پارسی گیم

دانلود بازی Destiny 2 برای PS5

پارسی گیم 6 بهمن 1399 2 دیدگاه
2,454 بازدید

دانلود بازی Destiny 2 برای پلی استیشن 5

نسخه‌ی اول بازی Destiny در سال 2014 به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های خانگی منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوب و مثبتی از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کند و به یک از موفق‌ترین بازی‌های سال 2014 تبدیل شود، حال در سال 2017 استودیوی Bungie تصمیم به انتشار نسخه دوم این بازی گرفته است و این بار اعلام کرده که Destiny 2 علاوه بر کنسول‌های خانگی برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. داستان Destiny 2 در ادامه نسخه‌ی اول روایت می‌شود و استودیوی سازنده بازی امیدوار است که Destiny 2 بتواند موفقیت نسخه اول را تکرار کند و تبدیل به یک موفقیت دیگر برای این استودیو شود.

داستان Destiny 2 دقیقاً یک سال بعد از وقایع نسخه نخست بازی روایت می‌شود جایی که کابال ها دوباره به زمین برگشته‌اند و قصد دارند معدود انسان‌هایی که بر روی زمین باقی‌مانده‌اند را نیز این بین ببرند و نسل انسان‌ها را برای همیشه منقرض کنند، شما به‌عنوان یکی از فرماندهان باقی‌مانده باید مانع آن‌ها شوید و تا آخرین قطره خون خود برای پیروزی بجنگید. یکی از ویژگی‌های ممتاز نسخه اول بازی Destiny بخش مالتی پلیر و چند نفرِ بازی بود، بخشی که در Destiny 2 نیز همچنان وجود دارد و سازندگان بازی حتی وعده داده‌اند که این بخش وسیع‌تر و جذاب‌تر نیز شده است.

یکی از ویژگی‌های ممتاز گیم پلی Destiny سرعت عمل در بازی است به این صورت که ما برای پیروزی باید بسیار سریع عمل کنید، خوشبختانه Destiny 2 نیز همچنان این ویژگی را یدک می‌کشد. از دیگر ویژگی مثبت گیم پلی Destiny 2 می‌توان به متنوع‌تر شدن سلاح‌ها در بازی و همچنین بهبود هوش مصنوعی دشمنان اشاره کرد.

در سال 2014 که نسخه اول بازی Destiny منتشر شد گرافیک، یکی از نقاط قوت آن بود این مسئله همچنان در Destiny 2 نیز به قوت خود باقی است و Destiny 2 ازلحاظ گرافیک فنی و هنری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شمارا مجذوب خود می‌کند. Destiny 2 یک بازی شوتر سوم شخص است که توانسته مانند نسخه اول خود درخشان ظاهر شود و مسیر روبه رشد خود را درزمینهٔ گرافیک، گیم پلی و داستان حفظ کند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های شوتر هستید به‌هیچ‌وجه این شاهکار را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Destiny 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Destiny 2 is an online-only multiplayer first-person shooter video game developed by Bungie and published by Activision. It was released for PlayStation 4 and Xbox One on September 6, 2017, followed by a Microsoft Windows version the following month. It is the sequel to 2014’s Destiny and its subsequent expansions. Set in a “mythic science fiction” world, the game features a multiplayer “shared-world” environment with elements of role-playing games. Like the original, activities in Destiny 2 are divided among player versus environment (PvE) and player versus player (PvP) game types. In addition to normal story missions, PvE features three-player “strikes” and six-player raids. A free roam patrol mode is also available for each planet and features public events as well as new activities not featured in the original. These new activities have an emphasis on exploration of the planets and interactions with non-player characters (NPCs); the original Destiny only featured NPCs in social spaces. PvP features objective-based modes, as well as traditional deathmatch game modes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 127.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Destiny 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Destiny 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی بلک آپس جنگ سرد برای پلی استیشن 5 چقدر است ؟

حجم بازی Destiny 2 برای کامپیوتر حدود 86 گيگابايت است.

۲
داستان بازی Destiny 2 در چه جهانی روایت می شود ؟

بخش داستانی بازی Destiny 2 در مورد وقایع جنگ سرد و اوایل دهه 80 میلادی است که بر اساس وقایع طبیعی نوشته‌شده و مکان‌های واقعی مانند شرق برلین که آن زمان در اختیار آلمان شرقی و شوروی بود و کشورهایی مانند ویتنام که قلب جنگ سرد حساب می‌شد و البته ترکیه را شاهد هستیم. این دفعه برعکس نسخه پیشین، خبری از یک شخصیت اصلی واحد نیست و می‌توانید این شخصیت را بر اساس علاقه ایجاد کنید و گزینه‌های مختلفی برای تغییر نژاد و شخصیت و قابلیت‌های او وجود دارد که ازجمله تغییرات بزرگ بازی به‌حساب می‌آید. استودیو Treyarch روند خطی و خسته‌کننده نسخه‌های پیشین را کنار گذاشته و یک داستان جذاب با پایان‌بندی‌های مختلف در نظر گرفته تا شمارا وادار به تجربه‌ی چندین‌باره بازی کند. علاوه بر طی کردن مراحلی در ویتنام، حملاتی به مقرهای فرماندهی KGB هم خواهید داشت که بسیار هیجانی دنبال می‌شوند.

۳
بازی Destiny 2 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Destiny 2 توسط استدیو یوبی سافت برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من یکی از کلیه هامو فروختم ps5 خریدم ولی نمیتونم براش بازی بخرم
    این بازیتون رو هم دانلود کردم از اینجا اما آموزش نصب نزاشتید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مجتبی در پاسخ به محمد

      مهمان

      امیدوارم دومی هم بفروشی که الکی نیای اینجا چرت و پرت بنویسی ، کل این بازی ها پولی هستند