بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

Elden Ring‌ به پرافتخارترین بازی تاریخ تبدیل شد

یحیی رحیمی 14 دی 1401 1 دیدگاه
1,021 بازدید

Elden Ring بازی بی‌نظیر استودیو ژاپنی فرام‌سافتور توانست با شکست دادن The Last of Us Part II به پرافتخارترین بازی تاریخ تبدیل شود. الدن رینگ توانسته 324 جایزه در مراسم‌های مختلف از سوی رسانه‌های معتبر دریافت کند و با این حساب، بهترین بازی تاریخ به‌حساب می‌آید. این رکورد تا سال گذشته در اختیار لست آو آس 2 بود و قبل از آن‌هم ویچر 3 این لقب را به دوش می‌کشید.

انتشار بازی Elden Ring در اوایل سال 2022 با تحسین صدها منتقد در روزهای اول همراه شد. این بازی توانست امتیاز خارق‌العاده‌ای کسب کند و سریعاً به کاندید دریافت جایزه بهترین بازی سال تبدیل شود. با گذر از 2022 و ورود به سال جدید، می‌توان به‌صورت رسمی گفت که الدن رینگ، پرافتخارترین بازی تاریخ با 324 جایزه مختلف است. این رکورد قبلاً در اختیار لست آو آس 2 با 322 جایزه بود. گفتنی است الدن رینگ برنده جایزه بهترین بازی سال در مراسم گیم اواردز شده بود.

طبق تحلیل کاربران ResetEra، حدود 281 جایزه از 324 جایزه ممکن توسط رسانه‌های فعال در حوزه بازی اعطا شده بود. این بدین معنی است که رسانه‌های معتبر و ثبت‌شده در سراسر جهان می‌توانستند بهترین بازی سال را انتخاب کنند و 281 رسانه به این نتیجه رسیده‌اند که جایزه را به الدن رینگ اعطا کنند. این در حالی است که بازی God of War Ragnarok توسط 60 رسانه به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده است. 14 جایزه هم از سوی کاربران و گیمرها اعطا شده است و در نهایت بازی انحصاری پلی استیشن تنها 74 جایزه دریافت کرده است که نسبت به الدن رینگ، فاصله بسیار زیادی دارد.

Elden Ring پرافتخارترین بازی تاریخ

Elden Ring بهترین بازی تاریخ؟

بازی‌هایی مانند Pentiment‌ و Xenoblade Chronicles 3 توانسته‌اند چهار جایزه دریافت کنند. بازی A Plague Tale Requiem هم تنها سه جایزه از رسانه‌ها دریافت کرده است. گفتنی است تعدادی از رسانه‌های مطرح‌شده در فهرست جوایز کنار گذاشته شده‌اند و در نتیجه‌ای هر وب‌سایت بازی قابل‌قبول نیست. این باعث شده تا تنها جوایز باارزش حساب شوند. نتیجه آن بود که Elden Ring پرافتخارترین بازی تاریخ است و این مقام که در اختیار لست آو آس بود در سریع‌ترین زمان ممکن از چنگ او ربوده شد.

الدن رینگ ماه آینده تولد یک‌سالگی خود را جشن خواهد گرفت و استودیو فرام‌سافتور هنوز برنامه‌هایی برای این بازی پرافتخار دارد. آپدیت رایگان الدن رینگ، حالت PvP را اضافه کرد و میازاکی گفته است که هنوز کار او با این اثر تمام نشده است. نظر شما چیست؟ آیا شاهکار فرام‌سافتور را تجربه کرده‌اید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ارمین

    مهمان

    الدن رینگ واقعا شاهکاره نزدیک ۱۵ بار تمومش کردم واقعا چه زمان خوبی بود. تایم پلی اکانتم ۱۲۰ ساعت شده بود لول ۳۰۰ بود اکانتم

    پاسخ دهید