cyberpunk_2077
یحیی رحیمی

تصاویر آیتم ها و مجسمه موجود در نسخه Collector بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

یحیی رحیمی 13 مهر 1398 بدون دیدگاه
603 بازدید

در ماه ژوئن و کنفرانس مایکروسافت، شاهد معرفی نسخه Collector بازی Cyberpunk 2077 بودیم. این نسخه از بازی دارای یک مجسمه، یک کتاب داستان و همچنین یک سری آیتم های جایزه مختلف خواهد بود. حالا صفحه رسمی بازی در توییتر به صورت رسمی تصاویری از این آیتم ها به اشتراک گذاشته است. می توان در تصاویر بازی با جلد سخت را مشاهده کرد که این آیتم در حال حاضر در کشور دانمارک در حال تولید شدن است و تست های آخر کیفیت را پشت سر می گذارد.

اما علاوه بر جلد فلزی، شاهد یک تیزر کوتاه از مجسمه همراه بازی نیز هستیم. مجسمه شخصیت اصلی بازی را به ما نشان می دهد که به نوعی در حال پریدن از موتوسیکلتی است که به نظر در شرایط نامساعدی قرار دارد. این مجسمه برای تمام طرفداران بازی Cyberpunk 2077 فوق العاده خواهد بود و شخصا از دیدن آن روی میز کاری خود لذت می برم.

جالب است که خالق بازی Cyberpunk 2077 برای خو گرفتن با خود بازی، یک کوله پشتی ضد گلوله تهییه کرده است و حتی به سمت آن شلیک نیز کرده است. او گفته است که چون چنین چیزی در بازی وجود دارد باید با کاربرد آن آشنا شوم و تازه بعد از آن نیز قرار است که با سلاح 9 میلی متری حسابی به آن شلیک شود و مشخص شود که آیا واقعا ضد گلوله است یا خیر؟

در خبری دیگر اما استودیو CD Projekt RED تصویر جدیدی از بازی را منتشر کرده است. در این تصویر می توان جنبه های تاریک تر بازی را مشاهده کرد و به نظر شاهد خودرو شخصیت اصلی بازی هستیم و تعدادی نیز در تصویر دیده می شود و هتلی به نام The Rinda Hotel نیز در تصاویر حاضر است و به نظر یک نقطه کلیدی در بازی حساب می شود. تا به حال تصاویر و ویدیوهای متعددی از بازی Cyberpunk 2077 دیده ایم و تنها باید منتظر 16 آوریل 2020 و عرضه بازی باشیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.