بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5
کسری کاظمی

بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5

کسری کاظمی 18 اسفند 1401 1 دیدگاه
10,701 بازدید

مهم نیست که بازی ها تا چه اندازه به خلق دنیاهای عمیق و داستان‌های جذاب بپردازند؛ تا زمانی که یک تجربه مولتی پلیر وجود داشته باشد تا هزاران گیمر بتوانند در کنار هم به تجربه بپردازند، بازی های آنلاین همیشه برترین و محبوب‌ترین خواهند بود. در طول تاریخ شاهد ساخته شدن آثار مولتی پلیری در ژانرهای مختلف بودیم که با ارائه حالت‌های مختلفی مانند رقابتی و همکاری، گیمرها را به هم نزدیک کرده بود. این موضوع در رابطه با کنسول‌های پلی استیشن نیز صدق می‌کند. از سومین کنسول پلی استیشن تا همین لحظه شاهد بازی های مولتی پلیر جذابی بودیم. پس بیایید به بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 بپردازیم.

یک تجربه گروهی با بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5

علی‌رغم اینکه سیستم تازه کمپانی سونی نسبتاً جدید است، در حال حاضر تعداد زیادی بازی آنلاین برای آزمایش و خرید وجود دارد. چه از طریق بازی‌های چند نفره آنلاین یا حتی آثار کو آپ. قبل از خرید یک PS5 جدید، ممکن است از خود بپرسید که سیستم جدید سونی چه نوع بازی های چند نفره‌ای را ارائه می‌دهد. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، پس در این لیست، بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 را که در میان بهترین بازی های PS5 وجود دارند، دور هم جمع کرده‌ایم. بازی های درون لیست شامل انواع و اقسام ژانرها مانند استراتژیک، کارتی، شوتر، ماجراجویی و… می‌شوند. پس قطعاً برای هر سلیقه‌ای یک بازی خوب وجود خواهد داشت.

20) Call of Duty: Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard

اکثر افرادی که این لیست را می‌خوانند در مورد سری Call of Duty اطلاع دارند و همچنین می‌دانید که این سری به عنوان اصلی‌ترین فرنچایز شوتر اول شخص در دنیای بازی های آنلاین شناخته می‌شود. بازی Call of Duty: Vanguard یکی از جدیدترین‌های مجموعه بوده که شوتری سریع‌تر و دیوانه‌وارتر از تمام بازی های قبلی خود را برای میلیون‌ها گیمر آماده کرده است.

Call of Duty: Vanguard توسط Sledgehammer Games توسعه داده شده است و در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. این بازی علاوه بر حالت چندنفره آنلاین، یک کمپین داستانی نیز دارد. با این حال همه گیمرها برای قسمت مولتی پلیر به سراغ این فرنچایز می‌روند و Vanguard نیز از این قاعده مستثنا نیست. پس به راحتی در لیست بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

19) Dead by Daylight

بازی Dead by Daylight

Dead by Daylight یک بازی ترسناک هیجان انگیز و شدید است که چهار بازمانده را در مقابل یک قاتل وحشتناک قرار می‌دهد. گیم پلی نامتقارن منحصر به فرد این بازی آن را از سایر بازی های چند نفره متمایز می‌کند، زیرا بازیکنان باید با هم کار کنند تا از قاتل پیشی بگیرند و در عین حال سعی کنند از چنگال قاتل فرار کنند. البته توانایی قرار گرفتن در نقش قاتل هم در بازی وجود دارد.

بازی Dead by Daylight به عنوان بهترین بازی در ژانر ترسناک آنلاین شناخته شده است. این بازی سال‌ها قدرت و پشتیبانی خود را نشان داده است و همچنان بسیار محبوب است. قاتلان جدیدی در طول زمان اضافه شده. برخی از این قاتلان نیز از فیلم‌های ترسناک معروفی خارج شده‌اند و بازیکنان باید در محیط‌های آشنای آن فیلم‌ها به فرار و زنده ماندن از دستشان بپردازند.

18) Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood

Back 4 Blood یک بازی تیراندازی اول شخص است که به طور مداوم با Left 4 Dead مقایسه می‌شود. بازی در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که توسط انبوهی از زامبی‌ها تسخیر شده است و بازیکنان نقش یکی از «پاک کننده‌ها» را بر عهده می‌گیرند، گروهی از بازماندگان که وظیفه مبارزه با شیوع این بیماری را دارند. سرعت و هیجان این بازی به شدت نفس گیر است.

