پارسی گیم

دانلود بازی Borderlands 3 برای PS5

پارسی گیم 27 بهمن 1399 بدون دیدگاه
1,809 بازدید

دانلود بازی Borderlands 3 برای پلی استیشن 5

دلتان برای سیاره پاندورا تنگ نشده بود؟ خب اگر این‌طور است که بار دیگر این فرصت را پیداکرده‌اید که به این سیاره آشنا بازگردید و حالا دیگر قضیه پیدا کردن گنجی قدیمی نیست و همه‌چیز ازهم‌پاشیده است و دنیا در یک‌قدمی سقوط است. Gearbox Software بعد از 5 سال سکوت حالا با مخلوق دوست‌داشتنی خود و بازی Borderlands 3 بازگشته ست. این بار گرافیک عجیب‌وغریب به اوج خود رسیده است و خبر از وجود دشمنانی در سیارات دیگر به گوش می‌رسد که دست طمع به پاندورا دراز کرده‌اند. برادر دوقلو از راه به درشده است و به دنبال دستیابی به قدرت است و این شما و دوستان هستید که باید جلوی اهداف شومش را بگیرید.

Lilith که از جنگجویان قدیمی است، گروهکی نظامی دست‌وپا کرده است و شخصیت‌های نام آشنایی مانند Zane و Amara را کنار خود جمع کرده است و هدفش نیز محافظت از سیاه پاندوراست. اسم این گروه جذاب نیز Crimson Raiders است که جنگی سخت را علیه گروه Tyreen Calypso و همچنین برادر دوقلویش Troy خبیث شروع کرده‌اند. هرکدام از اعضای این گروه جذاب برای خودشان یک نیروی خیره‌کننده دارند و ممکن است خبره بودن در آدم کشی باشد یا اینکه ظاهر فریبنده‌شان، به‌هرحال آن‌ها خوب بلدند که چطور دشمنانشان را سلاخی کنند و نگذارند که حتی یک‌لحظه نیز تکان بخورند. ممکن است دشمن فکر کند شمارا با 20 نفر گیر انداخته است اما زمانی امیدهایش بر باد می‌رود که شما با رگبار تفنگ زیبایتان همه‌شان را به گور می‌فرستید.

Borderlands 3 همان شیوه جذاب نسخه‌های قبلی را پیش‌گرفته است و مانند همیشه می‌توانید برای خودتان هزاران نوع سلاح و تفنگ بسازید و در دل گیم پلی Co-Op آن ساعت‌ها غرق شوید. بخش گروهی بازی در یک‌کلام فوق‌العاده است و بالاخره داشتن دوستی کنارتان که در مواقع زخمی شدن کمکتان کنید و چند خشابی با شما تعویض کند همیشه به‌دردبخور است و چه کسی عاشق آن نیست؟ مانند روزهای قدیم تفنگ به دست بگیرید و با صدها دشمنی که آماده جدا کردن کله سرتان هستند بجنگید و این کورسوی امیدشان را به سطل آشغال بیندازید. بازی پر از مراحل ریزودرشت است و توسعه‌دهندگان Borderlands 3 در این زمینه خساست به خرج نداده‌اند و تا توانسته‌اند محتوای مناسب به بازی اضافه کرده‌اند. گان پلی هوش ازسرتان خواهد برد و یک‌لحظه به خودتان خواهید آمد و می‌بینید که ضربان قلبتان به صد و 10 رسیده است!

Borderlands 3 با تکیه‌بر المان‌های قدیمی‌اش، داستان جذاب‌تری ارائه داده است و مانند همیشه سال‌ها شمارا سرگرم نگه خواهد داشت. تفنگ خود را بردارید و جلوی آن برادر خائن و خبیث را بگیرید، این دنیای Pandora است، دوست و دشمن نمی‌شناسد.

در ادامه برای دانلود بازی Borderlands 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Borderlands 3 is an action role-playing first-person shooter video game that is the sequel to 2012’s Borderlands 2, and the fourth main entry in the Borderlands series. Developed by Gearbox Software and published by 2K Games, Borderlands 3 Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck was released on 13 September 2019 for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One. A Google Stadia port has been confirmed for a later release date. Borderlands 3 Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck is a loot-driven first-person shooter. Players, either playing alone or in parties up to four people, make a character from one of four classes available, and take on various missions given out by non-playable characters (NPCs) and at bounty boards to gain experience, in-game monetary rewards, and reward items. Players can also gain these items by defeating enemies throughout the game. As the player gains level, they gain skills points to allocate across a skill tree. The game introduces four new playable characters: Amara, a “Siren” who summons ethereal fists; Moze, a young “Gunner” who rides the mecha Iron Bear; Zane, an “Operative” with a variety of gadgets; and FL4K, a robot “Beastmaster” who summons creatures to aid in fights.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 51 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Borderlands 3 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Borderlands 3 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی Borderlands 3 برای پلی استیشن 5 چقدر است ؟

حجم بازی Borderlands 3 برای پلی استیشن 5 حدود 55 گیگابایت است، البته این بازی شامل آپدیت های متنوعی هم خواهد بود که به حجم بازی اضافه خواهد شد.

۲
بازی Borderlands 3 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Borderlands 3 توسط استدیو 2K Games برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۳
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید.

۴
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.