Uncharted: Legacy Of Thieves
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Uncharted: Legacy Of Thieves منتشر شد

یحیی رحیمی 6 بهمن 1400 بدون دیدگاه
490 بازدید

ریمستر بازی آنچارتد 4 اولین بازی سال 2022 شرکت سونی به‌حساب می‌آید که قرار است نسخه کامپیوتر آن در ماه‌های آینده منتشر شود. نمرات و نقد بازی Uncharted: Legacy Of Thieves توسط وب‌سایت‌های خارجی منتشر شده است و سونی برای انتشار بازی در روز جمعه آماده می‌شود. این نمرات مربوط به نسخه پلی استیشن 5 بازی هستند و پورت بازی برای کامپیوتر، مدتی بعد منتشر خواهد شد.

طبق اخبار بازی چند ماه اخیر، Uncharted: Legacy Of Thieves توسط استودیو Iron Galaxy و در همکاری با ناتی‌داگ توسعه یافته است. این استودیو بخش مهمی از فرایند پورت بازی برای کامپیوتر را بر عهده دارد. بنابر نمرات منتشر شده، ناتی‌داگ به‌خوبی از پس ریمستر بازی آنچارتد برای پلی استیشن 5 برآمده است و از قدرت سخت‌افزار جدید به‌خوبی استفاده کرده است. گفتنی است ریمستر جدید شامل بخش چند نفره آنچارتد 4 نیست و تنها بخش داستانی منتشر شده است.

نقد Uncharted: Legacy Of Thieves

نقد بازی Uncharted: Legacy Of Thieves

منتقدان نظر یکسانی در مورد بازی Uncharted: Legacy Of Thieves دارند و معتقدند که ریمستر آنچارتد 4، بهترین شیوه برای تجربه بازی است. این اثر مناسب افرادی است که تابه‌حال Uncharted 4‌ به همراه بسته الحاقی Lost Legacy را تجربه نکرده‌اند و به دنبال بازی با گرافیک بهتر می‌گردند. قیمت این بازی در حال حاضر 40 دلار است و افرادی که نسخه پلی استیشن 4 را خریده‌اند، کافی است ده دلار برای دریافت نسخه PS5 بپردازند.

سونی به‌تازگی گفته است که تمامی فایل‌های ذخیره و تروفی‌ها به نسخه PS5 بازی آنچارتد 5 منتقل می‌شوند. در ادامه بخش کوتاهی از نقد Uncharted: Legacy Of Thieves توسط سایت‌های خارجی و مطرح را خواهیم خواند.

گیم‌اسپات – امتیاز 8/10

شکی در این نیست که شما شیوه‌ی برتری برای تجربه آنچارتد با سخت‌افزار قدرتمند نسل جدید دریافت کرده‌اید. آپگرید گرافیکی مشابه کاری است که دیگر استودیوها به‌صورت رایگان انجام می‌دهند؛ اما ساختار فعلی به شما اجازه دریافت هر دو بازی را با قیمت پایین‌تری می‌دهد. اگر بازی را تجربه کرده‌اید، این نکته به فاکتور مهمی برای شما تبدیل می‌شود و من مجبور شدم دوباره آنچارتد 4 را تحمل کنم. هر دو این بازی‌ها فوق‌العاده هستند که توسط سخت‌افزار جدید، بهتر به نظر می‌رسند و باعث شده تا به‌سادگی این دو را به افرادی که بازی را تجربه نکرده‌اند؛ پیشنهاد کنم.

نقد Uncharted: Legacy Of Thieves

NME – امتیاز 4/5

عملکرد پلی استیشن 5 باعث شده تا این بازی‌های آنچارتد بسیار زیبا به نظر برسند و دلیل تازه‌ای برای تکرار ماجراجویی‌های نیت و کلوئی پیدا شود؛ البته تعدادی از عادات کهنه و تاریخ مصرف گذشته این مجموعه می‌توانست تغییر پیدا کند.آنچارتد 4

TheGamer – امتیاز 4.5/5

بازی Uncharted: Legacy Of Thieves دو اثر بی‌نظیر مجموعه آنچارتد را کنار هم قرار می‌‌دهد و باعث می‌شود تا هر دو زیباتر از قبل به نظر برسند. البته آن‌ها مرزهایی را جابه‌جا کرده‌اند که تابه‌حال هیچ‌کسی انجام نداده است و مالکان فعلی بازی باید برای دریافت نسخه ارتقاءیافته که محتوای تازه‌ای ارائه نمی‌دهد، پول بپردازند. هنوز فکر می‌کنم که تجربه دوباره این ماجراجویی ارزشش را داشت؛ اما بخشی از ذهنم می‌گوید که ای‌کاش این تلاش برای ساخت یک بازی جدید به کار می‌رفت.

نقد ریمستر آنچارتد 4

امتیاز ریمستر آنچارتد 4

با پرداختن به نقد Uncharted: Legacy Of Thieves نوبت آن است نگاهی به میانگین امتیازهای کلی بازی بیندازیم. بنابر 55 بررسی ثبت‌شده، میانگین امتیاز 87 در متاکریتیک ثبت شده است که نمره مناسبی به‌حساب می‌آید. میانگین نمرات بازی در اوپن کریتیک هم 88 اعلام شده است.

Game Rant – 100
God is a Geek – 100
VGC – 100
Push Square – 90
Twinfinite – 90
Eurogamer Italy – 80

 

نمرات Uncharted: Legacy Of Thieves

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی Uncharted: Legacy Of Thieves ارزش خرید را دارد؟

اگر تابه‌حال آنچارتد 4 را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید شروع کنید، بله این بازی ارزش خرید را دارد. در صورتی که آنچارتد و Lost Legacy‌ را با پلی استیشن 4 بازی کرده‌اید؛ خیر این بازی ارزش پرداخت هزینه دوباره را ندارد.

۱
میانگین نمرات بازی Uncharted: Legacy Of Thieves چقدر است؟

بنابر 55 بررسی ثبت‌شده، میانگین امتیاز 87 در متاکریتیک ثبت شده است که نمره مناسبی به‌حساب می‌آید. میانگین نمرات بازی در اوپن کریتیک هم 88 اعلام شده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.