دانلود بازی Forgive Me Father 2 برای PC
دانلود بازی Forgive Me Father 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Forgive Me Father 2 برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1402 بدون دیدگاه
3,737 بازدید

دانلود بازی Forgive Me Father 2 برای کامپیوتر

Forgive Me Father 2 یک بازی تیراندازی اول شخص اکشن است که بازیکنان را در دنیایی تاریک و ترسناکی غوطه ور می‌کند که از داستان‌های هیجان انگیز Lovecraft الهام گرفته شده است. این بازی به عنوان دنباله نسخه قبلی خود، شما را به سفری خطرناک به ورطه جنون، رویارویی با دشمنان تسخیر شده، باز کردن انواع سلاح‌های مرگبار و توانایی‌های ماورایی و مقابله با وحشت افسانه‌های Lovecraft دعوت می‌کند. این بازی با جلوه‌های بصری کمیک‌مانند تاریک، مکانیک‌های منحصربه‌فرد گیم‌پلی و موسیقی متن تپنده‌ای از دنیای ماورایی، تجربه‌ای از هیجان و لذت خالص است که سلامت عقل شما را به لبه پرتگاه می‌رساند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Forgive Me Father 2، جلوه‌های بصری کمیک مانند تاریک آن است. این بازی یک طراحی گرافیکی 2.5 بعدی را ارائه می دهد که به صورت دستی طراحی شده است که شبیه صفحات یک کتاب مصور وحشتناک است و شما را در فضای ترسناک جهان Lovecraft غرق می‌کند. در این دنباله، جلوه‌های بصری با اسپرایت‌ها، مدل‌ها و روشنایی اتمسفریک بهبود یافته بیشتر شده است. انتظار داشته باشید که شاهد جلوه‌های غرق در خون و تصاویر متحرک در همه جهات باشید که به جذابیت وحشتناک بازی می افزاید. این بازی از نظر بصری، یک قدم جلوتر از بازی اول در ارائه بیادماندنی ظاهر شده است.

در Forgive Me Father 2، شما داستان شخصیت Priest را از قسمت اول ادامه می‌دهید و به دنیایی شرور الهام گرفته شده از اسطوره‌های Lovecraft وارد می‌شوید. همان‌طور که بیشتر در این قلمرو کابوس وار کاوش می‌کنید، با ماهیت جنون روبرو خواهید شد. بازی دائماً عقل شما را به چالش می‌کشد و شما را به این سؤال وا می‌دارد که آیا گناهان شما بخشیده می‌شود یا روح شما توسط تاریکی دیوانه‌کننده‌ای که شما را احاطه کرده است، نابود می‌شود. برای زنده ماندن در این سفر کابوس وار، باید از طیف وسیعی از سلاح‌ها و توانایی‌ها استفاده کنید. شما با کابوس‌های Lovecraft و دشمنان متنوع و مهیب که چالش زیادی دارند مبارزه خواهید کرد.

گیم پلی بازی یادآور آثار کلاسیک FPS، مانند Doom و Wolfenstein 3D است که در آن به نابودی دشمنان و کاوش در راهروهای کم نور برای یافتن کلیدها، اما با عناصر RPG مدرن هستید. از میان انواع سلاح‌ها، از تفنگ ساچمه‌ای گرفته تا تفنگ و پرتاب‌کننده مواد منفجره، یکی را انتخاب کنید و آنها را ارتقا دهید تا دشمنان خود را نابود کنند. علاوه بر این، با استقبال از جنون، قدرت‌های خارق‌العاده‌ای به دست خواهید آورد که پیچ و تاب بی‌نظیری به تجربه شوتر سنتی می‌افزاید. فضای وهم انگیز بازی با موسیقی متن ماورایی آن که دارای ساز قوی گیتار الکتریک و درام‌های پر انرژی است، افزایش می‌یابد و شما را خیره می‌کند.

Forgive Me Father 2 یک بازی شوتر اول شخص لاوکرافتی است که برای مخاطبان خاصی تولید شده است: کسانی که عاشق گیم‌پلی کلاسیک FPS با استایل RPG مدرن هستند و از یک تجربه چالش‌برانگیز لذت می‌برند. اگرچه ممکن است این بازی مشکلات ریز و دشواری‌های جزئی داشته باشد، اما به دلیل سبک بصری منحصربه‌فرد، سلاح‌های رضایت‌بخش و فضای شدیدش متمایز است. اگر از طرف‌داران سرسخت ژانر شوتر اول شخص کلاسیک هستید، مطمئناً این یکی از مواردی است که باید امتحان کنید، اما برای کسانی که تمایلی به تیراندازی با سرعت سرسان آور ندارند، ممکن است هرچه بیشتر پیشرفت کنید، بازی کمتر لذت‌بخش شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Savant Ascent Remix و Diluvian Ultra را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Forgive Me Father 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5, AMD Ryzen 3 or equivalent (64 bit)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: DirectX 11 with support for Shader Model 5 (SM5)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5, AMD Ryzen 5 or equivalent (64 bit)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: DirectX 11 with support for Shader Model 5 (SM5)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Journey once again into a malevolent world inspired by H.P Lovecraft’s myths where madness awaits on every corner. Embark on a path to salvation as you continue the story of the Priest character from the first installment. How long can you balance on the edge of sanity? Will your sins be forgiven, or your soul consumed by madness? Dark hand-drawn graphic design where every frame looks like a page from a comic book is one of the pillars of Forgive Me Father, and the sequel brings a fresh perspective to its unique style with improved sprites, models and atmospheric lighting effects. Prepare to feast your eyes on juicy blood effects and animated gibs flying everywhere!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.