دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای PS5
دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای PS5

پارسی گیم 12 بهمن 1399 3 دیدگاه
9,728 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate برای پلی استیشن 5

چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر از همه به چشم می‌خورد و آن نیز سری بازی های Mortal Kombat است. مبارزه تن‌به‌تن دو تنومند و به خاک و خون کشاندن او با حرکات خیره‌کننده، جذاب‌تر از نان‌وآب برای ما بود. این سری به‌خوبی خود را در میان موج جدید بازی‌ها حفظ کرده است و حالا شاهد Mortal Kombat 11 هستیم. سه دهه از شروع Mortal Kombat گذشته است و حالا ما همراه شخصیت‌ها عمر کرده‌ایم و می‌توانیم شخصیت‌های قدیمی را همراه جدیدترین‌ها مشاهده کنیم. NetherRealm Studios مانند همیشه گل کاشته است و این بار اما خشونت را به بالاترین حد ممکن رسانده است.

Mortal Kombat 11آن زمان که بازی‌های مبارزه‌ای در خود سیستم مبارزه ضعف داشتند، این Mortal Kombat بود که برای هر مبارزه یک داستان فراهم کرده بود و می‌توانستیم برای هر انتقامی یک دلیل پیدا کنیم و روابط بین شخصیت‌ها در بالاترین حد خود قرار داشت. داستان این نسخه از بازی اما پیرامون Raiden است و او هنوز خوی تاریک خود را حفظ کرده است. او برای تغییر اتفاقات سه نسخه اول، به گذشته سفرکرده است و حالا اتفاقات قدیمی نیز در نسخه یازدهم تکرار می‌شوند. چیزی مانند دنیاهای موازی را در نظر بگیرید و شخصیت‌ها نیز ممکن است با نسخه دیگری از خودشان روبه‌رو شوند! Kronika نقش مهمی در داستان ایفا می‌کند و در ابتدا می‌بینیم که به شاگردی Shinnok درمی‌آید. اتفاقات عجیبی می‌افتد و Shinnok اما شکست‌خورده میدان را ترک می‌کند. بعدازآن است که Kronika تصمیم می‌گیرد زمان را برگرداند و تاریخ را دوباره شروع کند. حالا همه شخصیت‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا دشمنی خطرناک‌تر از همیشه را شکست دهند.

Sonya Blade نیز نقش مهمی را بر دوش دارد و جالب است بدانید که نقش او را مبارز جوان WWE به نام Ronda Rousey بازی می‌کند و این لذت بازی Mortal Kombat 11 را دوچندان کرده است؛ مانند همیشه تمرکز اصلی روی ویژگی‌های شخصی بازیکنان است و مثلاً Baraka که از جدیدهای بازی است، دارای دندان‌هایی تیز و برنده است و به‌خوبی نیز آن را به چشم و چال دشمن وارد می‌کند. خشونت در نسخه یازدهم به بالاترین حد ممکن رسیده است و حرکات بازیکنان نیز با انیمیشن‌های جالبی همراه شده است که حس جالبی را منتقل می‌کنند. درصورتی‌که ضربه حریف را به‌موقع دفع کنید، نیرویی دوچندان دریافت می‌کنید و می‌توانید به‌وسیله آن حریف را از دور خارج کنید. علاوه بر شخصیت‌های همیشگی اما هیروهای جدید نیز به Mortal Kombat 11 راه‌یافته‌اند و برای نمونه Cetrion خدای طبیعت است و نیروهای یک خدا در مشت‌های او جاری است.

Mortal Kombat 11 همان حس و حال و فضای قدیمی خود را حفظ کرده است و البته جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورده است و رد خون و عرق و در هم کوبیدن سر و بدن، همگی با نهایت جزئیات طراحی‌شده‌اند. مبارزه در خون هر انسانی است و چه‌بهتر که این خوی قدیمی را با Mortal Kombat 11 زنده کنیم و برای چندساعتی در دنیای خشن و تاریک آن غرق شویم و آدرنالین را در رگ‌های خود تزریق کنیم. اینجا شما تصمیم می‌گیرید که چه بلایی سر حریف بیاورید و هر چه خشن‌تر بهتر. مواظب باشید که خدای‌ناکرده زمین‌گیر نشوید که حریف از ذره‌ذره بدن شما هم نمی‌گذرد!

در ادامه برای دانلود بازی Mortal Kombat 11 Ultimate با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mortal Kombat 11 is an fighting video game developed by NetherRealm Studios and published by Warner Bros. Interactive Entertainment. Running on the Unreal Engine 3, it is the eleventh main installment in the Mortal Kombat series and a sequel to 2015’s Mortal Kombat X. Announced at The Game Awards 2018, the game is set to be released in North America and Europe on April 23, 2019 for Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, and Xbox One. In late January 2019, it was reported that the Switch version was delayed in Europe and is now scheduled for a May 10, 2019 release.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 83.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    اگر من همه بازی های افلاینم رو پاک کنم و یه اکانت بخرم بعد می تونم بازی های داخل سایت شما رو دانلود کنم و بازی کنم یا باز هم نمیشه این بازی ها رو اجرا کرد ممنون می شم راهنمایی کنینپ

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام
    ممکنه راهنمای نصب روی ps5 رو هم اضافه کنید که چطوری و از طریق چه منویی بازی ها رو روی ps5 نصب کنیم
    ممنون از سایتتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    خیلی ممنون که بازی های PS5 هم می گذارید.

    پاسخ دهید