دانلود بازی Overcooked All You Can Eat برای PS5
دانلود بازی Overcooked All You Can Eat برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Overcooked All You Can Eat برای PS5

پارسی گیم 18 شهریور 1400 1 دیدگاه
1,083 بازدید

دانلود بازی Overcooked All You Can Eat برای پلی استیشن 5

شبیه‌ساز آشپزخانه شاید از آن سبک بازی‌هایی باشد که بیشتر در موبایل‌های خود تجربه کرده‌اید. عناوینی که شما را مسئول مدیریت شلوغ‌ترین آشپزخانه دنیا قرار می‌دهند تا در زمانی محدود بیشترین تعداد سفارش را آماده کنید و امتیاز بیشتری را نصیب خود کنید. بازی Overcooked: All You Can Eat از استودیو Team17 Digital یکی از همین عناوین است که با گرافیکی بسیار زیبا و درعین‌حال بامزه، شما را به چالش خواهد کشید.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی Overcooked All You Can Eat قابلیت Co-op و همچنین چند نفره بازی کردن آن با دوستان است که تجربه این بازی را می‌تواند بسیار مهیج‌تر و به‌یادماندنی‌تر کند. همچنین قابلیت آنلاین بازی کردن با افراد مختلف را در سراسر جهان خواهید داشت که به لطف Voice Chat موجود در بازی، تعامل و همکاری با آن‌ها ساده‌تر می‌شود تا مراحل را پشت سر بگذارید.

گیم پلی بازی در کنار چالش‌برانگیز بودن آن، بسیار پویا و جذاب است و حتی اگر بازی را تک‌نفره هم انجام دهید، لحظات خوب و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. بیش از 200 مرحله مختلف که هرکدام تم و سبکی متفاوت دارند در کنار 80 سرآشپز منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد که تجربه بازی را بیش‌ازپیش لذت‌بخش‌تر می‌کند. حالت‌های مختلف بازی شامل Campaign، Survival و Assist Mode است که هرکدام قوانین مخصوص به خود را در گیم پلی دارند. برای مثال در حالت Assist Mode بازی ساده‌تر بوده و زمان بیشتری برای انجام سفارش‌ها در اختیاردارید که برای بازیکنانی که نمی‌خواهند زیاد درگیر گیم پلی چالش‌برانگیز شوند مناسب‌تر است.

از گرافیک زیبای بازی که کاملاً با نسل جدید بازی‌ها قابل‌مقایسه است نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. بازی به‌راحتی با کیفیت 4k و 60fps اجرا می‌شود و تجربه‌ای زیبا و چشم‌نواز را در کنار گیم پلی هیجان‌انگیز آن برای شما به ارمغان می‌آورد. تجربه این بازی بی‌نظیر را در کنار دوستان خود از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Overcooked All You Can Eat با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Peckish have risen again and it’s your job to satisfy their hunger, are you ready to save the world again? Overcooked! All You Can Eat is a chaotic cooking game where players need to work together (or alone) to serve as many dishes as they can before the timer runs out. Travel through the land cooking up a variety of recipes in evolving and dynamic kitchens.
For the first time ever, online multiplayer has been fully integrated into Overcooked! Revisit your favourite kitchens from the first game in stunning 4K and ONLINE!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 7.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    هیچی

    مهمان

    چگونه باید روی پلی استیشن نصب کنم ؟
    ممنون

    پاسخ دهید