پارسی گیم

دانلود بازی Fortnite برای PS5

پارسی گیم 10 شهریور 1400 7 دیدگاه
9,782 بازدید

دانلود بازی Fortnite برای پلی استیشن 5

بازی‌های ویدئویی در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند تا بتوانند طیف وسیعی از نظرات و علایق بازیکنان را پوشش دهند. بازی‌ها با مبلغ مشخصی عرضه می‌شوند تا طراحان و کمپانی تهیه‌کننده، هزینه‌های انجام شده برای ساخت آن را بازگردانند، اما در این میان ایرانی‌ها و خیلی دیگر از بازیکنان کشورهای دیگر، نسخه کرک شده یا رایگان را دریافت می‌کنند و کمتر کسی برای خرید بازی هزینه می‌کند. در این میان، بازی‌های با کیفیتی نیز وجود دارد که از طرف خود سازنده به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان منتشر می‌شود. یکی از این محصولات رایگان که تاکنون طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است، Fortnite است. این عنوان فوق‌العاده جذاب که به‌صورت بتل رویال عرضه شده، می‌تواند برای آن دسته از بازیکنانی سرگرم‌کننده باشد که طرفدار سبک اکشن و به دنبال رقابت با دیگر بازیکنان سراسر جهان هستند. گیم پلی به‌صورت آنلاین ساخته شده و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان آن را به شکل آفلاین تجربه کرد. تیمی از استودیو اپیک گیمز وظیفه طراحی و توسعه بازی را بر عهده داشته و در نهایت همین استودیو آن را به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان به سبک بقاء و اکشن معرفی کرده است.

گیم پلی یا نبردهای بازی Fortnite در نقشه‌ای با ویژگی‌های خاص روایت می‌شود. نبردها را می‌توان در حالت‌های مختلفی مانند تک‌نفره، دونفره و گروهی تجربه کرد. پس از آنکه حالت مدنظر خود را انتخاب کردید، باید منتظر باشید تا به‌واسطه سیستمی به نام Battle Bus از آسمان با ابزاری مانند هاورکرافت یا چتر نجات از وارد جزیره‌ای بی‌بازگشت شوید. پس از قدم گذاشتن بر روی زمین، اولین چالشی که باید با آن دست‌وپنجه نرم کنید، یافتن سلاح، مهمات و تجهیزات مبارزه است. در کنار شما 99 بازیکن دیگر نیز وجود دارند که هرکدام به‌صورت تصادفی در بخشی از منطقه بازی فرود خواهند آمد. جزیره شامل چندین محل برجسته و منطقه می‌شود با نام‌های مختلفی آن‌ها را خواهید شناخت و اغلب شهرهای متروکه هستند که به‌صورت تصادفی در ساختمان و محل‌های دیگر سلاح، سپر و سایر موارد مرتبط را می‌توان یافت.

هدف شما در این جزیره مرگ، زنده ماندن به‌عنوان آخرین بازیکن یا تیم، به‌واسطه حذف دیگر بازیکنان یا دوری از آن‌هاست. قابل‌توجه بازیکنانی که قصد مخفی شدن تا آخر بازی را دارند؛ منطقه امن بازی از نظر اندازه کاهش می‌یابد و به بازیکنان خارج از منطقه آسیب می‌رساند. این موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان برای آنکه آسیب کمتری را متحمل شوند، خود را با دیگر رقبا رودررو کرده و با منطقه امن جلو بروند. باکس‌های تأمینی در طول بازی در محل‌های غیرقابل تشخصی فرود می‌آیند و به‌صورت تصادفی سلاح‌ها و آیتم‌هایی را در بردارند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به شخصی‌سازی دارید، بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را با موارد مختلف و اسکین های متنوعی که توسط توسعه‌دهندگان برای بازی ارائه می شود، سفارشی‌سازی کنند. در حال حاضر شاهد اسکین و برخی کاراکترهای سری مارول هستیم. در کنار اسکین، همچنین قدرت‌هایی چون استارک، دکتر دووم، قدرت استورم و همچنین ثور را به بازی اضافه کرده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های بتل رویال هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون PUBG و Apex Legends را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fortnite برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fortnite is an online video game developed by Epic Games and released in 2017. It is available in three distinct game mode versions that otherwise share the same general gameplay and game engine: Fortnite: Save the World, a cooperative hybrid-tower defense-shooter-survival game for up to four players to fight off zombie-like creatures and defend objects with traps and fortifications they can build; Fortnite Battle Royale, a free-to-play battle royale game in which up to 100 players fight to be the last person standing; and Fortnite Creative, in which players are given complete freedom to create worlds and battle arenas.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 65 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    آموزش نصب رو روی ps5 میذارید؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    نحوه نصب این بازی روی PS5 بعد از اینکه روی USB ریختیم رو لطفا توضیح بدید
    ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    میشه call of duty Cold War رو هم برای فایو بزارید ممنون??

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      قرار گرفت

  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    سلام بازی watch dog legion رو هم نسخه ی p5s رو همراه آپدیتاش بزارین تو سایت ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سهیل

      مدیر سایت

      سلام
      قرار گرفت

  • Avatar

    امین

    مهمان

    پشمام از کجا آووردی؟؟
    ببینم تو سونی پارتی داری؟؟

    پاسخ دهید