دانلود زیرنویس فارسی بازی God of War
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی God of War

نوید قادری 17 اسفند 1400 198 دیدگاه
162,990 بازدید

ماجراجویی در دنیای اساطیری یونان باستان، لحظاتی سرشار از هیجان، غم و وحشت را ایجاد کرد که کنار همدیگر؛ گوشه‌ای تاریک از ذهن ما را با چراغی روشن کرد. داستان‌های بشر همگی به نقطه‌ای اسطوره‌ای برمی‌گردند و داستان‌های بازی‌های ویدیویی هم مانند ادبیات با اسطوره ها آغاز و با آن به اتمام می رسد. استودیو سانتا مونیکا پس از انتشار سه‌گانه‌ای فوق العاده، سال‌ها در سکوت ماند تا در آخر به بعدی دیگر، زمانی دیگر و مکانی دیگر سفر کند.

انتشار بازی God of War برای پلی استیشن 4 آغازگر ماجراجویی ما در دنیای اساطیری نورس بود؛ ماجرایی که میلیون‌ها نفر طرفدار را تشنه شماره بعدی کرد. پس از معرفی بازی God of War Ragnarok، انتشار گاد آف وار برای کامپیوتر، فرصتی بی‌نظیر در اختیار ما قرار داد تا داستان بی‌نظیر کریتوس و آترئوس را با کیفیت بالاتری بچشیم. پارسی گیم با انتشار بازی سریعاً دست به کار شد و زیرنویس فارسی بازی God of War را در ادامه روند انتشار رایگان فارسی ساز بازی آماده کرد تا شما کاربران عزیز بتوانید لذت دوچندان ببرید.

ماجراجویی کریتوس و آترئوس در God of War

طراحی بازی خدای جنگ، ترکیب مناسبی میان یک بازی اکشن و روایتی خیره کننده است؛ به‌نحوی‌که حل معماها و کشتن دشمنان باهدفی اولیه پیگیری می‌شود که به گیم پلی آن، پیوستگی می‌بخشد. بخش داستان بازی رکن مهم این مجموعه است و استودیو سانتا مونیکا در God of War هم داستانی به‌مراتب عمیق‌تر با شاخ و برگ بیشتری را پرورانده است که درک آن اهمیت زیادی دارد. حالا که آشنایی با زبان انگلیسی برای همگان ممکن نیست و استودیوهای بازی‌سازی هم سال‌هاست روی خوشی به زبان فارسی نشان نمی‌دهند؛ زیرنویس فارسی God of War دغدغه شما در مورد درک داستان و دیالوگ‌ها را برطرف می‌کند. درک رابطه پدر و پسری میان کریتوس و آترئوس اهمیت زیادی دارد و تیم ترجمه پارسی گیم با دقت تمام واژه‌ها را برگزیده است. فارسی ساز بازی God of War به همت تیم ترجمه بازی پارسی گیم و همچنین گروهی از کدنویس‌ها، گرافیست‌ها و ویراستاران تهیه شده است و به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کافی است به دانلود زیرنویس گاد آف وار بپردازید و خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد.

داستان اصلی بازی گاد آف وار را شاید بتوان در آثار دیگر جست؛ اما استودیو سازنده آن را به بهترین شکل ایفا کرده است. مادری که دیگر زنده نیست و پدر و پسری که باید خاکستر او را از میان چالش‌ها و جنگل‌های پرخطر عبور دهند و آن را به بالاترین نقطه کوه برسانند. همین سفر باعث می‌شود تا رابطه پدر و پسری میان کریتوس و آترئوس دچار تنش‌هایی شود و زیرنویس فارسی God of War به بهترین شکل این تنش‌ها را برای شما روشن می‌کند. با دانلود فارسی ساز God of War بهترین تجربه ممکن را خواهید داشت و بازی را با طعم شیرین‌تری خواهید چشید.

 

فارسی ساز کامل بازی God of War

فرایند ترجمه زیرنویس گاد آف وار با همت گروه ترجمه بازی پارسی گیم انجام شد. بومی‌سازی یک بازی ویدیویی و شناساندن آن به نحو احسن کار ساده‌ای نیست و فاکتورهای مختلفی دخیل هستند که کنترل آن روی کیفیت نهایی بازی تأثیر می‌گذارد. پارسی گیم مفتخر است بگوید که این فرایند در کمترین زمان ممکن طی شد و زیرنویس بازی که آماده دانلود شده است؛ شما را از جستجو برای فارسی ساز God of War بی‌نیاز می‌کند. از جمله ویژگی‌های این زیرنویس باید به فارسی کردن تمامی منوها و رابط کاربری بازی اشاره کرد. درواقع شما یک زیرنویس ساده برای دیالوگ‌ها دریافت نمی‌کنید؛ شما یک فارسی ساز کامل دانلود می‌کنید که تمامی بخش‌ها از جمله تنظیمات گرافیکی را به نحو احسن به زبان فارسی ارائه می‌کند. به‌عبارت‌دیگر دیگر، خلأ ایجادشده توسط استودیو توسط تیم تهیه زیرنویس بازی پارسی گیم پر شده است.

زیرنویس فارسی گاد آف وار دارای قابلیت‌های ویژه است که می توان به فونت بسیار زیبای آن که تنها بخشی از ویژگی‌های این فارسی ساز است اشاره کرد. تمامی زیرنویس‌های بازی تهیه شده توسط پارسی گیم کاملاً رایگان هستند و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. هدف ما تنها لذت بردن شما از بازی‌های جدید است و می‌خواهیم با حمایت شما، چالش‌های پیش رو یک بازی‌کننده ایرانی را برداریم. خوشحال می‌شویم نظرات دلگرم‌کننده شما را بشنویم و مانند همیشه باید بگوییم که کانال تلگرام پارسی گیم و صفحه اینستاگرام و مهم تر از همه کانال یوتوب پارسی گیم بهترین مرجع برای اطلاع از آخرین اخبار انتشار زیرنویس بازی هستند و نگاهی به آن‌ها بیندازید. وقت آن است به بخش دانلود زیرنویس God of War مراجعه کنید و ماجراجویی خود را همراه اساطیر نورس شروع کنید.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Horizon Zero Dawn و Mafia Definitnive Edition و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

نکته: حتما قبل از نصب فارسی ساز بازی God Of War، بازی خود را به آخرین آپدیت به روز رسانی نمایید. فایل های آپدیت در مطلب دانلود بازی قرار گرفته است. 

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 9.2 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 112 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل God of War Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “فارسی” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل God of War Persian را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی God Of War لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی God of War رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی God of War به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید بازی خدای جنگ را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی God of War را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی God of War و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی God of War هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی God of War روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی God of War روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی God of War با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 198 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    فارسی ساز بصورت کامل و براحتی نصب شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بنیامین

    مهمان

    سلام و مچکر از زیرنویس فقط بعد از اجرا بازی به شدت کند شد و وقتی زیرنویس رو حذف کردم دوباره بازی لگ داشت و کند بود چیکار کنم درست بشه جواب بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بنیامین

    مهمان

    سلام و مچکر از زیرنویس فقط بعد از اجرا بازی به شدت کند شد و وقتی زیرنویس رو حذف کردم دوباره بازی لگ داشت و کند بود چیکار کنم درست بشه جواب بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mamadooo

    مهمان

    دمتون گرم عشقید ❤❤❤

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرمان

    مهمان

    سلام میشه از اول تا آخرش یکی بهم راهنمایی کنه من اصلا نمیتونم درستش کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      عرفان در پاسخ به آرمان

      مهمان

      درود وقتتون بخیر
      زبان فارسی شد ولی زیر نویس اجرا نمیشه موقع حرف زدن
      ممنون میشم راهنمایی کنید

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرفان

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز زیرنویس رو از تنظیمات بازی فعال کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 198 دیدگاه