cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

بازی Cyberpunk 2077 نیاز به 80 گیگابایت فضای خالی دارد

یحیی رحیمی 7 تیر 1398 بدون دیدگاه
820 بازدید

همه می دانیم که بازی Cyberpunk 2077 چه اندازه عظیم و بزرگ است و محتوای بسیار زیادی برای بازیکنان فراهم شده است. اما هیچ ایده ای نداریم که این بازی واقعا در چه حدی بزرگ است و آیا تنها صحبت های توسعه دهندگان است یا اینکه واقعا با دنیای بزرگی روبه رو هستیم. قرار است که این بازی سال آینده میلادی به بازارها عرضه شود و به نظر می رسد که باید فضای مناسبی برای نصب این بازی کنار بگذارید.

در صفحه رسمی فروشگاه پلی استیشن Cyberpunk 2077 می شود دید که بازی نیاز به حداقل 80 گیگابایت فضای خالی برای نصب دارد و همچنین گفته شده است که این عدد قرار است تغییر کند و خب منطقی به نظر می رسد. هنوز زمان فوق العاده زیادی تا عرضه بازی مانده است و البته با توجه به اینکه گفته شده است، حداقل 80 گیگابایت، مطمئنن این عدد بالاتر نیز خواهد رفت. برای همین است که استودیو CD Projekt RED به فکر پورت بازی برای کنسول Switch نیست.

در بازار امروز، بازی هایی را مشاهده می کنیم که آپدیت روز اولشان به اندازه کل بازی است و برای نمونه Fallout 76 را به یاد بیاورید که آپدیت روز اولش از خود بازی بیشتر بود. البته 80 گیگابایت برای یک بازی نقش آفرینی جهان باز نیز منطقی به نظر می رسد. اگر یادتان باشد Red Dead Redemption 2 نیز همین حجم را داشت و تازه آپدیت هایش نیز بسیار حجیم بود.

Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 16 آوریل 2020 به بازارها عرضه شود و به تازگی نیز جزئیات بیشتری از بازی را یاد گرفته ایم و برای نمونه می دانیم که کیانو ریوز از شخصیت های اصلی بازی است. همچنین بخش رمانتیک بازی نیز نسبت به Witcher 3 بیشتر شده است و البته پایان های مختلفی نیز در انتظار بازیکنان است و سیستم پاداش و جزای جالبی نیز در بازی به کار رفته است. برای خبرهای بیشتر همراه ما باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.