این بازی دارای انواع سلاح‌ها، توانایی‌های ویژه و انواع مختلف زامبی‌ها برای مبارزه است. در مقایسه با Left 4 Dead، Back 4 Blood آن‌قدر صیقل خورد یا متعادل نیست. با این حال، با وجود این کاستی‌ها، Back 4 Blood همچنان یک تیراندازی سرگرم کننده و رضایت بخش است. پس به راحتی می‌توان این عنوان را در لیست بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 قرار داد.

17) Mortal Kombat 11: Ultimate

بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

بازی های مبارزه‌ای اخیراً به یک چیز بزرگ برای گیمرها تبدیل شده است. آن‌ها زمان و انرژی زیادی را صرف این ژانر کرده‌ و مبارزه با سایر گیمرها در سراسر دنیا به یکی از روش‌های موردعلاقه‌شان برای گذراندن آخر هفته تبدیل شده است. با اینکه تعداد بازی های مبارزه‌ای خوب برای معرفی زیاد است، تمام توجه‌ها همیشه به سوی فرنچایز Mortal Kombat خواهد رفت.

بازی Mortal Kombat 11: Ultimate جدیدترین نسخه از این فرنچایز بزرگ و افسانه‌ای است که بهینه‌ترین و از نظر بسیاری، خوش ساخت ترین بازی در طول سری نیز است. گرافیک فوق‌العاده، خون و خون ریزی بیش از همیشه و مکانیک‌های باورنکردنی گیم پلی، همگی دست به دست هم داده‌اند تا این بازی به عنوان بازی مبارزه‌ای شماره یک آنلاین در دنیا شناخته شود.

16) Destiny 2

بازی Destiny 2

Destiny 2 یک بازی تیراندازی اول شخص آنلاین است که به بازیکنان یک تجربه اکشن و چند نفره بی نظیر ارائه می‌دهد. بازی در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که در آن بازیکنان نقش یک نگهبان را بر عهده می‌گیرند، یک جنگجوی قدرتمند که برای دفاع از بشریت در برابر نیروهای بیگانه انتخاب شده است. این بازی برای سال‌ها به عنوان یکی از بهترین‌های ژانر شناخته می‌شود.

بازیکنان می‌توانند با دوستان و سایر بازیکنان از سراسر جهان برای تکمیل مأموریت‌ها، مقابله با دشمنان قدرتمند و کشف دنیای گسترده بازی تیم شوند. با طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و توانایی‌ها برای انتخاب، بازیکنان می‌توانند سبک‌های بازی و استراتژی‌های مختلف را آزمایش کنند تا سبک مناسب بازی خود را پیدا کنند. Destiny 2 قطعاً یک شاهکار در سبک شوتر است.

15) Splitgate

بازی Splitgate

Splitgate در مقایسه با برخی دیگر از بازی های درون این لیست، نسبتاً تازه وارد در میدان است. موضوع کلی آن اساساً به این شکل است: اگر بازی Halo را بردارید و سپس به همه یک تفنگ پورتال از سری پورتال بدهید، چه می‌شود؟ آیا این موضوع به نظر می‌رسد که می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد؟ پس، احتمالاً از تجربه بازی Splitgate لذت خواهید برد.

Splitgate از نظر فنی هنوز در نسخه بتای باز است، اما Fortnite سال‌های سال همین‌طور بوده، بنابراین اجازه ندهید که این نکات شما را منصرف کند. این بازی یک تجربه بسیار زیبا و سرگرم کننده است که نوید محتویات بیشتر و سرگرم کننده‌تری را در آینده‌ای نزدیک را می‌دهد؛ زیرا توسعه دهندگان به کار روی آن ادامه خواهند داد و انتظار آپدیت‌های فراوانی را داشته باشید.

14) Borderlands 3

بازی Borderlands 3

سری بازی های Borderlands چیزها و ویژگی‌های زیادی فوق‌العاده‌ای دارند که قابل تحسین هستند؛ با این حال چیزی که ای سری را بیشتر از بازی های دیگر در دنیا مطرح کرده، بخش چندنفره کوآپ شان است و بازی Borderlands 3 نیز بهترین نمونه برای نشان دادن کیفیت این ویژگی است. این بازی به بالاترین سطح از نرم بودن و یکدست بودن مولتی پلیر رسیده است.

