شخصیت اصلی بازی Starfield استارفیلد
محمد صادق شجاعی

شخصیت اصلی بازی Starfield فاقد صدا‌پیشه است

محمد صادق شجاعی 25 خرداد 1401 1 دیدگاه
243 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت بتسدا تایید کرده است که مکالمه‌های بازی استارفیلد به صورت اول شخص اجرا خواهند شد. همچنین این شرکت اعلام کرده است که صدا‌پیشه‌ای برای شخصیت اصلی بازی Starfield در نظر گرفته نشده و کاراکتر شما هیچ صدایی نخواهد داشت.

استفاده از صدا‌پیشه برای شخصیت اصلی، اولین بار در بازی Fallout 4 مورد استفاده قرار گرفت. همچنین تمامی مکالمه‌ها از زاویه دید سوم شخص نمایش داده می‌شد. بازیکنان بسیاری از این موارد ناراضی بودند و حتی با کمک ماد تلاش کردند که آن‌ها را رفع کنند.

شرکت Bethesda از تجربه فال اوت 4 درس گرفته و تلاش کرده که در محصول جدید خود به نظرات بازیکنان اهمیت دهد. به همین دلیل در محصول جدید این شرکت یعنی بازی Starfield شاهد موارد مشابهی با بازی Fallout 4 نخواهیم بود. شرکت بتسدا در قالب پستی در شبکه  اجتماعی توییتر اعلام کرده است: «دیالوگ‌های بازی استارفیلد به صورت اول شخص خواهند بود و شخصیت شما هیچ صدایی ندارد». ناشر بازی Starfield به این واسطه به نگرانی‌های بازیکنان پس از نمایش اثر مذکور در جریان رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase پایان داده است.

در رویداد ایکس باکس و بتسدا، کارگردان بازی استارفیلد یعنی تاد هاوارد شخصا حضور پیدا کرده و 15 دقیقه از گیم پلی اثر مذکور را به نمایش گذاشت. در قالب این تریلر می‌توانید بخش‌های ابتدایی بازی Starfield، پس از آن که شخصیت اصلی روی سطح قمر مرموزی به نام Kreet فرود می‌آید، مشاهده کنید. در صورتی که هنوز گیم پلی بازی استارفیلد را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید در زیر آن را تماشا کنید:

بازی Starfield دارای 1000 سیاره است

بر اساس اعلام شرکت Bethesda، بازی Starfield دارای 1000 سیاره مختلف بوده که می‌توانید در تمامی آن‌ها کاوش کنید. همچنین در بخشی از گیم پلی این اثر نحوه ساخت شخصیت و گزینه‌های پر‌تعدادی که برای خلق کاراکتر در اختیار شما قرار می‌گیرد، نمایش داده شده است. یکی از بخش‌های مهم بازی استارفیلد امکان طراحی و ساخت سفینه و پایگاه‌ها است.

بازی Starfield قرار بود اواخر سال جاری در دسترس قرار بگیرد. با این حال شرکت بتسدا تصمیم گرفت که این اثر را به تعویق انداخته و انتشار آن را به سال 2023 موکول کند. در بیانیه شرکت Bethesda چنین آمده است: «ما تصمیم گرفتیم که انتشار بازی‌های Redfall و Starfield را تا نیمه اول سال 2023 به تاخیر بیندازیم. اعضای استودیو‌های Arkane Austin (سازنده بازی ردفال) و Bethesda Game Studios (سازنده بازی استارفیلد) اهداف بلند‌پروازانه‌ای برای آثار خود دارند. ما می‌خواهی÷م اطمینان حاصل کنیم که بهترین نسخه این آثار با کمترین مشکل منتشر شود. از شور و اشتیاق بازیکنان نسبت به بازی‌های Redfall و Starfield تشکر می‌کنیم. این انرژی هر روز به ما انگیزه بیشتری برای تلاش داده و باعث می‌شود برای آن چه که خلق می‌کنیم، بیش از پیش هیجان‌زده باشیم».

بازی Starfield سال آینده میلادی روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. این اثر در روز انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد. این امر بدان معنا است که تنها با در اختیار داشتن اشتراک سرویس مذکور و بدون هزینه اضافه، می‌توانید از تجربه بازی استارفیلد لذت ببرید.

نظر شما در مورد عدم استفاده از صداپیشه برای شخصیت اصلی بازی Starfield چیست؟ به نظر شما این تصمیم شرکت بتسدا به بهبود تجربه اثر مذکور منجر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    moradi

    مهمان

    واسه رم 1 میشه این بازی ؟

    پاسخ دهید