نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی رویداد مایکروسافت و بتسدا در E3 2021

نوید قادری 24 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,257 بازدید

با مجازی شدن نمایشگاه E3 2021 و لغو پنل‌های حضوری، شرکت‌های مختلف به تغییر رویه قبلی خود روی‌ آوردند. شرکت مایکروسافت این بار با همکاری بتسدا از راه رسید و حدود 2 ساعت تریلرهای مختلف را برای طرفداران خود به نمایش گذاشت. پارسی گیم با اتمام کنفرانس E3 2021‌ شرکت ایکس‌باکس، سریعاً زیرنویس فارسی رویداد را توسط تیمی از متخصصان آماده کرد و حالا وقت آن است که به دانلود زیرنویس فارسی کنفرانس E3 2021 شرکت مایکروسافت بپردازید و رویداد جذاب امسال را با زبان شیرین فارسی تماشا کنید.

شرکت ایکس باکس از بازی‌های بسیار زیادی رونمایی کرد. تقریباً در هیچ‌کدام از کنفرانس‌های این شرکت، این اندازه بازی معرفی نشده بود. گل سر برد کنفرانس مایکروسافت هم قطعاً بازی Forza Horizon 5‌ بود که واقعاً یک غافلگیری به شمار می‌رفت و فهمیدیم که تازه‌ترین شماره‌ی مجموعه‌ی فورتزا به کشور مکزیک سفر خواهد کرد. بازی‌های ایکس باکس از تریلر‌های مهم دیگری مانند معرفی حالت چندنفره‌ی بازی Halo Infinite هم رونمایی کرد که توانست با واکنش مثبت هواداران مواجه شود.

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2021 پر از لحظات جذاب و مهیج بود و نباید معرفی کامل بازی Starfield‌ را کنار گذاشت. این بازی پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، بالاخره یک تریلر مهیج دودقیقه‌ای دریافت کرد و فهمیدیم که این بازی، در انحصار کنسول ایکس باکس خواهد بود و خبری از انتشار بازی روی کنسول‌های حریف نیست. به دست آوردن مالکیت شرکت بتسدا باعث شده تا ایکس باکس، اکثر بازی‌های این ناشر بزرگ را برای کاربران ایکس باکس گیم پس هم منتشر کند و در این کنفرانس هم، خبرهای زیادی در این مورد دریافت کردیم.

مطمئنم که همه‌ به دنبال تماشای کنفرانس E3 2021‌ مایکروسافت هستید اما ازآنجایی‌که تریلرها به زبان انگلیسی هستند و خبری از زیرنویس فارسی رسمی نیست، تیم پارسی گیم تصمیم گرفت تا زیرنویس فارسی کنفرانس E3 2021 شرکت مایکروسافت را در اسرع وقت تولید کند و آن را در اختیار عاشقان بازی‌های ویدیویی قرار دهد. پارسی گیم تمام آنچه از دستش بر خواهد آمد را برای مشتاقان بازی‌های ویدیویی انجام خواهد داد و اجازه نمی‌دهد که محدودیت‌های موجود، جلوی لذت بردن گیمرهای ایرانی از جدیدترین و به‌روزترین رویدادهای ویدیو گیم را بگیرد.

اگر به دنبال تماشای این مراسم هستید، پیشنهاد می‌کنیم زیرنویس فارسی کنفرانس E3 2021‌ مایکروسافت را به‌صورت کاملاً رایگان از پارسی گیم دانلود کنید و سپس به تماشای تریلر با آخرین کیفیت ممکن بپردازید. خوشبختانه ویدیو کل کنفرانس هم با آخرین کیفیت ممکن و به‌صورت نیم بها در اختیار شما قرارگرفته است تا بتوانید بدون هزینه‌ی اضافه برای سرورهای خارجی، کنفرانس مایکروسافت را با آخرین کیفیت ممکن تماشا کنید. همچنین این ویدئو در کانال یوتوب پارسی گیم هم بازنشر داده شده است. دیگر تعلل کافی است و همین‌الان به دانلود زیرنویس فارسی کنفرانس E3 2021‌ مایکروسافت بپردازید. خوشحال می‌شویم در بخش کامنت‌ها، نظرات خود را هم با ما به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.