دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PS5
دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Call of Duty Vanguard برای PS5

پارسی گیم 1 شهریور 1400 6 دیدگاه
7,898 بازدید

دانلود بازی Call of Duty Vanguard Alpha برای پلی استیشن 5

سری محبوب Call of Duty به یک عضو جدانشدنی از صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و معمولاً هرسال شاهد انتشار یک شماره جدید از آن هستیم. این سری، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و همواره هم موفق ظاهر نشده اما طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد که همواره سرورهایش را پر کرده و آن را زنده نگه می‌دارند. جدیدترین عنوان معرفی‌شده با نام Call of Duty Vanguard که توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته‌شده، بار دیگر دنیای این سری محبوب را به جنگ جهانی دوم برده و وقایع جدید و خارج از کلیشه را در آن روایت می‌کند. نسخه Alpha بازی به‌تازگی در دسترس بازیکنان قرارگرفته است.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Vanguard

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Vanguard

بازی Call of Duty Vanguard توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Call of Duty Vanguard با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Vanguard

بخش داستانی بازی، نبرد را در چهار جبهه مختلف روایت کرده که هرکدام را از دید یک کاراکتر متفاوت تجربه خواهید کرد. هر شخصیت، سربازی از یک کشور در گروه متفقین هستند و عضو نیروهای ویژه محسوب می‌شوند. شخصیت‌های اصلی بازی به ترتیب لوکاس ریگز استرالیایی، آرتور کینگزلی انگلیسی، وید جکسون از ایالات‌متحده و پولینا پتروا از شوروی هستند که هرکدام نیز مهارت خاصی دارند. برای مثال پولینا یک تک‌تیرانداز ماهر بوده و آرتور عضو یگان چتربازها است.

بخش داستانی این بار در نقاطی از کره زمین جریان دارد که قبلاً به آن در بازی‌هایی با تم جنگ جهانی دوم پرداخته نشده بود. در Vanguard نبردهایی را در شمال آفریقا، غرب و شرق اروپا و همین‌طور اقیانوس آرام تجربه خواهید کرد. بخش چندنفره بازی نیز دارای 20 نقشه مختلف است که 16 عدد از آن‌ها مربوط به حالت 6v6 بوده و چهار نقشه دیگر برای حالت 2v2 هستند. قسمت Warzone نیز با Vanguard ادغام‌شده و نقشه جدیدی را با تم متفاوت در اختیار طرفداران بخش بتل رویال قرار می‌دهد.

مهم‌ترین جنبه این بازی که بسیار به چشم می‌آید، گرافیک مدرن و زیبایش است که به‌جرئت می‌توان آن را بهترین گرافیک در سری Call of Duty دانست. استفاده از نورپردازی‌های زیبا، بافت‌های باکیفیت، تکنیک Ray Tracing و تمامی عناصر امروزی در طراحی گرافیکی، این عنوان را زیباترین بازی با محوریت جنگ جهانی دوم کرده است. میدانید سازندگان این سری در ساخت شوترهای اول‌شخص استاد هستند و Vanguard نیز از این قاعده مستثنا نیست. شک نکنید که با یک شاهکار روبه‌رو هستید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Vanguard با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rise on every front: Dogfight over the Pacific, airdrop over France, defend Stalingrad with a sniper’s precision and blast through advancing forces in North Africa. The Call of Duty® franchise returns with Call of Duty®: Vanguard, developed by Sledgehammer Games, where players will be immersed in visceral WWII combat on an unprecedented global scale. Through a deeply engaging single player Campaign, a select group of soldiers from different countries rise to meet the world’s gravest threat. Players will also make their mark across Call of Duty®’s signature Multiplayer experience, plus an exciting new Zombies experience developed by Treyarch.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 60.01 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    ali.amiri

    مهمان

    سلام ببخشید الان چطور بازی را روی پی اس 5 نصب کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسا در پاسخ به ali.amiri

      مهمان

      اگه افلاین بخوایی بازی کنی نمیشه . قفله قسمت داستانی

  • Avatar

    Sina

    مهمان

    سلام فکر کنم پیش دانلود بتا برای PC منتشر شده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    معراج

    مهمان

    الان این برای پیسی هست یا ps5

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به معراج

      دبیر محتوا

      دوست عزیز به تیتر مطلب دقت کنید:‌PS5

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام برای pc نمیاد

    پاسخ دهید