست رباتی‌اش که Clank نام دارد و به پشت او وصل شده، ماجراجویی می‌کنند. در این نسخه از بازی شخصیت جدید مؤنثی با نام Rivet که از نژاد Ratchet است قابل بازی خواهد بود. در کنار مکانیک‌های کلاسیک سری بازی‌های Ratchet & Clank که شامل شلیک با سلاح‌های مختلف، جمع‌آوری آیتم‌ها و مکانیک‌های پلتفرمر است، در این نسخه قابلیت حرکت میان جهان‌های موازی مختلف را هم دارید. این کار با استفاده از Portal هایی انجام می‌شود که مانند پنجره‌ای میان دو دنیا عمل می‌کنند و با استفاده از ابزاری جدید که در اختیار Ratchet است می‌توان این Portal ها را فعال کرده و وارد دنیاهای جدید شد. این موضوع عمق بسیار بیشتری به گیم پلی مهیج بازی داده تا تجربه‌ای متفاوت داشته باشید. قابلیت‌های Dash و Wall Running نیز برای اولین بار در این نسخه به دنیای Ratchet & Clank اضافه‌شده است.

تجربه عنوان انحصاری Ratchet & Clank: Rift Apart قطعاً تجربه‌ای منحصربه‌فرد و لذت‌بخش خواهد بود. این سری تابه‌حال بازی بدی در کارنامه‌اش نداشته و همگی عناوین موفقی برای کنسول PS5 بوده‌اند. پس برای ماجراجویی‌های نسل جدید مهیج در کنسول جدید خود آماده شوید.

در ادامه برای دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Go dimension-hopping with Ratchet and Clank as they take on an evil emperor from another reality. Jump between action-packed worlds, and beyond at mind-blowing speeds – complete with dazzling visuals and an insane arsenal – as the intergalactic adventurers blast onto the PS5 console.
An evil robotic emperor is intent on conquering cross-dimensional worlds, with Ratchet and Clank’s own dimension next in his sights. You’ll need to dust off the dynamic pair’s outrageous weaponry and stop a dimensional collapse in its tracks.
Blast your way home with an arsenal of explosive new weapons, including the Burst Pistol, Topiary Sprinkler and the Shatterbomb. Zip above cityscapes, boost into combat and slip through dimensions with physics-defying new gadgets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 42.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    Reza

    مهمان

    سلام
    حتی اگه بازی های ps5 رو از این جا دانلود کنیم باز هم باید برای بازی کردنش هزینه ای پرداخت کنیم ( بازی رو باید بخریم ) ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Reza

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    مهران

    مهمان

    سلام با تشکر از سایت خوبتون من ۳ روز پیش رو دانلود کردم ورژنش ؛ v01.001.001 هستش ، الان بخوام دیتا رو با psx آفلاین بریزم ، با همون دیتا قبلی میشه یا مجبورم نسخه v.001.002 رو دانلود کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهران

      نویسنده

      سلام ممنون
      نه متاسفانه نمیشه. باید آخرین ورژن فعلی (v.001.002) رو دانلود کنید.

  • Avatar

    ِzMRPz

    مهمان

    سلام.
    می خواستم بدونم که این بازی واسه PC میاد یا نه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابراهیم

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    با این آپدیت که یکم قبل گذاشتین دانلود کنیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابراهیم

      نویسنده

      سلام ممنون
      تا این لحظه آخرین ورژن منتشر شده بازی همینه. برای اطمینان ورژن بازی در کنسول رو با ورژن دیتای قرار گرفته تطابق بدین و در صورتی که یکسان بودن اقدام به دانلود کنید.

  • Avatar

    افشین

    مهمان

    سلام، جدیدا هر دیتایی میذارید از جمله همین رچت، تمام فایل ها رو برنامه psx رد می کنه مثل دیتای خراب و بعد توی کنسول ارور میده، ریجن بازی یکه، لطفا اگر امکانش هست لینک مستقیم پارت ها رو از خود psn هم بذارید، الان رچت رو نزدیک 40 گیگ دان کردم تمام دیتاها رو می گه خرابه، دارم از کنسول دان می کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به افشین

      نویسنده

      سلام
      متاسفانه به علت یکسان بودن دیتای اصلی و فایل آپدیت تو PS5 این مشکل وجود داره و قبل از دانلود باید ورژن بازی در کنسول رو با ورژن دیتای قرار گرفته در سایت بررسی کنید که یکی باشن. لینک های مستقیم سرور سونی هم در ورژن های مختلف تغییر میکنن و ثابت نیستن. آخرین ورژن بازی Ratchet and Clank Rift Apart رو قصد داشتیم به روزرسانی کنیم ولی در روزهای اخیر مدام آپدیت میشد و منتظر بودیم تا رو یه ورژن فیکس شه. دیتای آخرین ورژن بازی (تا این لحظه) تا دقایقی دبگر در سایت قرار میگیره.

  • Avatar

    هیژا

    مهمان

    سلام این بازی کی برای pc میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایمان

    مهمان

    ایا برای pc منتشر میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    میگم اکانت هکی باید برای نصب بگیرم تا بازی اجرا بشه ؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پیمان

      پشتیبانی

      نسخه هکی نیست

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    واسه pc میاد ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Soheil

    مهمان

    سلام لطف کنین دیتاهای بازی های قبلی رو به روز رسانی کنین ، ورژن های آپدیت نشده هیچ کاراایی ندارند

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Soheil

      نویسنده

      سلام
      بفرمایید ورژن جدید دیتای کدوم بازی رو میخواین تا آپدیت کنیم.

    • Avatar

      Soheil در پاسخ به Soheil

      مهمان

      سلام ، فکر کنم به جز اویل 8 همه آپدیت دادن ، spider man-astro play room-deamon soul-ac valhalla-mortal kombat