دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered برای PC
دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1398 1 دیدگاه
10,419 بازدید

دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered برای کامپیوتر

ذهن آدم بسیار خلاق است و نمونه‌های خلاقیت بشری از داستان تا تابلوها و فیلم‌های سینمایی کشیده شده است. اما هنگامی‌که دیگر از قاعده و قانون خارج می‌شویم، همان آن وارد دنیای فانتزی می‌شویم و چه چیزی بهتر از سری بازی Final Fantasy برای تصویر کشیدن این حس و حال؟ تابه‌حال نسخه‌های متعددی از این بازی منتشرشده است و یکی از پرطرفدارترین آن‌ها نیز Final Fantasy VIII است که قدمتی 20 ساله دارد. این بازی ابتدا برای کنسول PlayStation 1 منتشر شد و حالا Square Enix با یک بازسازی فوق‌العاده برگشته است و بازی Final Fantasy VIII Remastered را ارائه کرده است و بازهم هیجان را به جمع طرفداران خود دمیده است.

بازی Final Fantasy VIII هنگام انتشارش موج عجیبی به راه انداخت و بسیاری بازی را تحسین کردند. شما نقش یک جوان خوش‌تیپ را خواهید داشت که البته برعکس ظاهرش چندان اجتماعی نیست. داستان بازی کمی پیچیده است. شخصیت اصلی ما به نام Squall به همراه Seifer در حال تمرین در Balamb Garden هستند و به‌یک‌باره نیروهای Republic of Galbadia حمله‌ای سازمان‌دهی شده به Dollet Dukedom می‌کنند. این وسط شما در آکادمی مشغول یادگیری هستید و اینجا نیز مکان سرسبز و دلگشایی برای یادگیری است. Final Fantasy VIII Remastered درواقع یک داستان عاشقانه و روان‌شناختی دارد که ترکیب جالبی باهم دیگر تشکیل داده‌اند. همانند داستان گیم پلی نیز فوق‌العاده عمیق و جالب است و سیستم Jucntion نیز در نوع خودش جالب است و البته ابتدا باید حسابی با آن کارکنید که مبانی کار را یاد بگیرید وگرنه تا آخر بازی نمی‌دانید که چه‌کار می‌کنید.

جادو یکی از بخش‌های مهم بازی Final Fantasy VIII Remastered است و می‌توانید از جادو در جنگ و مبارزات استفاده کنید. البته در فشردن دکمه‌های مختلف دسته نیز کاملاً احتیاط به خرج دهید که مبادا یک‌باره برای خودتان دشمن جدید بتراشید. جلوه‌های بصری بازی فوق‌العاده بهبودیافته است و البته اگر با این بازی‌ها آشنایی ندارید، ممکن است در ابتدا کمی در درک فضا مشکل داشته باشید. باوجوداینکه بازی برای 20 سال قبل است، اما هنوز داستان و سیستم‌های گیم پلی به‌کاررفته در بازی حس تازه‌ای دارند و مزه یک قهوه تلخ تازه آسیاب شده را می‌دهند. استفاده از جادو هنوز حس جالبی دارد و البته سفر روحانی شخصیت اصلی و عشقی که نسبت به معشوق خود دارد نیز در نوع خود جالب و به‌یادماندنی است. چه کسی از یک نقش‌آفرینی ژاپنی بدش می‌آید؟ پس این شما و این هم Final Fantasy VIII Remastered !

در ادامه برای دانلود بازی Final Fantasy VIII Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: AMD A-Seiries 2.2GHz / Intel® Core™ i3 2.2GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 240 / NVIDIA® GeForce® GT 730
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: OpenGL 3.3 or higher

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10
Processor: AMD A8-Series 3.1GHz / Intel® Core™ i5 2.8GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ RX 470 / NVIDIA® GeForce® GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: OpenGL 3.3 or higher

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It is a time of war. The Republic of Galbadia, under the influence of the sorceress Edea, mobilises its great armies against the other nations of the world. Squall and other members of SeeD, an elite mercenary force, join hands with Rinoa, a resistance fighter, to fight against Galbadia’s tyrannical rule and to prevent Edea from fulfilling her ultimate goal.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mahdie

    مهمان

    وقتی ک میخام اکسترکت کنم یه صفحه جدید باز میشه میگه باید یه سی دی نصب کن ک هم ولوم با بازی باشه :||||
    چیکار کنم؟؟؟؟

    پاسخ دهید