این امکان تجربه همکاری پویاتر و لذت‌بخش‌تر را فراهم می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند تیم‌ها و استراتژی‌های جدیدی را در آن واحد تشکیل داده و حتی کسانی که قصد ترک یک بازی را هم دارند، به هیچ وجه به کیفیت گیم پلی آسیب نمی‌زنند. اگر به دنبال یک بازی شوتر اول شخص برای بهترین حالت مولتی پلیر کوآپ هستید، بازی Borderlands 3 را انتخاب کنید.

13) Apex Legends

بازی Apex Legends

زمانی که فورت نایت در ابتدای ورودش دنیا و صنعت گیم را تحت تأثیر قرار داد، بازی‌های بتل رویال زیادی در پی آن ظاهر شدند. با این حال، Apex Legends یکی از معدود بازی‌هایی است که در آزمون زمان ایستاده است و جایگاه خود را در این لیست بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 نیز به دست آورده است. سرعت و گیم پلی نفس گیر، در این بازی حرف اول را می‌زنند.

این بازی از پایه و اساس بازی بسیار تحسین‌شده Titanfall 2 استفاده کرده و با حذف روبات‌ها و به جای آن حالت پویا مبتنی بر کلاس و بتل رویال را اضافه می‌کند که از زمانی که Apex Legends در ابتدا عرضه شد، به شدت تکامل یافته است. مانند سایر شوترهای مبتنی بر کلاس، می‌توانید انتظار داشت که به‌روزرسانی‌های منظم و شخصیت‌های جدید در طول زمان اضافه شوند.

12) Overcooked! All You Can Eat

بازی Overcooked! All You Can Eat

بازی‌هایی گروهی و چندنفره‌ای مانند ماریو پارتی و مونوپولی همیشه به خاطر از بین بردن دوستی‌ها و رقابت‌های شدیدشان معروف بوده‌اند، اما آن‌ها در مقایسه با Overcooked کم‌رنگ هستند. All You Can Eat نسخه نهایی Overcooked بوده که دارای هر دو بازی و تمام DLC آنها، همراه با محتوای جدید، مانند کیفیت بالاتر تصاویر و امکان اجرای بین پلتفرمی است.

این بازی برای کل خانواده عالی است؛ به شرطی که در این فرایند یکدیگر را نکشید. این یک بازی در مورد صبر و آشپزی است. در آن، شما باید به طور مؤثر سفارشات را آماده و ارائه دهید و در عین حال مطمئن شوید که آنها به درستی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید Overcooked! All You Can Eat را با حداکثر سه بازیکن دیگر در حالت‌های چند نفره محلی و آنلاین بازی کنید.

11) NBA 2K23

بازی NBA 2K23

NBA 2K23 آخرین نسخه از سری بازی‌های ویدئویی شبیه‌سازی بسکتبال قدیمی و محبوب است. گیمرها می‌توانند بازیکن خود را ایجاد کنند، به یک تیم بپیوندند و از طریق حالت داستانی بازی کنند، یا به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر رقابت کنند. گرافیک و گیم پلی بازی NBA 2K23 با حرکات واقعی بازیکنان و توجه به جزئیات در زمین مسابقه از بهترین‌ها درون فرنچایز خود است.

این بازی همچنین دارای یک سیستم شخصی سازی عمیق برای ایجاد و ویرایش بازیکنان، تیم‌ها و عرصه‌ها است. اگر از افرادی هستید که به تجربه ورزش بسکتبال، آن هم با بازیکنان حرفه‌ای دیگر علاقه دارد، پس به شما توصیه می‌کنیم NBA 2K23 را دانلود کنید، زیرا بدون شک یکی از بازی‌هایی بوده که شایسته حضور در لیست بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 است.

10) It Takes Two

بازی It Takes Two

گاهی اوقات بهترین راه برای بازی حل پازل با یکی از عزیزانتان است. It Takes Two بازی مناسبی برای این موضوع است، به خصوص اگر زوج هستید. در این تجربه هیجان انگیز دو نفره، شما و یکی از دوستانتان زوجی را در آستانه جدایی کنترل می‌کنید که باید با هم کار کنند تا از عروسک‌ها به شکل انسانی خود برگردند. چالش‌های مختلفی سر راه شما قرار خواهد گرفت.

