زمان انتشار Uncharted-Legacy-Of-Thieves-Collection
یحیی رحیمی

اپیک گیمز زمان انتشار ریمستر Uncharted 4‌ برای کامپیوتر را فاش کرد

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1401 1 دیدگاه
682 بازدید

فروشگاه اپیک گیمز زمان انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves را روز بیستم ژوئن سال 2020 برابر با 30 خرداد 1401 اعلام کرده است. ریمستر Uncharted 4 به همراه بسته الحاقی Lost Legacy مدتی پیش برای پلی استیشن 5 منتشر شدند و نسخه کامپیوتر بدون تاریخ انتشار باقی ماند. به نظر می‌رسد که سونی در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی در آخر خرداد است.

به استناد آخرین اخبار بازی، صفحه بازی Uncharted: Legacy of Thieves که شامل ریمستر آنچارتد 4 و لاست لگسی می‌شود آپدیت شده و اطلاعات تازه‌ای در دسترس بازی‌کنان قرار گرفته است. بنابر توضیح منتشر شده، این کلکسیون در روز بیستم ژوئن برای کامپیوتر منتشر می‌شود. ریمستر Uncharted 4 برای کامپیوتر به‌صورت اختصاصی توسط استودیو پیش برده شد و توسعه آن برخلاف نسخه پلی استیشن 5، خارج از ناتی‌داگ انجام شد.

ریمستر بازی شامل ویژگی‌هایی مانند وضوح 4K، بهبود گرافیکی و پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های عریض است. بازی‌کنان همچنین می‌توانند تنظیمات گرافیکی را به اختیار خود تغییر دهند و خروجی متفاوتی دریافت کنند. انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای پلی استیشن 5‌ در ژانویه امسال با حمایت منتقدان همراه شد و تعدادی نوشتند که آنچارتد 4 همچنان یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه است و ارزش تکرار را با پلی استیشن 5‌ دارد.

ریمستر Uncharted 4‌ کامپیوتر

ریمستر Uncharted 4 در راه کامپیوتر

تعدادی از منتقدان نیز نسبت به سیاست دریافت هزینه برای یک آپگرید گرافیکی انتقاد کردند و این عمل سونی را جایز ندانستند. افرادی که بازی آنچارتد 4‌ را خریده بودند، نیاز به پرداخت هزینه‌ای اضافه برای تجربه آن روی پلی استیشن 5 دارند. انتشار این بازی، پایان ماجراجویی مجموعه Uncharted‌ نخواهد بود. استودیو ناتی‌داگ در حال گردهم آوردن تیمی متشکل از اعضای جدید برای ساخت بازی آنچارتد بعدی است.

دو تن از توسعه‌دهندگان ناتی‌داگ در اوایل سال جاری میلادی نیز احتمال ساخت آنچارتد جدید را مطرح کردند. استودیو ناتی‌داگ در حال حاضر مشغول ساخت یک پروژه مخفی است و کار روی بخش چند نفره The Last of Us 2‌ نیز ادامه دارد. نیل دراکمن مدتی پیش از آماده شدن پی‌رنگ لست آو آس 3‌ خبر داد و ممکن است دنباله این مجموعه نیز در سال‌های آینده ساخته شود. گزارش‌هایی در مورد انتشار ریمیک The Last of Us برای کامپیوتر خبر می‌دهند.

سونی به دنبال فردی برای مدیریت بخش کامپیوتر پلی استیشن است و سرمایه‌گذاری روی بازی کامپیوتر افزایش می‌یابد. گزارش تازه‌ای به انتشار God of War Ragnarok برای کامپیوتر و دیگر آثار انحصاری سونی اشاره می‌کند و روند اخیر با بازی‌های پلی استیشن 5‌ نیز ادامه پیدا می‌کند. منتظر انتشار ریمستر Uncharted 4‌ برای کامپیوتر در روز 30‌ خرداد باشید.

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    ای خدا یعنی میشه این بازی با این سیستم اجراشه؟
    CPU i3 540
    Ram 8
    Gtx 960 4gig

    پاسخ دهید