بازی استارفیلد
یحیی رحیمی

طول داستان اصلی بازی Starfield حدود 30 تا 40 ساعت است

یحیی رحیمی 26 خرداد 1401 بدون دیدگاه
264 بازدید

تاد هاوارد در مصاحبه تازه‌ای از داستان بازی Starfield صحبت کرده و اینکه این بازی حدود 20 درصد بزرگ‌تر از عناوین پیشین بتسدا همانند اسکایرم و Fallout 4 است. طبق گفته مدیر استودیوهای بتسدا، طول داستان بازی استارفیلد نیز بین 30 تا 40 ساعت است؛ اما بازی پر از محتوای جانبی و مراحل فرعی است که این اثر را تبدیل به طولانی‌ترین بازی ساخته‌شده بتسدا تابه‌حال می‌کند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از IGN، تاد هاوارد در مورد وسعت بازی Starfield اطلاعات تازه‌ای منتشر کرده است. او گفته که بازی حدود یک‌پنجم بزرگ‌تر از الدر اسکرولز اسکایرم و فال‌اوت 4 است: «این یکی کمی طولانی‌تر شده و ممکن است ما باز هم آن را تغییر دهیم. مراحل بیشتری وجود دارد و احتمالاً 20 درصد بزرگ‌تر از عناوین پیشین باشد».

داستان بازی Starfield

تاد هاوارد در ادامه به طول داستان بازی Starfield اشاره کرد. وی افزود: «اگر بازی‌کنان بخش بزرگی از محتوای جانبی را نادیده بگیرند، آنگاه طول داستان اصلی حدود 30 یا حدود 40 ساعت است». گیم پلی بازی استارفیلد در مراسم مایکروسافت نمایش داده شد و بالاخره دنیای وسیع استارفیلد را مشاهده کردیم. این ویدیو با واکنش‌های مختلفی همراه شد و تعجب طرفداران را برانگیخت. طبق گفته هاوارد، هزار سیاره برای کاوش در استارفیلد وجود دارد و محتوای بازی به صورت مداوم در حال افزایش است. وی در مورد محتوای افزایشی بازی گفت:

Todd Howardاین‌طور است که اگر به آسمان نگاه کنید، می‌بینید که ستاره‌های دنباله‌دار زیادی در فضا وجود دارند و این یکی از بخش‌هایی است که هنگام طراحی به آن فکر کرده‌ایم. از خودمان پرسیدیم که چه چیز جالبی در مورد ستاره دنباله‌دار وجود دارد؟ ما باید بگوییم که شما می‌توانید روی آن‌ها فرود بیایید و منابع آن‌ها را استفاده کنید و ده دقیقه بعد به سیاره دیگری بروید که مثلاً محتوای دیگری دارد.

 

باید هنگام صحبت در این مورد بسیار محتاط باشم. قسمت جالب ماجرا آنجاست که بازی از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به آن سیاره عجیب بروید و آنجا یک مقر بسازید و همان‌جا زندگی کنید و به غروب آفتاب نگاه کنید؛ زیرا که شما قمر‌های آن سیاره را می‌پسندید؟ اگر این‌طور است که سراغ بازی بروید که ما عاشق این چیزها هستیم.

داستان بازی Starfield

داستان بازی Starfield به یافتن پاسخی برای آینده بشر در کهکشان‌های دوردست می‌پردازد. در این میان ارتباط نزدیکی با موجودات فضایی گرفته می‌شود؛ اما نکته مهم آن است که بازی به واقعیت نزدیک است و قرار نیست وارد بعد فانتزی شویم. بتسدا با نمایش جدید استارفیلد، رسماً انتشار بازی در سال 2023 برای ایکس باکس سری و کامپیوتر را تائید کرد. تاد هاوارد در گفتگو با IGN از ساخت بازی Fallout 5 خبر داد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.