شما این کار را با استفاده از مجموعه‌ای از قدرت‌های مختلف انجام خواهید داد که هر کدام در مراحل خاصی منحصر به فرد هستند که مکانیک‌های حل پازل واقعاً هوشمندانه را ایجاد می‌کنند. در کنار گیم پلی عالی، داستان رشد، اعتماد، ارتباطات و خانواده در It Takes Two نیز به خودی خود تجربه ارزشمندی است. پس در لیست بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

9) Tiny Tina’s Wonderlands

بازی Tiny Tina’s Wonderlands

چه می‌شود اگر از گیم پلی و سبک کلی Borderlands خوشتان بیاید، اما تم‌های پسا آخرالزمانی را نه؟ اگر چنین است، ممکن است به Tiny Tina’s Wonderlands علاقه‌مند باشید؛ یک بازی اسپین آف که در دنیای Borderlands اتفاق می‌افتد، اما با تأکید بیشتر بر روی اژدها، جادوگران و سیاه چال‌ها به جای تم‌های الهام گرفته از فیلم‌های Mad Max در Borderlands.

مکانیک‌های تیراندازی اول شخص، یک سیستم RPG قوی پر از ارتقاء، هزاران آیتم، باس‌ها برای شکست دادن و مراحل بزرگ برای کشف Tiny Tina’s Wonderlands را تبدیل به شاهکاری در سری خود کرده است و البته فراموش نکنید که کل این تجربه مانند سایر بازی های Borderlands به صورت مشترک با سایری بازیکنان به صورت آنلاین نیز قابل بازی است.

8) Fortnite

بازی Fortnite

دیگر چه می‌شود درباره شاهکار بتل رویال افسانه‌ای گفت که تابه‌حال گفته نشده است؟ چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، نمی‌توانید اهمیت Fortnite را انکار کنید و در PS5، می‌توانید آن را با کیفیت 4K تا حداکثر 60 فریم در ثانیه در تمام حالت‌های بازی تجربه کنید. همچنین به لطف سخت افزار قدرتمند کنسول PS5، بافت‌های بهتر و عملکرد بهتری خواهید یافت.

برای لذت بردن از بازی فورتنایت همیشه لازم نیست از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع باشید، اما اگر این کار را انجام دهید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. این یک بازی عالی برای راه اندازی، انجام چند مسابقه با دوستان، و سپس رفتن سراغ چیز دیگری است. حتی اگر یک پیروزی را تضمین نکنید، باز هم بسیار سرگرم کننده است که ببینید شما و تیمتان چقدر می‌توانید زنده بمانید.

7) No Man’s Sky

بازی No Man’s Sky

احتمالاً دیده‌اید که رسانه‌ها بازی No Man’s Sky را تحسین می‌کنند؛ اما نسخه PS5 با عنوان The Next Generation ارزش تحسین بیشتری دارد. نسخه نسل بعدی دارای امکانات بیشتری است که در سراسر محیط پخش شده است تا دنیایی عظیم‌تر و واقعی‌تر ایجاد کنند. توانایی ساخت پایه‌های بزرگ‌تر، کراس پلی، ذخیره‌های قابل انتقال، تصاویر 4K و مهم‌تر از همه، حالت آنلاین 32 نفره.

صادقانه بگویم، چیزی مانند No Man’s Sky وجود ندارد. توانایی کاوش 18 کوینتیلیون (18 با 18 صفر پس از آن) سیاره‌ای که به‌صورت تصادفی تولید شده‌اند، یک تجربه دیوانه‌وار است. چه به صورت انفرادی یا با دوستانتان بازی کنید. این بازی متفاوت‌ترین عنوان مولتی پلیر درون این لیست بوده و به راحتی در میان بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

6) Final Fantasy XIV: Endwalker

بازی Final Fantasy XIV Endwalker

آیا داستان بازگشتی بهتر از Final Fantasy XIV وجود دارد؟ زمانی که بازی برای اولین بار در سال 2010 عرضه شد، وضعیت بسیار بدی داشت، اما پس از توسعه A Realm Reborn در سال 2013، همه چیز شروع به تغییر کرد. Final Fantasy XIV: Endwalker نیز یک بسته الحاقی، بزرگ شیک و خوش ساختی برای عنوانی است که یک شروع فاجعه بار داشت.

منتقدان و طرف‌داران، گیم‌پلی، پیشرفت و داستان Final Fantasy XIV را ستایش کرده‌اند. پس از راه اندازی Endwalker، فاش شد که Final Fantasy XIV بیش از 24 میلیون کاربر ثبت نام کرده است که آن را به یکی از موفق‌ترین MMO در تمام دوران تبدیل می‌کند. به طور کلی، Endwalker یک نامه تشکر عالی برای طرف‌دارانی است که در تمام این سال‌ها از بازی حمایت کرده‌اند.

5) WWE 2K22

بازی WWE 2K22

پس از یک سال استراحت و تغییر توسعه دهندگان اصلی از Yuke به Visual Concepts، WWE 2K22 موفقیت زیادی کسب کرد و خوشبختانه، بازگشتی عالی به مجموعه بود، با باگ‌های کمتر نسبت به قسمت‌های قبلی، حضور کاراکترهای فوق‌العاده و برخی از بهترین تصاویر و انیمیشن‌هایی که سری تابه‌حال داشته است. این بهترین نسخه از سری در طی چندین سال است.

فراتر از همه نکات مثبت جدید، کنترل‌های بازی بازتعریف شده که به طور هم‌زمان برای تازه واردان آسان‌تر است تا یاد بگیرند، در حالی که هنوز برای بازیکنان خبره تسلط یافتن چالش برانگیز است. پس اگر خود را از عاشقان بازی های ورزشی و مخصوصاً کشتی کج می‌دانید، بازی WWE 2K22 یکی از بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 در حال حاضر در دنیا است.

4) Overwatch 2

بازی Overwatch 2

Overwatch 2 که به عنوان یک تغییر بزرگ نسبت به نسخه قبلی خود عمل می‌کند، مکانیک‌های جدیدی را معرفی می‌کند که همه چیز را تازه نگه می‌دارد. این دنباله رایگان دارای فهرستی فوق‌العاده از بیش از 35 شخصیت است که هر کدام دارای مجموعه حرکتی و توانایی‌های منحصر به فرد هستند. انیمیشن‌ها و حالت‌های مولتی پلیر بازی نیز گسترش یافته‌اند.

در این بازی، اندازه تیم به جای شش، تنها پنج است که ارزش هر یک از اعضا را بسیار بیشتر از قبل می‌کند. این بازی هنوز هم مانند نسخه اول سریع است، اما با بسیاری از بهبودهای کیفی بی نظیر مانند سیستم پینگ پیشرفته. به طور کلی، این بازی با وجود داشتن چند چین و چروک که باید از بین برود، یک انفجار خارق‌العاده در بازار بازی های مولتی پلیر جدید است.

3) Demon’s Souls

بازی Demon’s Souls

Demon’s Souls ممکن است اولین بازی ای نباشد که مردم هنگام صحبت در مورد بخش چند نفره به آن فکر می‌کنند، اما حالت آنلاین هسته اصلی این بازی است. بازی Demon’s Souls هنگام استفاده از بخش چند نفره بسیار لذت بخش می‌شود. شما توسط بازیکنان دشمن مورد هجوم قرار می‌گیرید، از دوستان کمک می‌گیرید و برای دست‌کاری فرمول‌های بازی به هم کمک می‌کنید.

شما قطعاً زمانی که نوبت مقابله با سرسخت‌ترین باس‌های بازی فرا می‌رسد، به کمک نیاز خواهید داشت. همان‌طور که احتمالاً قبلاً می‌دانید بازی های Souls بسیار دشوار هستند و Demon’s Souls برای PS5 نیز تفاوتی ندارد. با این حال، به یاد داشته باشید که وقتی بازیکنان واقعی را برای کمک می‌آورید، باس‌ها سلامت و قابلیت‌های بیشتری نسبت به قبل به دست می‌آورند.

