دانلود بازی Fallout New Vegas برای XBOX 360
دانلود بازی Fallout New Vegas برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Fallout New Vegas برای XBOX 360

پارسی گیم 30 مرداد 1398 2 دیدگاه
8,218 بازدید

دانلود بازی Fallout New Vegas برای ایکس باکس 360

به وگاس خوش آمدید. نیو وگاس. اینجا شهری هست که اگر حواستان جمع نباشد گلوله‌ای مغز شما را خالی می‌کند، با پا گذاشتن به این شهر انگار قبر خود را کنده باشید! اینجا شهر رؤیا و ناامیدی‌هاست که جنگ چهره آن را نابود کرده است. این شهر جای افراد درست با سلاح‌های درست است که می‌توانند برای خودشان اسم و رسمی پیدا کنند و در طول مسیر هم یک یا دو دشمن درست کنند.

همین‌طور که با زمین‌های بایر و حرارتی که مو را به تن ذوب می‌کند روبه‌رو می‌شوید، بازی Fallout 3 انواع کاراکتر، سلاح و قدرت‌های رنگارنگی را برای شما آماده کرده تا با هیولاهای عجیب و بزرگ شهر مبارزه کنید. در این جنگ جدید، اعلام کنید سمت چه کسی هستید، برندهٔ تمام و کمال شوید و تاج پادشاهی نیو وگاس را در Fallout 3 بر سر بگذارید.

بازی Fallout: New Vegas یک بازی نقش‌آفرینی از سری بازی‌های Fallout است منتها این قسمت ادامهٔ Fallout 3 نیست و داستان خودش را دارد. بازی توسط استودیو Obsidian Entertainment ساخته و Bethesda Softworks آن را در اکتبر 2010 منتشر کرده است. بازی فضای آخرالزمانی و جهان باز دارد و مناطق نوادا، کالیفرنیا و آریزونا را شامل می‌شود.

سری Fallout جهانی را نشان می‌دهد که به خاطر جنگ اتمی بین آمریکا و چین در سال 2077 به برهوتی تبدیل‌شده است و مردم برای نجات خود و بقا با یکدیگر مبارزه می‌کنند. داستان اصلی New Vegas در سال 2281 رخ می‌دهد یعنی چهار سال قبل از اتفاقات Fallout 3، درنتیجه همان‌طور که گفتیم این قسمت ادامه Fallout 3 نیست ولی برخی عناصر سری‌های پیشین مانند موجودات غول‌آسا در این بازی نیز حضور دارند.

شما در بازی نقش یک پیک را دارید که باید محموله‌ای را از بیابان موهاوی به شهر نیو وگاس منتقل کند و در این راه محموله از او دزدیده می‌شود و با شلیک به او در بیابان رها می‌شود تا بمیرد. بعدازاینکه نجات پیدا کردید، پیک سفر خود را برای بازگرفتن بسته و انتقام گرفتن از قاتل خود آغاز می‌کند. در این راه دوستان و دشمنان زیادی پیدا می‌کند که تعیین کننده این خواهد بود که چه کسی کنترل نیو وگاس و برهوت موهاوی را به دست خواهد گرفت.

داستان بازی، مأموریت‌ها و گیم پلی که پیشرفت کرده است ازجمله نکات مثبت بازی است. بازی موفق شد در همان سال 12 میلیون نسخه در کل جهان فروش داشته باشید. در سال 2011 نیز جایزه «بهترین نقش‌آفرینی» سال را نیز دریافت کرد. همین حالا می‌توانید Fallout: New Vegas هیجان‌انگیز را از وب‌سایت پارسی‌گیم دریافت کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fallout New Vegas با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fallout: New Vegas is a post-apocalyptic action role-playing video game. It is a spin-off of the Fallout series and was developed by Obsidian Entertainment and published by Bethesda Softworks. It was announced in April 2009 and released for Microsoft Windows, PlayStation 3 and Xbox 360 on October 19, 2010. The game is set in a post-apocalyptic open world environment that encompasses a region consisting of parts of Nevada, California, and Arizona. It is set in a world that deviated onto an alternate timeline thanks to atomic age technology, which eventually led to its devastation by a nuclear apocalypse in the year 2077 in an event referred to as “The Great War”. This war was caused by a major international conflict between the United States and China over natural resources. The main story of New Vegas takes place in the year 2281, four years after the events of Fallout 3. It is not a direct sequel, but it does mark the return of a number of elements found in the Black Isle Studios-developed Fallout 2.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 13.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    سلام
    وقتی میخوام فایل هارو از حالت فشرده در بیاره توی دیسک 1 مینویسم که به پارت 8 هم نیاز داره چکار باید بکنم؟؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    بیزحمت لطف کنید بازی های هیلو 3 و تام رای در تمام نسخه ها …
    در سایت قرار دهید ….
    بنده چند بار از طریق لینک درخواست بازی …اقدام کردم …
    لطف کنید بازی ها را قرار دهید …

    پاسخ دهید