دانلود بازی Quake Quad Damage برای PC
دانلود بازی Quake Quad Damage برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quake Quad Damage برای PC

پارسی گیم 10 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,411 بازدید

دانلود بازی Quake Quad Damage برای کامپیوتر

می‌توان گفت پدربزرگ بازی‌های شوتر اول‌شخص، سری محبوب Quake هستند که توسط ذهن خلاق و نابغه افرادی ماهر ساخته شده‌اند. این عناوین گیم پلی‌ای سریع، اکشن و هیجان‌انگیز داشته و استاندارد جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی تعریف کردند. کافی است بدانید همان افرادی که سری بازی‌های Wolfenstein و دو بازی جدید Doom را ساخته‌اند، کار خود را با Quake شروع کرده بودند. بازی Quake II از استودیو id Software شماره دوم این سری محبوب است. نسخه Quad Damage علاوه بر بازی اصلی، تمامی بسته‌های الحاقی را هم شامل می‌شود و کامل‌ترین نسخه بازی به‌حساب می‌آید.

داستان این بار ساده‌تر است. شما در سطح یک سیاره بیگانه فرود آمده‌اید و صدها نفر از سربازان تحت فرمان شما کشته شده‌اند. حال باید مسیر خودتان را از میان انبوهی از دشمنان و دژهای نظامی مختلف بازکرده تا مواضع دفاعی شهر را تضعیف کنید و بتوانید بر دشمن چیره شوید. تنها در آن زمان است که سرنوشت بشریت از نابودی نجات پیدا خواهد کرد.

علاوه بر اینکه بازی در شماره دوم به اصول خودش پایبند بوده، موتور ساخت آن‌هم تغییر کرده است. اینجا هم تمامی لحظات سریع و اکشن را که در آن فرصت سر خاراندن هم ندارید، تجربه خواهید کرد. تنوع دشمنان، سلاح‌ها و همین‌طور مراحل از ویژگی‌های بارز این عنوان هستند. بخش داستانی بازی 55 مرحله داشته که عدد خارق‌العاده‌ای است. سلاح‌های آینده‌گرایانه اینجا هم حضورداشته و قدرت تخریبی بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر دشمنانی که در بازی اول تجربه کردید، چند مدل هیولا و دشمن جدید هم ملاقات خواهید کرد که سرسخت‌تر بوده و برای کشتن آن‌ها به گلوله‌های بیشتری احتیاج خواهید داشت.

نسخه Quad Damage شامل 3 بسته الحاقی The Reckoning، Ground Zero و Extremities است که کامل‌ترین تجربه از بازی را در اختیارتان قرار خواهد داد. دو بسته اول، هرکدام به ترتیب 18 و 14 مرحله داستانی جدید داشته که در آن‌ها دشمنانی متفاوت را ملاقات خواهید کرد. همچنین سلاح‌های تازه‌ای نیز به بازی اضافه‌ شده‌اند تا طیف تجهیزات شما گسترده‌تر شود. بخش Extremities مجموعه‌ای از Mod های محبوب و برگزیده بازی بوده که توسط افراد مختلف طراحی شده و خود استودیو سازنده آن‌ها را برگزیده است تا در قالب یک بسته به بازی اضافه شوند. نقشه‌های جدید، قدرت‌های متفاوت و حالت‌های بازی جدید از ویژگی‌های موجود در Extremities است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Quake Enhanced را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Quake Quad Damage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

System: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: 1.8 GHz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 7 (compatible with DirectX 9 recommended)
Storage: 2GB HDD

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s the final culmination… bound and bagged exclusively for you. A quadrisection of explosive gaming that’s a true embodiment of the game that annihilates the rest. Quad Damage compiles original Quake II, The Reckoning, Ground Zero, and Extremities all into one solid mass. Perfect for power killing, this lethal gathering levels you with mind-bending AI, merciless monsters, and an arsenal of weaponry. consider this your four-warning.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.