دانلود بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection برای PS5
دانلود بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection برای PS5

پارسی گیم 21 آذر 1400 2 دیدگاه
8,109 بازدید

دانلود بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Uncharted یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن بوده که بسیاری از افراد را به خرید آن ترغیب کرده است. آخرین شماره این بازی در کنار یک بسته الحاقی مستقل، وداع پرشکوهی با داستان Nathan Drake را به خورد طرفداران داد و حالا استودیو Naughty Dog این دو بازی را در قالب یک پکیج کامل، در اختیار کاربران PS5 قرار می‌دهد. برای جذاب‌ترین و مهیج‌ترین ماجراجویی زندگی خود و تجربه یکی از بهترین انحصاری‌های کنسول پلی‌استیشن خودتان را آماده کنید!

آیا برای یافتن خوشبختی آماده‌اید؟

بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection شامل شماره چهارم بازی یعنی A Thief’s End و بسته الحاقی مستقل آن با نام Lost Legacy است. ماجراهای شخصیت محبوب Nathan Drake این بار در کنار برادرش که از زندان آزاد شده جریان دارد و به سبکی سینمایی در کنار صحنه‌های جذاب و به‌یادماندنی روایت می‌شود. این بازی‌ها در دوران انتشارشان به یکی از پرفروش‌ترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 تبدیل شدند و لایق چنین جایگاهی نیز هستند، زیرا تمامی عناصر آن‌ها از گیم پلی گرفته تا روایت داستانی، شخصیت‌پردازی و گرافیک در سطح بالایی قرار دارد. هر روایت در این بازی‌ها، مملو از خنده‌ها، لحظات حساس، مبارزات مهیج و ذوق و اشتیاق برای گشت‌وگذار و کشف ناشناخته‌ها است.

شماره چهارم، الماسی گران‌بها

بازی Uncharted 4: A Thief’s End که بیش از 150 جایزه را در رویدادهای مختلف به نام خود زده است، روایتش را چند سال پس از آخرین ماجراجویی Nathan Drake در شماره قبلی آغاز می‌کند. اکنون برادرش Sam دوباره سر و کله‌اش پیدا شده و نکته جالب این است که Nathan گمان می‌کرد Sam سال‌ها قبل در زندان کشته شده است. Sam که جانش در خطر است از Nathan تقاضای کمک می‌کند و به او پیشنهاد آخرین ماجراجویی جذاب و مهیجی را می‌دهد، ماجراجویی متفاوتی که او هرگز نمی‌تواند فکرش را از سر بیرون کند.

این داستان شاید بزرگ‌ترین و چالش‌برانگیزترین ماجرا برای Nathan باشد و تمام قدرت جسمی و ذهنی او را درگیر کند؛ اما او آماده است که برای نجات جان برادرش هر کاری بکند. این دو به دنبال گنجینه مخفی و بزرگی که متعلق به یک دزد دریایی با نام کاپیتان Henry Avery بوده، می‌گردند. برای این منظور به جنگل‌های انبوه جزیره ماداگاسکار سفر کرده و خودشان را درگیر ماجراهای پرمخاطره‌ای می‌کنند. در این مسیر آن‌ها تنها نیستند و یک رقیب قدیمی نیز به دنبال همین گنجینه، دائم برای آن‌ها مشکل ایجاد می‌کند.

بسته الحاقی جذابی که دست‌کمی از یک بازی مستقل ندارد

بازی Lost Legacy روایت کاملاً متفاوتی را با کاراکترهای جدید برای شما آماده کرده است. این بار در قدم‌های Chloe Frazer قرار می‌گیرید و تلاش می‌کنید که یک شیء عتیقه و باستانی قدرتمند و جادویی را از افتادن به دست افراد نادرست نجات دهید. این شیء که عاج طلایی Ganesh نام دارد، در اعماق جنگل‌های هندوستان قرار داشته و در این مسیر کاراکتری به اسم Nadia Ross نیز به شما کمک می‌کند. در بزرگ‌ترین ماجراجویی زندگی Chloe، او باید هم در مأموریتش موفق شود و هم گذشته‌اش را بار دیگر مرور کرده و مشکلات آن را پشت سر بگذارد، اینکه چه چیزی را حاضر است برای موفقیت فدا کند، فقط با همراهی شما در کنارش مشخص خواهد شد.

گیم پلی جذاب، اکشن و متنوع

آنچه سری بازی‌های Uncharted را به‌شدت محبوب کرد، گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌اش بود که از چندین لایه مختلف تشکیل شده است. بخشی از بازی به گشت‌وگذار، پیدا کردن اشیاء باستانی، حل معما و پازل اختصاص دارد و بخش دیگر هم مبارزاتی نفس‌گیر و مهیج را به خوردتان می‌دهد. زاویه دوربین سوم شخص بازی، استفاده از سیستم پناه گرفتن و مخفی‌کاری و تنوع دشمنان و هوش مصنوعی بالای آن‌ها، تجربه نبردها در بازی Uncharted را منحصربه‌فرد و لذت‌بخش کرده است. هر دو بازی ارائه‌شده در این پکیج، بهترین و بهینه‌ترین نسخه از گیم پلی این سری را به خوردتان می‌دهند. شماره چهارم بازی صحنه‌های تعقیب و گریز جذاب و مهیج و مراحلی به سبک جهان‌باز را نیز در دل خود جای داده که بتوانید تجربه جدیدی را در دنیای Uncharted داشته باشید.

گرافیکی زیبا که هنوز هم شما را متحیر می‌کند

با وجود اینکه تقریبا 5 سال از انتشار این بازی می‌گذرد، هنوز هم جلوه‌های تصویری و گرافیک این بازی خیره‌کننده هستند. تمامی جزییات در این بازی رعایت شده و انیمیشن صورت و حرکت کاراکترها، جلوه‌های ویژه و اثرات گل و خاک و باران به‌درستی و زیبایی روی اجسام مختلف دیده می‌شوند. همچنین سری Uncharted به دلیل ماهیت داستانش، مناظر زیبا و نفس‌گیری را در دل خود جای داده که داخل بازی باید فقط چند دقیقه محو تماشای آن‌ها شوید. نسخه کامپیوتر بازی تا حدودی برخی تنظیمات گرافیکی را بهبود بخشیده تا زیباترین تصاویر را داخل بازی برای شما به ارمغان آورد.

شاید از آن دسته افرادی باشید که هرگز نتوانسته‌اید در کنار Nathan Drake به ماجراجویی بپردازید. انتشار بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection فرصت مناسبی است که در پس شکستن انحصارها، این عنوان جذاب را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shadow of the Tomb Raider و Horizon Zero Dawn را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Are You Ready To Seek Your Fortune?
Seek your fortune and leave your mark on the map in the UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection. Uncover the thrilling cinematic storytelling and the largest blockbuster action set pieces in the UNCHARTED franchise, packed with all the wit, cunning, and over the top moments of the beloved thieves – Nathan Drake and Chloe Frazer.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 87.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    آخرین اپدیت هست ؟
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مجتبی

    مهمان

    یکی از شاهکارهای ناتی داگ

    پاسخ دهید