بازی آنچارتد
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده سابق آنچارتد از احتمال ساخت Uncharted 5 می‌گوید

یحیی رحیمی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
339 بازدید

مجموعه بازی آنچارتد بار دیگر با نسخه Uncharted The Legacy of Thieves بازگشته است. ریمستر آنچارتد 4 و Lost Legacy روز جمعه برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و طرفداران را برای فیلم سینمایی آنچارتد که در فوریه اکران می‌شود، اماده می‌کند. توسعه‌دهنده سابق آنچارتد و توسعه‌دهنده باتجربه ناتی‌داگ در مورد احتمال ساخت Uncharted 5 صحبت کرده است و باور دارد که این کار شدنی است و ناتی‌داگ بالاخره سراغ این بازی می‌رود.

سان اسکایگ (Shaun Escayg) از توسعه‌دهندگان باتجربه استودیو ناتی‌داگ که مدت‌هاست در این شرکت فعالیت می‌کند و روی بازی آنچارتد 4 کار کرده است؛ مصاحبه‌ی ویژه‌ای با گیمزرادار داشته است. او گفته است که تیم توسعه بازی به جمله «هرگز نگو هرگز» ایمان دارد و بر همین اساس کار می‌کند. او احتمال ساخت Uncharted 5 را صفر نمی‌داند و باور دارد که مجموعه آنچارتد باید ادامه پیدا کند. وی در این مورد گفت:

می‌توانم به‌طور قطع بگویم که ما (در استودیو) هرگز نمی‌گوییم هرگز. بله آنچارتد یک مجموعه‌ای است که عاشقش هستیم و استودیو آن را دوست دارد. این دنیایی است که می‌خواهیم بیشتر از آن ببینیم و این را با اطمینان می‌گویم.

اسکایگ در ادامه نحوه‌ی ریمستر Uncharted The Legacy of Thieves را تشریح کرده است. او گفته است که بازی برای وضوح 4K و میزان فریم 120 فریم در ثانیه ارتقا یافته است و فناوری صدای سه‌بعدی پلی استیشن و قابلیت‌های دسته دوال‌سنس هم به کار گرفته شده‌اند. او معتقد است که تجربه بازی با این ویژگی‌ها، حس و حال تازه‌ای دارد و به بازی‌کنان پیشنهاد می‌کند که تمامی سلاح‌ها را امتحان کنند.

ساخت Uncharted 5

احتمال ساخت Uncharted 5 وجود دارد

باندل The Legacy of Thieves شامل ریمستر آنچارتد 4 و Lost Legacy است که با قیمت 40 دلار به فروش می‌رسد. این بازی داستان نیتن دریک را به اتمام می‌رساند و بسته الحاقی بعدی، شخصیت‌های تازه‌ای از جمله کلوئی فریزر و نادین راس را معرفی می‌کند. نیل دراکمن در سال 2016 گفته بود که دوست دارد ببیند یک استودیو جدید چطور آنچارتد را می‌سازد. او احتمال ساخت بازی توسط یکی از دیگر استودیوهای سونی را مطرح کرده بود و ممکن است این اتفاق هنگام ساخت Uncharted 5 رخ دهد.

آینده بازی‌های آنچارتد در هاله‌ای از ابهام قرار داد و ساخت یک بازی جدید، احتمالی ضعیف است. سونی ماه آینده فیلم آنچارتد با بازی تام هالند و مارک والبرگ را به پرده سینماها خواهد برد و افرادی که کلکسیون جدید را خریداری کنند؛ بلیت فیلم را رایگان دریافت می‌کنند. نیل دراکمن به‌تازگی به پروژه‌های متنوع ناتی‌داگ اشاره کرده است که احتمالاً منظور او، بخش چند نفره The Last of Us 2 و ریمیک لست آو آس برای پلی استیشن 5 باشد.

به تازگی نمرات و نقد بازی Uncharted The Legacy of Thieves منتشر شده است و می‌توانید نگاهی به آن بیندازید. نظر شما در مورد احتمال ساخت Uncharted 5 چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.