بازی The Last of Us Remake
یحیی رحیمی

شایعه: بازی The Last of Us Remake در نیمه دوم سال 2022 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 16 دی 1400 2 دیدگاه
563 بازدید

شایعات مختلفی از بازسازی لست آو آس برای کنسول پلی استیشن 5 خبر می‌دهند که شامل بهبود جلوه‌های بصری و ارتقاء گیم پلی برای نسل نهم می‌شود. تام اندرسون در صفحه‌ی توییتر خود ادعا کرده است که این بازی The Last of Us Remake در سال جاری میلادی منتشر می‌شود و همچنین ساخت پروژه‌های دیگری نیز در ناتی‌داگ دنبال می‌شود که به زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها دریافت می‌کنیم.

به گزارش پارسی گیم، نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part 2 اخیراً از ساخت چند پروژه‌ی جدید در ناتی‌داگ به صورت هم‌زمان، صحبت کرده است. این صحبت‌ها با واکنش تام اندرسون، از افشاگران معروف بازی‌های ویدیویی روبه‌رو شده است. وی یک ویدیو کوتاه از بررسی کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2022 منتشر کرده که تصویری از الی و جوئل را به‌عنوان برنامه‌های آینده‌ی، پلی استیشن نشان می‌دهد. اندرسون مدعی است که انتشار The Last of Us Remake در نیمه‌ی دوم سال 2022 انجام خواهد شد.

گزارش‌های اخیر، حاکی از ساخت نسخه چند نفره The Last of Us 2 به نام Factions است. اندرسون گفته است که خبرهایی در مورد انتشار بخش چندنفره شنیده است و نمی‌داند آیا بازی، امسال منتشر می‌شود یا سال آینده؟ وی از نسخه کارگردان لست آو آس 2 نیز صحبت کرده است و گفته است که تولید این بازی در حال انجام است؛ اما زمان و نحوه‌ی انتشار آن را نمی‌داند. این توییت در اشاره به صحبت‌های نیل دراکمن منتشر شده که وجود چندین پروژه‌ی مختلف را تائید کرده بود.

بازی The Last of Us Remake

ساخت چندین پروژه از دنیای The Last of Us

آگهی استخدامی اخیراً ناتی‌داگ از ساخت یک پروژه‌ی چندنفره رایگان با المان‌های بتل رویال خبر می‌دهد. در این آگهی، سرنخ‌هایی از بازی The Last of Us Remake نیز وجود دارد. بازسازی لست آو آس اولین بار توسط جیسون شریر، خبرنگار بلومبرگ، مطرح شد و وی آن زمان، گزارشی از وضعیت نابسامان استودیوهای سونی منتشر کرده بود. وی گفته بود که مدیران پلی استیشن به استودیو ناتی‌داگ توجه بیشتری می‌کنند و به همین دلیل است که پروژه‌ی بازسازی لست آو آس را با بودجه‌ی زیادی شروع کرده‌اند.

اندرسون در نهایت گفته است که هدف ناتی‌داگ از انتشار بازی The Last of Us Remake، تهییج طرفداران برای سریال HBO است که فیلم‌برداری آن در مراحل پایانی قرار دارد. این سریال می‌تواند دلیل انتشار بازی در اواخر سال 2022 باشد تا طرفداران به تماشای سریال ترغیب شوند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    برای کامپیوتر هم میاد ؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به هادی

      نویسنده

      شایعاتی از امکان انتشار بازی برای کامپیوتر هم مطرح شده؛ اما فعلا هیچ خبر رسمی نیستش