نیوآتلانتیس استارفیلد
یحیی رحیمی

نیو آتلانتیس Starfield بزرگ‌ترین شهر خلق شده توسط بتسدا است

یحیی رحیمی 27 خرداد 1401 بدون دیدگاه
424 بازدید

تاد هاوارد در توضیح مکان‌های مهم بازی Starfield به شهر نیو آتلانتیس اشاره کرده است. این شهر بزرگ‌ترین مکانی است که تابه‌حال شرکت بتسدا خلق کرده است و قرار است شهرهای بزرگ اسکایرم را به یک روستا کوچک تبدیل کند. نمایش گیم پلی بازی استارفیلد در رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا با تعجب طرفداران روبه‌رو شد و بالاخره از بخش‌های مختلف این بازی نقش آفرینی رونمایی شد.

به گزارش پارسی گیم، بتسدا از لحاظ فنی به استانداردهای تازه‌ای دست پیدا کرده است. بخش خلق شخصیت استارفیلد با الهام از مهندسی ژنتیک ایجاد شده و جزئیات باورنکردنی ارائه می‌دهد. این قضیه در مورد شهر‌های بازی نیز صدق می‌کند و طبق گفته تاد هاوارد، نیو آتلانتیس، بزرگ‌ترین شهری است که بتسدا تابه‌حال طراحی کرده که قابله مقایسه با فال‌اوت و الدر اسکرولز نیست.

مدیر استودیوهای بتسدا در مصاحبه‌ با IGN از جزئیات بازی Starfield رونمایی کرد. وی به داستان بازی Starfield اشاره کرده و گفته است که کمپین داستانی حدود 40 ساعت طول می‌کشد. وی همچنین به نیو آتلانتیس اشاره کرده که در تریلر گیم پلی نمایش داده شد. بتسدا سال گذشته از جزئیات شهرهای بزرگ بازی رونمایی کرد و فهمیدیم که نیو آتلانتیس حالت یک شهر مدرن را دارد و فضای آن مشابه نیویورک است. هاوارد معتقد است که این شهر، هوش از سر بازی‌کنان استارفیلد خواهد برد.

شهر نیو آتلانتیس Starfield

شهر نیو آتلانتیس بازی Starfield

شهر New Atlantis در بردارنده مقر نظامی گروه Constellation است. این گروهی است که بازی‌کننده با آن در طی داستان درگیر می‌شود. تاد هاوارد در توضیح این گروه گفته که انگار ناسا با ایندیانا جونز و فیلم انجمن نجیب‌زادگان عجیب ترکیب شده باشد. این گروه به پی‌رنگ اصلی گره خورده و قرار است سفرهای زیادی به شهر نیو آتلانتیس داشته باشد. دیگر گروه‌ها نیز در این شهر حاضر خواهند بود.

گفتنی است نیو آتلانتیس، پایتخت کلونی‌های متحد است که یک سازمان دولتی و بزرگ‌ترین ارتش نظامی در تمامی کهکشان است. به نظر می‌رسد که بازی‌کننده مراحل مختلفی را در این شهر سپری می‌کند و مأموریت‌های مختلفی در مورد کلونی‌های متحد وجود خواهد داشت. طبق گفته هاوارد، شهر بزرگ استارفیلد از لحاظ وسعت، بزرگ‌تر از هر شهری است که بتسدا ساخته است. ابعاد دقیق این شهر مشخص نیست؛ اما استارفیلد میزبان هزار سیاره است که هر کدام دارای شهرهایی برای کاوش خواهند بود.

استارفیلد دارای ویژگی‌های جالبی خواهد بود. امکان سرقت سفینه و طراحی کامل آن وجود دارد و همچنین گیم پلی نیز با ویژگی‌های No Man’s Sky ترکیب شده است. مصاحبه هاوارد با IGN از دیگر پروژه‌های بتسدا نیز رونمایی کرد. ساخت بازی Fallout 5 پس از انتشار بازی Starfield و الدر اسکرولز 6‌ شروع می‌شود و در نتیجه فاصله زیادی تا ساخت آن وجود دارد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.