پارسی گیم

دانلود بازی Ghost of Tsushima Directors Cut برای PS5

پارسی گیم 18 مرداد 1400 3 دیدگاه
11,697 بازدید

دانلود بازی Ghost of Tsushima Directors Cut برای پلی استیشن 5

انسان سرشار از امید و آروز است، مهم نیست از کجا آمده باشد و مربوط به کدام دوره‌ی تاریخ باشد، او جاودانگی است و به دنبال زندگی برای همیشه است؛ این آرزویی است که با پیشرفت صنعت سخت‌افزار و بازی‌های ویدیویی برآورده شد و توانستیم بدون آنکه از جایمان تکان بخوریم، در زمان سفر کنیم و دوره‌های تاریخی مختلفی از رم باستان تا جنگ جهانی دوم را تجربه کنیم. استودیو SuckerPunch سال گذشته، دست‌به‌کار بزرگی زد و آرزوی تجربه‌ی زندگی یک سامورایی و دوران مهمی از تاریخ ژاپن را با انتشار بازی Ghost of Tsushima فراهم کرد. این بازی اکشن ماجراجویی، اگرچه زیر سایه‌ی بازی The Last of Us Part II‌ قرار گرفت؛ اما توانست نظر همگان را به خود جلب کند و با تحسین و تمجید منتقدان روبه‌رو شود. اگر از ماجراجویی سامورایی ماهر و فرز گوست آو سوشیما لذت برده‌اید، وقت آن است که نسخه‌ی مخصوص کارگردان به نام بازی Ghost Of Tsushima Director’s Cut با محتوای جدید و ویژگی‌های منحصربه‌فرد را دانلود کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima توسط استودیو Sucker Punch Productions ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Ghost of Tsushima با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima

مهم‌ترین ویژگی جدید بازی Ghost Of Tsushima Director’s Cut، افزودن جزیره‌ی Iki است که از مکان‌های مهم هنگام حمله‌ی مغول‌ها به ژاپن بود و تقریباً آخرین نقطه‌ای بود که از چنگال آن‌ها بیرون آمد. این بخش از بازی با مراحل داستانی و چالش‌های جدید همراه است و به‌نوعی، بخش تازه‌ای از ماجراجویی مهیج قهرمان داستان به‌حساب می‌آید. سامورایی Jin در نسخه‌ی جدید به دنبال بررسی حضور مغول‌ها در جزیره‌ی Iki خواهد رفت و بعدها متوجه می‌شود که فرمانده دشمن برای او تله چیده و همین باعث می‌شود که اتفاقات ناگواری برای وی بیفتد و مجبور به فرار و شروع نبردی، این بار برای نجات جان خویش شود. جزیره‌ی Iki پر از رویدادهای متفاوت، آیتم‌های گوناگون و البته مینی‌گیم‌هایی است که قرار است حسابی شمارا سرگرم کند. به لطف تلاش شبانه‌روزی توسعه‌دهندگان، بازی Ghost Of Tsushima Director’s Cut از تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول پلی‌استیشن 5 مانند دسته دوال‌سنس بهره برده و کاربران کنسول جدید باید آماده‌ی یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی به لطف هدست صدای سه‌بعدی و گرافیک ارتقاءیافته باشند.

از ویژگی‌های گرافیکی بازی Ghost Of Tsushima Director’s Cut باید به رزولوشن 4K و اجرای بازی با فریم‌ریت 60 فریم در ثانیه اشاره کرد و همچنین حافظه‌ی اس‌اس‌دی هم عملاً صفحات بارگذاری را از بین برده و خوشبختانه، بازی هم مانند یک سامورایی، فرز و چابک شده است. اگر فکر می‌کنید نسخه‌ی کارگردان بازی گوست آو سوشیما به همین‌جا ختم می‌شود، باید بگوییم در اشتباه هستید! مود Legends‌ که بخش چند نفره بازی به‌حساب می‌آید، قرار است شما و دوستانتان را در مقابل امواج پی‌درپی دشمن قرار دهد و دلیلی برای بازگشت روزانه به بازی ایجاد کند. حالت Legends باعث شده تا پس از اتمام داستان، بازهم محتوای مناسبی برای ادامه داشته باشید و همچنین اوقات خوشی را همراه دوستانتان به سر ببرید. علاوه بر بخش‌های جدید، امکان نوازش حیوانات مختلف را خواهید داشت و اگر این اثر بی‌نظیر را تجربه نکرده‌اید، وقت آن است که شمشیر خود را برق بیندازید و خود را آماده‌ی یک ماجراجویی مهیج در قلب ژاپن کنید. اگر از بازی Ghost of Tsushima لذت برده‌اید، بهتر است بازی‌های Demon’s Souls و Assassins Creed Valhalla را هم تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ghost of Tsushima Directors Cut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Beyond war, ancient beauty endures: Roam vast countryside and expansive terrain to encounter rich characters, discover ancient landmarks and uncover the hidden beauty of Tsushima. The rise of the Ghost: Seek support from old friends and new unlikely allies to reclaim Tsushima. Mud, Blood and steel: challenge opponents with your katana for an immersive Samurai combat experience
Become legends together: play with friends or via online matchmaking in a series of two-player story missions or four-player wave-based survival missions in the legends online co-op A whole new island to explore: Travel to Iki Island to investigate rumors of a Mongol presence in a brand-new story with deeply personal stakes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 68.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد دزگی

    مهمان

    دیتای رجین مشترک هست دیگه؟!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیسا

    مهمان

    اگه میشه واسه ps4 هم قرار بدید دیتاشو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام وقت بخیر
    خیلی خیلی ممنون
    براحتی شناخته شد و نصب شد
    بازم ممنون

    پاسخ دهید