2) Call of Duty: Modern Warfare II

بازی Call of Duty Modern Warfare II

اگر به دنبال بهترین و به‌روزترین بازی مولتی پلیر اکشن و شوتر درون بازار هستید، نیاز نیست راه دوری بروید؛ Call of Duty: Modern Warfare II اصلی‌ترین و محبوب‌ترین عنوان برای این کار است. دارای تعداد زیادی نقشه و حالت‌های چند نفره برای لذت بردن گروهی است. اگر از عاشقان شوتر هستید، احتمالاً چیزی برای شما درون Modern Warfare II وجود دارد.

بازیکنان سریع می‌توانند حالت Kill Confirmed اجرا کنند، در حالی که آنهایی که می‌خواهند بازی را آهسته انجام دهند می‌توانند Search and Destroy را بازی کنند. اگر بازی چند نفره رقابتی مورد علاقه شما نیست، ممکن است از حالت Spec Ops لذت ببرید، یک تجربه همکاری که برای بازیکنانی طراحی شده است که می‌خواهند کمی خطی بودن بیشتری داشته باشند.

1) Elden Ring

بازی Elden Ring

در نهایت می‌رسیم به رتبه اول در میان بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 درون این لیست. یکی از بهترین بازی های سال گذشته بازی Elden Ring است. یک بازی RPG اکشن عظیم که بدون شک مهارت‌های شما را محک خواهد زد. در حالی که این بازی به دلیل گیم پلی روان، سیستم پیشرفت رضایت بخش و نبردهای حماسی مشهور است، این بازی همچنین دارای یک حالت چندنفره قوی است.

حالت چند نفره، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا باس‌های بازی را در کنار هم از بین ببرند. اما اگر ترجیح می‌دهید در مقابل دوستان خود قرار بگیرید، ممکن است از حالت PvP این عنوان لذت ببرید. در آن می‌توانید به صورت آنلاین با دیگر کاربران مبارزه کنید که یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این ماجراجویی گسترده است. پس تجربه این شاهکار را به هیچ وجه از دست ندهید.

جمع بندی

افرادی که موفق به خرید یک کنسول پلی استیشن 5 شده‌اند، حال به دنبال آن هستند تا قدرت واقعی این سیستم را در ارائه تجربه واقعی گیمینگ در سال 2023 تست کنند. یکی از اولین کارهایی که هر گیمر مدرنی به سرعت انجام می‌دهد، جمع آوری تعدادی بازی مولتی پلیر سنگین و توانا است تا در کنار دوستان خود به تجربه‌شان بپردازد. ولی به واسطه تعداد بالای این مدل بازی ها، قطعاً کار شما سخت خواهد بود. شاید طرف‌دار ژانر خاصی باشید و به دنبال بازی های مولتی پلیر در آن ژانر می‌گردید. حتی شاید تنها می‌خواهید ساعاتی را بر روی کنسول خود تلف کنید و دنبال یک بازی آرامش بخش مولتی پلیر در پلی استیشن 5 هستید.

بازی های ویدئویی راهی عالی برای ورود به دنیای جدید هستند که در آن می‌توانید مکان‌های جدیدی را تجربه کنید و با طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های جالب آشنا شوید. اما هر چقدر هم که این تجارب در مواقعی جذاب به نظر برسند، فراموش نکنیم… هیچ چیز جایگزین تعامل انسانی نخواهد شد. در لیست بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 تمام تلاشمان را کردیم تا بهترین بازی های موجود در بازار را که بر روی این سیستم در دسترس هستند، کنار هم جمع آوری کنیم. با این حال این بدون شک پایان این مسیر نخواهد بود. شما نیز می‌توانید در بخش نظرات به ما بهترین بازی های آنلاین پلی استیشن 5 که می‌شناسید را معرفی کنید.

منبع: Push Square

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بدترین بازی آنلاین پلی استیشن 5 چیست؟

بازی Babylon's Fall به قدری شروع و انتشار فاجعه باری داشت که مدتی پس از انتشار، به صورت رسمی انتشارش متوقف شد.

۱
بدترین بازی آنلاینی که بعدا تبدیل به عنوان خوبی شد چیست؟

بازی No Man's Sky و Final Fantasy XIV هر دو در کنار شروع بد، بعدا با آپدیت‌های فراوان تبدیل به بازی خوبی شدند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان

    Destiny 2 رو دست کم نگیرید این بازی ماورای باور هاست

    پاسخ دهید