بازی Fallout 5 فال اوت 5
محمد صادق شجاعی

ساخت بازی Fallout 5 پس از انتشار Starfield و The Elder Scrolls 6 آغاز می‌شود

محمد صادق شجاعی 26 خرداد 1401 بدون دیدگاه
295 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تاد هاوارد که به عنوان کارگردان بازی‌های Fallout 4 و The Elder Scrolls V: Skyrim محسوب می‌شود، اعلام کرده است که تا پیش از اتمام ساخت و انتشار بازی‌های Starfield (استارفیلد) و The Elder Scrolls 6 (الدر اسکرولز 6) روند ساخت بازی Fallout 5 (فال اوت 5) آغاز نخواهد شد.

پس از مدت‌ها انتظار، اخیرا در جریان ریداد ایکس باکس و بتسدا، گیم پلی بازی استارفیلد به نمایش گذاشته شد. پس از این امر، تاد هاوارد که به عنوان کارگردان اثر مذکور شناخته می‌شود، مصاحبه‌ای با رسانه IGN داشته و توضیحاتی در مورد بازی Starfield و برنامه‌های آینده شرکت Bethesda ارائه کرده است. در طول این مصاحبه، تاد هاوارد تایید کرد که ساخت بازی Fallout 5 در دستور کار بتسدا قرار داشته و این شرکت پس از بازی‌های استارفیلد و The Elder Scrolls 6، به سراغ آن می‌رود.

تاد هاوارد در مصاحبه خود با IGN توضیح داده که بازی الدر اسکرولز 6 در مرحله پیش‌تولید بوده و شرکت Bethesda برای آینده برنامه‌ها و اهداف مختلفی دارد. وی در این مورد گفته است: «بله، بازی The Elder Scrolls 6 در مرحله پیش‌تولید قرار داشته و بعد از انتشار این اثر به سراغ بازی Fallout 5 خواهیم رفت؛ به همین دلیل برنامه ما برای مدتی کاملا پر شده است. پروژه‌های مختلف دیگری نیز داریم که در مقاطع مختلف آن‌ها را انجام خواهیم داد».

بازی Starfield

بازی Starfield تازه‌ترین محصول شرکت بتسدا است

تاد هاوارد در ادامه مصاحبه خود گفته است که ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی شرکت Bethesda مدت زیادی طول می‌کشد. با این حال اعضای تیم سازنده با تمام توان تلاش می‌کنند که در عین حفظ کیفیت، با حداکثر سرعت ساخت آثار را به پایان برسانند. وی در این مورد توضیح داده است: «ساخت بازی‌ها طول می‌کشد. ای کاش می‌توانستیم آن‌ها را زودتر منتشر کنیم. ما تا جایی که می‌توانیم تلاش می‌کنیم؛ اما در عین حال می‌خواهیم که بازی‌ها در بهترین شرایط منتشر شوند».

تاد هاوارد قبلا در مورد ایده‌های بازی فال اوت 5 صحبت کرده بود؛ با این حال او از انتشار جزئیات بیشتر از این اثر امتناع کرده است. با توجه به این که شرکت بتسدا قصد دارد در سال‌های 2025 یا 2026 بازی The Elder Scrolls 6 را منتشر کند، زمان زیادی تا ارائه اثر تازه‌ای از سری Fallout در قالب بازی Fallout 5 باقی مانده است.

نظر شما در مورد بازی فال اوت 5 چیست؟ به نظر شما این اثر قادر است که باری دیگر سری Fallout را به اوج باز‌گرداند؟ آیا بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6 موفق ظاهر خواهند شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.