بازی آنچارتد جدید Uncharted
یحیی رحیمی

ناتی‌داگ در حال گرد هم آوردن گروهی برای ساخت آنچارتد جدید است

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
418 بازدید

تقریباً پنج سال از انتشار بازی Uncharted: The Lost Legacy می‌گذرد و استودیو ناتی‌داگ، هیچ‌ برنامه‌ای برای ساخت نسخه جدید نداشته است. این استودیو مشغول تولید بازی The Last of Us 2 بود و در حال حاضر نیز تیمی روی بخش چندنفره لست آو آس کار می‌کنند. به نظر می‌رسد که ساخت بازی آنچارتد جدید بالاخره شروع می‌شود و تیم توسعه‌دهندگان در حال تشکیل است.

به گزارش پارسی گیم، صفحه لینکداین یکی از اعضای جدید استودیو ناتی‌داگ به نام کریستینا دریک مک‌بریرتی به ساخت بازی آنچارتد جدید اشاره می‌کند. او که این ماه به استودیو انحصاری سونی پیوسته است؛ مطلب تازه‌ای منتشر کرده و نوشته است:‌ «در حال جستجو برای افراد بااستعداد در هر سطحی هستیم. شگفت‌انگیز است که می‌توانیم تیم‌های آینده را نه‌تنها برای بازی‌های جدید بلکه برای حفظ میراث آنچارتد بسازیم».

استودیو ناتی‌داگ در سال 2007 و با کارگردانی و نویسندگی ایمی هنیگ، موفق به شروع مجموعه بازی آنچارتد شد. تابه‌حال چندین بازی مختلف از این مجموعه منتشر شده است. آنچارتد 4 آخرین شماره این مجموعه بود که به داستان شخصیت نیتن دریک پایان داد. بسته الحاقی The Lost Legacy نیز در سال 2017 با دنبال کردن داستانی مستقل منتشر شد. به نظر می‌رسد که آنچارتد بعدی با دنبال کردن داستان شخصیتی نو ادامه خواهد یافت.

بازی آنچارتد جدید Uncharted

آنچارتد جدید ساخته می‌شود

به تازگی ریمستر بازی آنچارتد 4 به نام Uncharted Legacy of Thieves برای پلی استیشن 5 منتشر شده و نسخه کامپیوتر نیز به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد. دیگر بازی‌های اصلی ناتی‌داگ نیز برای پلی استیشن ریمستر شده‌اند. دو تن از توسعه‌دهندگان استودیو در مصاحبه دو ماه پیش به‌ احتمال ساخت بازی Uncharted بعدی پرداختند. انیماتور بازی Lost Legacy‌ به‌ نام Margenau در گفتگو با گیمز‌رادار گفت: «به‌طورقطع می‌گویم که ما هرگز نمی‌گوییم هرگز».

کارگردان بازی نیز عشق و علاقه طرفداران و توسعه‌دهندگان به دنیای بازی آنچارتد را توصیف کرد و معتقد بود که بخش‌های بیشتری از این جهان را خواهیم دید. کارگردان بازی دیزگان که اخیراً به کریستال داینامیکس پیوسته است؛ ماه فوریه از ساخت یک بازی آنچارتد جدید با تمرکز روی Sully جوان خبر داده بود. او گفته بود که به ساخت چنین بازی علاقه دارد.

گزارش سال گذشته بلومبرگ نشان داد که پلی استیشن به بازسازی Uncharted 1 علاقه‌مند بوده؛ اما چالش‌های توسعه و هزینه زیاد آن باعث شده تا پروژه ریمیک کنار گذاشته شود و این هزینه، صرف بازسازی The Last of Us شود. ریمیک لست آو آس فعلا معرفی نشده و شایعات مختلفی به انتشار آن برای پلی استیشن 5‌ و کامپیوتر اشاره می‌کنند. سونی هنوز میزان فروش ریمستر آنچارتد 4 را اعلام نکرده و نسخه کامپیوتر نیز در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.