بخش چند‌نفره بازی The Last of Us Part 2
محمد صادق شجاعی

فایل‌های بخش چند‌نفره بازی The Last of Us Part 2 کشف شد

محمد صادق شجاعی 9 اسفند 1400 بدون دیدگاه
490 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، یک داده‌کاو با جستجو در دیتای بازی لست اف اس 2 موفق به پیدا کردن فایل‌های بخش چند‌نفره بازی The Last of Us Part 2 موسوم به بازی The Last of Us: Factions شده است.

بازی لست اف اس 2 دارای روایت داستانی فوق‌العاده و گیم‌پلی بی‌نظیری است. این ویژگی‌ها بازی مذکور را به تجربه عالی تبدیل کرده‌اند که منتقدین بسیاری آن را مورد تحسین قرار داده‌اند. نقاط قوت متعدد دومین بازی سری The Last of Us Part باعث شد که این اثر بیشترین تعداد جوایز را به دست بیاورد و رکورد بالاترین تعداد جایزه بهترین بازی سال را به نام خود ثبت کند. از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر اضافه شدن بخش چند‌نفره بازی The Last of Us Part 2 منتشر شده است. اما استودیو Naughty Dog به صورت رسمی آن را معرفی نکرده است.

با این حال شواهدی وجود دارد که طبق آن‌ها، بازی The Last of Us: Factions در حال ساخت است. ظاهرا بخش چند‌نفره بازی لست اف اس 2 قرار است به صورت یک بازی مستقل در دسترس قرار بگیرد. حال فردی با داده‌کاوی بازی لست اف اس 2 فایل‌هایی به دست آورده که ظاهرا به بخش چند‌نفره تعلق دارند.

Specializer دیتاماینر باسا‌بقه‌ای است که پیش از این با جستجو در دیتای دومین بازی سری لست اف اس، موفق به پیدا کردن فایل‌های بخش چند‌نفره بازی لست اف اس 2 و جزئیات بالقوه آن شده است. حال او باری دیگر این عمل را انجام داده و به فایل‌های تازه‌ای دست پیدا کرده است. اخیرا ویدیویی در کانال Specializer منتشر شده که سه جلیقه و کلاه را نمایش می‌دهد. این سه آیتم عبارتند از جلیقه و کلاه پلیس سطح 1، جلیقه و کلاه ساده به رنگ سیاه سطح 2 و جلیقه و کلاه استتار نظامی سطح 3. علاوه بر این، Specializer مدل درون بازی یک جت پک را نمایش می‌دهد که احتمالا به یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه بخش چند‌نفره ارتباط دارد.

بخش چند‌نفره بازی The Last of Us Part 2

محیط بازی The Last of Us Part 2 برای بخش چند‌نفره مناسب است

بدون شک ویدیو Specializer و فایل‌هایی که او به دست آورده به معنای وجود قطعی بخش چند‌نفره بازی The Last of Us Part 2 نیست. ممکن است که استودیو ناتی داگ تغییر برنامه داده و قصد استفاده از این آیتم‌ها را نداشته باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که هیچگاه بازی The Last of Us: Factions منتشر نشود.

در مورد زمان انتشار بخش چند‌نفره بازی لست اف اس 2 شایعاتی منتشر شده است. بر اساس اطلاعات افشا شده، نسخه ریمیک بازی لست اف اس و بازی The Last of Us: Factions تا پایان سال جاری در دسترس قرار خواهند گرفت. اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، به احتمال زیاد معرفی رسمی این آثار به زودی انجام خواهد شد.

نظر شما در مورد بخش چند‌نفره بازی لست اف اس 2 چیست؟ آیا در زمان انتشار بازی The Last of Us: Factions آن را تجربه خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.