Uncharted-Legacy-of-Thieves-Collection
یحیی رحیمی

ریمستر بازی Uncharted 4 برای کامپیوتر و PS5 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 19 شهریور 1400 7 دیدگاه
6,628 بازدید

سونی به طور رسمی از انتشار بازی Uncharted 4‌ و Uncharted Lost Legacy برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر خبر داد. معرفی کلکسیون Uncharted: Legacy of Thieves یکی از مهم‌ترین لحظات مراسم پلی استیشن شوکیس بود و بالاخره ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی به واقعیت پیوست. اگرچه انتظار انتشار تمامی شماره‌های مجموعه آنچارتد را برای کامپیوتر داشتیم، اما انتشار ریمستر بازی برای دو پلتفرم، اتفاق مهمی بود که سونی به انجام آن عادت نداشت.

بر اساس گفته سونی، ریمستر بازی Uncharted 4 در اوایل سال 2022 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و نسخه کامپیوتر، پس از آن عرضه می‌شود. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نیست و از آنجایی که پورت برای بازی کامپیوتر توسط استودیو Iron Galaxy انجام می‌شود، واضح است که تاریخ انتشار دو نسخه یکسان نخواهد بود. مدیر ارتباطات استودیو ناتی‌داگ به نام «روشل اسنایدر» در این مورد می‌گوید:‌

نیاز نیست که هیجان خود را از اینکه بازی‌کنان بیشتری شانس ملاقات شخصیت‌های نیتن، کلوی، نیدین و دیگر افراد حاضر در Uncharted: Legacy of Thieves را دریافت می‌کنند، پنهان کنم. خود را آماده تکرار این ماجراجویی کنید یا اینکه آن را برای اولین بار تجربه کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک قلاب کوهنوردی با خودتان داشته باشید!

انتشار بازی آنچارتد برای کامپیوتر، اولین بار در کنفرانس مالی این شرکت درز پیدا کرد و بازی Uncahrted 4 به عنوان یکی از بازی‌هایی که برای کامپیوتر منتشر می‌شود، فهرست‌بندی شده بود. در کنار آنچارتد، اسم بازی Days Gone هم وجود داشت که شاهد انتشار آن در ماه مه میلادی برای کامپیوتر بودیم و حال، وقت آن رسیده که ریمستر بازی Uncharted 4 را به همراه Uncharted Lost Legacy برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر دریافت کنید.

جیم رایان، مدیرعامل SIE اخیراً در مورد انتشار بازی‌های بیشتر برای کامپیوتر خبر داده و به نظر می‌رسد که ریمستر Uncharted 4 پایان این روند هیجان‌انگیز نخواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از پورت آنچارتد 4 برای کامپیوتر منتشر نشده، اما از آنجایی که بازی Days Gone با ویژگی‌های تازه‌ای برای کامپیوتر منتشر شد، احتمال آن وجود دارد که آنچارتد نیز با فریم ریت بیشتر و همچنین جزئیات گرافیکی بهتر اجرا شود. البته با یک ریمستر سر و کار داریم و تنها یک پورت ساده را نخواهیم دید.

پلی استیشن اخیراً تعهد خود را نسبت به انتشار بازی‌های انحصاری برای کامپیوتر نشان داده بود و آنچارتد 4، دقیقاً در ادامه همین سیاست جدید منتشر می‌شود. مدیر استودیوهای پلی استیشن اذعان کرده بود که پلتفرم سونی همیشه در اولویت قرار دارد و برای همین است که ریمستر بازی Uncharted 4 و Lost Legacy، ابتدا برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و به فاصله اندکی، نسخه کامپیوتر نیز از راه خواهد رسید. نظر شما در مورد انتشار آنچارتد برای کامپیوتر چیست؟ آیا آرزوی دریافت آن را داشتید؟

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Uncharted 4 چه زمانی برای کامپیوتر منتشر می‌شود؟

فعلا تاریخ دقیق انتشار بازی Uncharted 4 برای کامپیوتر مشخص نیست، اما قرار است که بازی در قالب کلکسیون Uncharted: Legacy of Thieves و در اوایل سال 2022 منتشر شود.

۱
کلکسیون Uncharted: Legacy of Thieves شامل چه بازی‌هایی است؟

این کلکسیون شامل ریمستر بازی Uncharted 4 و Uncharted Lost Legacy است که برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    ایرج

    مهمان

    آنچارتد سرورش قطع شده ،آیا راهی هست دوباره بهش وصل شد تو ایران ؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    هر کی به این بازی بگه اشغال معلومه خیلی بد سلیقس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    شاهکار واقعی یعنی انچارتد یه شوتر سوم شخص ناب

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    بازیهای آشغال ۵ سال پیش تف
    سونی چی فک کرده فک کرده پی سی گیمرا هلاک بازیهای زاقارتی سونی هستن جمع کن بابا جوری وانمود میکنه انگار پی سی گیمرا دست به سینه نشستن منتظرشن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرش در پاسخ به یاسین

      مهمان

      بازی های آشغال؟؟؟؟؟همین بازیا دلیل اصلی موفقیت سونی نسبت به کنسول های دیگس.همین بازیا ان که منی که ایکس باکس رو بیشتر دوس دارم تا کنسول سونی مجبور بشم کنسول سونی رو بگیرم.بعدشم سری آنچارتد واقعا شاهکاریه که هرکسی دلش میخواد بازی کنه

    • Avatar

      ….. در پاسخ به یاسین

      مهمان

      وقتی به این بازیا میگی آشغال معلومه یا بازی نکردی یا اصا گیمر نیستی

    • Avatar

      alibh در پاسخ به یاسین

      مهمان

      داش دنیا به Naughty Dog تعظیم میکنه / بعد تو میای میگی بازی مزخرفه / ب نظرم صنعت گیم رو بزار کنار