دانلود بازی Mago برای PC
دانلود بازی Mago برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mago برای PC

پارسی گیم 19 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,247 بازدید

دانلود بازی Mago برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر دوبعدی برای اکثر گیمرهای دنیا به واسطه بازی‌های رنگارنگی که در تاریخ منتشر شده، به شدت آشنا است. این آثار کنترل شخصیتی کوچک را در اختیار شما قرار داده که باید به وی کمک کنید تا با عبور از موانع مختلف، به پایان مرحله برسد. این آثار به دلیل هیجان و سختی‌هایشان شناخته شده و هر ساله نیز تعدادی زیادی از آن‌ها مهمان خانه گیمرها هستند. بازی Mago یکی از جدیدترین و البته خوش ساخت‌ترین بازی‌های پلتفرمری است که به دست استودیوی مستقل Dream Potion Games ساخته شده و برای پلتفرم‌های گوناگون در دسترس قرار دارد. اگر به دنبال یک تجربه فراموش نشدنی می‌گردید، Mago برای شما است.

بازی Mago تمام چیزهایی که از یک پلتفرمر باکیفیت انتظار دارید را برآورده می‌کند. اولین نکته‌ای که به سرعت برای علاقه‌مندان به این سبک خودنمایی خواهد کرد، گرافیک پیکسلی بازی است. این سبک از گرافیک از عناوین کلاسیک ژانر پلتفرمر الگوبرداری کرده و در ارائه یک جلوه مدرن نیز به خوبی عمل کرده است. در ادامه شاهد طراحی مراحل بسیار پیچیده و البته سختی هستیم که پر شده از هیولاهای خطرناک و البته غول‌های آخر مرحله که باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید. با این حال، Mago بازی قابل دسترس و البته اعتیادآوری است که می‌تواند هر مدل گیمری را به سرعت جذب زیبایی‌هایش کند.

قابلیت‌های خاص دیگری که باعث شده تا بازی Mago به سرعت تبدیل به یک اثر کلاسیک و از بهترین پلتفرم‌های سال شود، موسیقی‌های خارق‌العاده آن است. سازندگان به شدت تأکید داشته‌اند که موسیقی یکی از المان‌های اصلی گیم پلی باشد تا هیجان و لذت بازی به هیچ وجه پایین نیاید. شما باید به قهرمان بازی کمک کنید تا از موانع مختلفی عبور کرده و به هدف خود دست پیدا کند. قابلیت‌هایی مانند استفاده از جادو و همچنین حل پازل‌ها و معماها، از دیگری ویژگی‌های مثبت بازی Mago است. شما می‌توانید در دنیای بازی باشخصیت‌های بامزه‌ای روبرو شده، قابلیت‌های جدید بخرید و اوقات خوبی را در این بازی جذاب بگذرانید.

بازی Mago عنوانی در سبک پلتفرمر و ماجراجویی است. شما باید به قهرمان بازی کمک کنید تا چالش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و تبدیل به ناجی سرزمینش شود. در این مسیر با گرافیکی پیکسلی و جذاب، موسیقی‌های گوش نواز و ماجراجویی‌های مختلفی روبرو خواهید شد. در نتیجه نباید تجربه این بازی عالی را از دست دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ruggnar و Crypt Of The NecroDancer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mago برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 3.2 ghz dual core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Sound Card: –

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A nostalgic experience worth your time
A classic magical adventure with beautiful pixel art and intuitive controls. Travel a vast world with many levels, mini-games, and secret locations! Unique areas to explore each with its own mechanics and challanges
Hand-crafter levels, each with its own mechanics: from colorful teapot prairie, a humongous tree guarded by a fierce centipede, to ancient ruins of a mysterious civilization that rests on the back of a huge bird – this journey has it all!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.