یحیی رحیمی

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه آوریل اعلام شد: Fortnite و God of War در صدر

یحیی رحیمی 10 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,187 بازدید

کمپانی SuperData که مشغول جمع‌آوری داده‌های فروش بازی‌های ویدیوی است به‌تازگی آخرین آمار خود را از ماه آوریل میلادی منتشر کرده است. Fortnite و God of War موفق به کسب مقام‌های اول و دوم شده‌اند که زیاد عجیب‌وغریب نیست. همان‌طور که می‌دانید Fortnite موفق به پرسودترین بازی کنسولی رایگان با کسب درآمد 223 میلیون دلاری در ماه مارس شد. این رکورد در ماه آوریل جابه‌جا شد و به عدد 296 میلیون دلار رسیده است.

ماه آوریل همچنین بازه زمانی بسیار خوبی برای کنسول‌های بازی بود و این پلتفرم‌ها با رشدی 44 درصدی مواجه بودند و این کار تنها به لطف انتشار بازی‌های Fortnite و God of War بوده است. God of War همچنین بیشترین فروش نسخه‌های دیجیتالی در بین بازی‌های دیگر کنسول را داشته است. این عنوان اختصاصی سونی حدود 2.1 میلیون نسخه فروش دیجیتالی در ماه آوریل داشته است.

این عدد دو برابر میزان فروشی است که سونی از Uncharted 4 در روزهای بعد از انتشار بازی داشته است. بر اساس آخرین اعلامیه‌های سونی، فروش God of War 4 به 3.1 میلیون نسخه تابه‌حال رسیده است. دیگر آمار جالب منتشرشده در مورد Grand Theft Auto Online است. این بازی برای اولین بار در 12 ماه گذشته شاهد افت رشد 9 درصدی بوده است و به نظر می‌رسد که این بازی کم‌کم از آب‌وتاب خودش افتاده باشد.

فروش دیجیتالی جهانی بازی‌ها نیز 23 درصد رشد داشته است و مصرف‌کنندگان حدود 9.09 میلیارد دلار روی بازی‌های کنسول، PC و موبایل خرج کرده‌اند. این عدد در ماه آوریل سال 2017 به میزان 7.42 میلیارد دلار بود که شاهد رشد خوبی بوده است. در زیر می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول و PC در ماه آوریل میلادی را مشاهده کنید:

PC
1. League of Legends
2. Dungeon Fighter Online
3. Crossfire
4. Fantasy Westward Journey Online II
5. Fortnite: Battle Royale
6. World of Warcraft
7. Hearthstone: Heroes of Warcraft
8. World of Tanks
9. PlayerUnknown’s Battlegrounds
10. Counter-Strike: Global Offensive
Console
1. Fortnite: Battle Royale
2. God of War
3. FIFA 18
4. Call of Duty: WWII
5. Far Cry 5
6. Grand Theft Auto V
7. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
8. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
9. NBA 2K18
10. Battlefield 1

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.