دانلود بازی Demon’s Souls Remake برای PS5
دانلود بازی Demon’s Souls Remake برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Demon’s Souls برای PS5

پارسی گیم 17 آبان 1399 13 دیدگاه
15,294 بازدید

دانلود بازی Demon’s Souls Remake برای پلی استیشن 5

تأثیری که ارباب حلقه‌ها روی فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی گذاشت را نمی‌توان به‌هیچ‌وجه رد کرد. ورود الف‌ها، جن‌ها و موجودات فانتزی به دنیای داستان، ایده‌های جالبی در اختیار استودیوهای بازی‌سازی گذاشت که در آخر آثار جالبی را هم مشاهده کردیم. استودیو FromSoftware در سال 2009 بود که یک اثر اکشن نقش‌آفرینی را برای پلی‌استیشن 3 عرضه کرد که سروصدای زیادی به پا کرد. این بازی که ادامه‌دهنده را سری بازی King’s Field بود، سونی را به فکر انداخت تا یک بازسازی بی‌نظیر از آن را برای کنسول پلی استیشن 5 ارائه کند و این‌طور بود که بازی Demon’s Souls به‌عنوان اولین بازی انحصاری پلی استیشن 5 توسط استودیو Bluepoint Games معرفی شد. چالش‌ها و غول‌های آخر سخت بار دیگر برگشته‌اند تا شمارا به یکی از دشوارترین تجربه‌های زندگی‌تان بکشانند.

داستان بازی Demon’s Souls در سرزمین خیالی به نام بولتاریا روایت می‌شود. این سرزمین پر از جادوگران و شوالیه‌ها و شیاطینی است که هرکدام بخش از قدرت را به دست دارند اما این شیاطین هستند که بر این سرزمین حکومت می‌کنند و تنها تعداد محدودی از مبارزان و شوالیه‌های شجاع باقی‌مانده‌اند و بر سر روح مردگان مبارزه می‌کنند. این بازی از تاریک‌ترین کابوس‌هایتان هم ترسناک‌تر خواهد بود و قول می‌دهم هیچ بازی مانند این را تجربه نکرده‌اید. درجه سختی بازی روی بی‌نهایت است و خبری هم از حالت آموزشی و ارائه نکاتی برای یادگیری بازی نیست، هر آنچه لازم است را باید با امتحان و خطا بفهمید و این مسیر هم پر از چالش‌هایی است که شمارا دیوانه خواهد کرد. یکی از عوامل اصلی دشواری بازی، سیستم ذخیره خودکار است که اعصاب شمارا به هم خواهد ریخت! هر بار که کشته می‌شوید، تبدیل به روح می‌شوید و میزان جان شما اندکی کاهش می‌یابد و دفعه بعد، شانس کمتری برای بقا پیدا می‌کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Demon’s Souls

راهنمای قدم به قدم بازی Demon’s Souls

بازی Demon’s Souls توسط استودیو FromSoftware ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Demon’s Souls با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Demon’s Souls

هسته اصلی بازی Demon’s Souls را سیستم Nexus تشکیل می‌دهید. این همان مکانی است که شما به تجدیدقوا و ارتقای شخصیت و سلاح‌هایتان می‌پردازید اما همین سیستم هم حسابی شمارا به چالش می‌کشد. واحد پول بازی، تعداد روح‌های شیاطین است که جمع‌آوری کرده‌اید و این در حالی است که برای خرید یک آیتم باید مقدار زیادی پول بپردازید اما باید چندین ساعت بازی کنید تا این اندازه پول به دست آورید. درواقع شما یک انسان بی‌دفاع در مقابل قوی‌ترین دشمنانی است که در عمرتان خواهید دید. باس فایت یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی است که هرکدام از آن‌ها سخت‌تر و به‌یادماندنی‌تر هستند. استودیو تغییراتی نسبت به نسخه اصلی ایجاد کرده و برای نمونه، سیستم جدیدی به‌کاربرده که باعث کنترل میزان سختی مبارزات می‌شود. تغییرات گرافیکی مانند پشتیبانی از رزولوشن 4K خوش درخشیده‌اند و یکی از زیباترین بازی‌ها ازلحاظ بصری را شاهدیم. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Sekiro: Shadows Die Twice و Dark Souls III است.

در ادامه برای دانلود بازی Demon’s Souls Remake با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In his quest for power, the 12th King of Boletaria, King Allant channeled the ancient Soul Arts, awakening a demon from the dawn of time itself, The Old One. With the summoning of The Old One, a colorless fog swept across the land, unleashing nightmarish creatures that hungered for human souls. Those whose souls were stripped from them, lost their minds – left only with the desire to attack the sane that remained.
Now, Boletaria is cut off from the outside world, and the knights who dare penetrate the deep fog to free the land from its plight, are never seen again. As a lone warrior who has braved the baneful fog, you must face the hardest of challenges to earn the title “Slayer of Demons” and send The Old One back to its slumber.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 52.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه
  • Avatar

    محمدd

    مهمان

    اپدیت جدیدش رو گذاشتید؟؟لطفا بزارید

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه