دانلود بازی NBA 2K23 برای PS5
دانلود بازی NBA 2K23 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K23 برای PS5

پارسی گیم 26 شهریور 1401 2 دیدگاه
2,417 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی NBA 2K23 برای پلی استیشن 5

بازی‌های ورزشی طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. تقریباً بیشتر رشته‌های ورزشی محبوب، عنوانی را در صنعت بازی‌های ویدیویی به خود اختصاص می‌دهند تا علاقه‌مندان هم با دیدن مسابقات در دنیای واقعی از آن ورزش لذت ببرند و هم بتوانند در قالب یک بازی ویدیویی، خودشان آن را تجربه کنند. همان‌طور که عنوان‌های FIFA و PES پیشگامان ورزش فوتبال هستند، سری NBA 2K همین نقش را برای ورزش محبوب بسکتبال بازی می‌کند. به‌تازگی استودیو Visual Concept شماره جدید بازی را با نام NBA 2K23 منتشر کرده که به‌روزترین و مدرن‌ترین نسخه بازی محسوب می‌شود و پس از موفقیت‌های سری‌های قبل، همین مسیر را ادامه خواهد داد.

همان بسکتبال همیشگی

سری بازی‌های NBA 2K نیز همانند سری FIFA هر سال شماره جدید خودشان را ارائه می‌دهند و با تغییراتی جزئی اما قابل‌توجه، طرفداران را به سمت خود جذب می‌کنند. بازی NBA 2K23 نیز از این قاعده مستثنا نیست و با ارائه گیم پلی واقع‌گرایانه‌تر، گرافیک نسل جدید و چشم‌نواز در کنار برخی ویژگی‌های تازه، سعی می‌کند همان اصالت همیشگی‌اش را حفظ کند اما عنوان جدید و سرگرم‌کننده‌ای در رشته ورزشی بسکتبال ارائه دهد. انواع حالت‌های این سری مانند MyCAREER، MyTEAM، MyLEAGUE و… نیز وجود دارند تا به هر روشی که دوست دارید غرق دنیای بسکتبال شوید.

گیم پلی بهینه‌تر

بازی NBA 2K23 از لحاظ گیم پلی دستخوش تغییرات جزئی شده و قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی جدیدی را ارائه می‌دهد. هنگام بازی شما حس واقعی در دست گرفتن توپ بسکتبال را خواهید داشت. سناریوهای تک به تک، دفاع، حمله و همچنین کنترل‌های هر بازیکن بهینه‌سازی شده‌اند تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده در این شبیه‌ساز بسکتبال برایتان رقم بخورد.

ورود به دنیای بزرگ بسکتبال

بخش MyPLAYER در این بازی به شما اجازه می‌دهد به‌عنوان یک بازیکن مسیر خود را در دنیای بزرگ بسکتبال آغاز کرده و از یک بازیکن تازه‌کار تبدیل به یک ستاره بزرگ شوید. در این قسمت ابتدا در باشگاه‌های رده پایین‌تر بازی خواهید کرد و به‌تدریج با درخشش در آن‌ها، پیشنهاد‌های بهتری دریافت کرده و به لیگ‌های بزرگ راه خواهید یافت. وجود تمامی تیم‌های لایسنس شده و لیگ‌های بزرگ و معروف بسکتبال در بازی باعث می‌شود تجربه‌ای واقع‌گرایانه را در این مسیر تجربه کنید.

زندگی در قدم‌های مایکل جردن

بخشی از بازی NBA 2K23 به زندگی مایکل جردن، اسطوره بزرگ و افسانه‌ای ورزش بسکتبال اختصاص دارد و به شما اجازه می‌دهد لحظات مهم و تاریخی از زندگی او را در قالب چالش‌های مختلف تجربه کنید. پس از پیروزی در هر چالش، بخشی از مصاحبه‌ها با افراد نزدیک به او را می‌شنوید و به لباس و کفش ویژه او نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

گرافیک چشم‌نواز نسل جدید

جدای از گرافیک زیبا و واقع‌گرایانه بازی که کاملاً درخور و مناسب نسل جدید سخت‌افزارها است، انیمیشن‌ها و حرکات بازیکنان نیز با استفاده از تکنیک‌هایی حرفه‌ای پیاده‌سازی شده‌اند و کاملاً احساس کنترل یک انسان واقعی را در طول مسابقات به شما دست می‌دهد. گرافیک بازی NBA 2K23 حتی از شماره قبل که بسیار زیبا طراحی شده بود نیز بهتر است و از تمامی تکنیک‌های مدرن برای ارائه بهترین تصویر استفاده کرده است. پشتیبانی از رزولوشن و فریم ریت‌های بالا در کنار قدرتی که سخت‌افزارهای جدید دارند، تجربه لذت‌بخشی را از بازی به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 22 و NBA 2K22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی NBA 2K23 برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rise to the occasion and realize your full potential in NBA 2K23. Prove yourself against the best players in the world and showcase your talent in MyCAREER. Pair today’s All-Stars with timeless legends in MyTEAM. Build a dynasty of your own in MyGM or take the NBA in a new direction with MyLEAGUE. Take on NBA or WNBA teams in PLAY NOW and experience true-to-life gameplay. How will you Answer the Call?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 139 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی NBA 2K23 در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی NBA 2K23 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    با سلام
    من اکانت اکسترا دارم ولی همین بازی بسکتبال را میخواهم از طریق سایت و کامپیوتر دانلود کرده واز طریق هارد انتقال بدم ب کنسول….یعنی بدلیل مشکلات dns و کندی سرعت نمی‌دانم مستقیم از کنسول دانلود کنم. ایا امکانش هست؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      میثم در پاسخ به جواد

      مهمان

      سلام وقت بخیر میخواستم دیتا این nba 2k23 رو دانلود کنم ولی version هاشون یکی نیست ۱.۱۵ میخواستم ? برای ps5