دانلود بازی Factorio برای PC
دانلود بازی Factorio برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Factorio برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1399 5 دیدگاه
8,906 بازدید

دانلود بازی Factorio برای کامپیوتر

کارخانه‌ها بخش بزرگی از دنیای مدرن را تشکیل داده‌اند. بدون وجود آن‌ها فناوری و تمدنی که حالا به آن افتخار می‌کنیم وجود نداشت. بازی Factorio در مورد ساخت و نگه‌داری از کارخانه‌هاست. شما به یک سری منابع اولیه دسترسی خواهید داشت و با استفاده از آن‌ها فناوری‌های تازه‌ای برای بهبود فرایند تولید و خودکار سازی آن پیدا خواهید کرد. در سوی دیگر رقیب‌های کت‌وکلفتی نیز اقدامات شمارا زیر نظر دارند و رقابتی جدی برایتان ساخته‌اند. اوایل کار بسیار آسانی برای کنترل بازی خواهید داشت اما هر چه پیشرفت کنید، کار سخت‌تر خواهد شد و ممکن است هرج‌ومرج ایجادشده باعث ورشکستگی شما شود. استودیو Wube Software ایده جالبی را به واقعیت تبدیل کرده است و اگر خوش‌شانس باشید، در طول چند ماه به یکی از سرمایه‌داران بزرگ تبدیل خواهید شد.

تنوع کارخانه‌های مختلفی در بازی Factorio یافت می‌شود. می‌توانید کارخانه تولید برق احداث کنید یا اینکه به سمت معادن بروید و ازآنجا پول خوبی به جیب بزنید. خرید و احداث کارخانه قدم اول بازی است. بعدازآن لازم است مدیریت مناسبی روی منابع و روند تولید داشته باشید تا اینکه بیشترین میزان سود به دست آید. حریفان حریصی کنار شما به خرید و احداث کارخانه‌های جدید می‌پردازند و هر بار با شیوه‌ای جدید به سمت نابودی کسب‌وکار شما هجوم می‌آورند. برای همه خطرات آماده‌باشید و نشان دهید که مدیر خوبی برای اداره کارخانه و سرمایه سرشار هستید. اگر از بخش تک نفره خسته شدید، حالت مولتی پلیر شمارا می‌طلبد. این بخش مانند حالت آفلاین شمارا مجاب به ساخت کارخانه‌های بزرگ خواهد کرد که باید همراه دوستانتان آن‌ها را اداره کنید.

استودیو دست شمارا برای ساخت ماد باز گذاشته است و هر چه به ذهنتان می‌رسد را می‌توانید روی دنیای بازی پیاده کنید. هسته اصلی گیم پلی ساده و روان است. تنها کافی است منابع کافی برای ساخت ابزار و ماشین‌آلات به دست بیاورید و سپس فناوری خود را به پله بالاتر ارتقا دهید تا سود بیشتری از تجهیزات تازه به دست بیاورید. بخشی از بازی به مبارزه با دشمنان می‌پردازد. برای مبارزه نیاز به جنگ‌افزارهای قدرتمندی دارید و آن‌ها را هم در یکی از کارخانه‌هایتان بسازید. می‌توانید با استفاده از تانک به جنگ حریف بروید و همان‌طور که گفتیم، دست شما برای انجام اقدامات مختلف باز است. توسعه بازی Factorio از سال 2012 شروع‌شده است و بعد از چند سال تلاش، وارد بازار بازی‌های ویدیویی شده است. در سبک فاکتوریو نگاهی به بازی‌های Two Point Hospital Off the Grid و Prison Architect – Island Bound بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Factorio با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, 8, 7, Vista (64 Bit)
Processor: Dual core 3Ghz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 capable GPU with 512 MB VRAM – GeForce GTX 260, Radeon HD 4850 or Intel HD Graphics 5500
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Normal sprite resolution, Low quality compression

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10, 8, 7 (64 Bit)
Processor: Quad core 3Ghz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 capable GPU with 2 GB VRAM – GeForce GTX 750 Ti, Radeon R7 360
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: High sprite resolution, High quality compression

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Factorio is a game in which you build and maintain factories. You will be mining resources, researching technologies, building infrastructure, automating production and fighting enemies. In the beginning you will find yourself chopping trees, mining ores and crafting mechanical arms and transport belts by hand, but in short time you can become an industrial powerhouse, with huge solar fields, oil refining and cracking, manufacture and deployment of construction and logistic robots, all for your resource needs. However this heavy exploitation of the planet’s resources does not sit nicely with the locals, so you will have to be prepared to defend yourself and your machine empire.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 1.61 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    این نسخه اصلیشه یا دمو ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدرضا

      پشتیبانی

      نسخه اصلی و کرک شده است

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    این بازی محشره ، گول گرافیکش رو نخورید ، بازیش کنید تا شما رو به وجد بیاره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد مهدی

    مهمان

    سلام ، میشه بگید چجوری میشه با لن بازی کرد ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ERFAN

    مهمان

    سلام ببخشیدمن چطور میتونم این بازی رو با لن بازی کنم با دوستم توی اینتر نتم سرچ کردم نیو ورد بعد وقتی لن رو وسل میکنی اسلا کسی که host میشود رو نمیاره

    پاسخ دهید