نکات مهم فیلم آنچارتد
کسری کاظمی

نکات مهم فیلم آنچارتد و انتظاراتمان از قسمت دوم

کسری کاظمی 18 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,770 بازدید

فیلم سینمایی آنچارتد به تازگی در سینماهای سراسر دنیا اکران شده است. این فیلم برگرفته از داستان‌ها و شخصیت‌های فرنچایز محبوب آنچارتد بر روی پلی استیشن است که همانند بسیاری از فیلم‌های ساخته شده از روی بازی‌ها، طرف‌داران و منتقدین خاص خود را دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از تماشای این فیلم لذت برده و همچنین علاقه‌مند به دریافت دنباله‌ای برای آن است، پس مقاله نکات مهم فیلم آنچارتد و انتظاراتمان از قسمت دوم برای شما نوشته شده است.

آنچارتد نامی است که امکان ندارد مخاطبین صنعت گیم و بازی‌های ویدئویی با آن آشنا نباشند. این فرنچایز برای اولین بار با بازی Uncharted: Drake’s Fortune در سال 2007 بر روی پلی استیشن 3 مسیر خود را آغاز کرده و با بازی Uncharted 4: A Thief’s End در سال 2016 بر روی کنسول پلی استیشن 4 به کار خود پایان داد. بازی‌های آنچارتد گیمر را درون دنیایی خطرناک و پر از ماجراجویی قرار داده و شخصیت نیتن دریک را معرفی می‌کنند که ترکیبی از شخصیت‌های ماجراجوی محبوبی مانند لارا کرافت و ایندیانا جونز است. حس و حال اکشن و جستجو برای یافتن گنج باستانی، باعث شد تا بسیاری از طرف‌داران فیلم‌های ایندیانا جونز، به این سری علاقه‌مند شوند. شخصیت اصلی این بازی‌ها، انسانی شوخ طبع و در برخی موارد اعصاب خرد کن است که با گذر زمان رشد زیادی خواهد داشت. به دلیل محبوبیت فراوان این بازی‌ها و داشتن جامعه مخاطبین زیاد، ساخته شدن اقتباسی سینمایی همانند بسیاری از بازی‌های محبوب دیگر، پدیده‌ای عادی به نظر می‌رسید. همچنین موفقیت داستان‌های اکشن و ماجراجویی در قالب فیلم‌های سینمایی عملی است که بارها در طول تاریخ نتیجه مثبتی به همراه داشته و امکان شکست وجود ندارد.

نکات مهم فیلم آنچارتد و انتظاراتمان از قسمت دوم

تاریخچه خوبی برای فیلم‌هایی که از روی بازی‌ها اقتباس شده‌اند وجود ندارد. بسیاری از این فیلم‌ها هدف اصلی بازی را که قرار دادن مخاطب در نقش شخصیت اصلی است فراموش کرده و تنها به خلق دنیایی شبیه به بازی‌ها می‌پردازند که همواره نتیجه‌ای بد به همراه خواهد داشت. خوشبختانه امروزه به دلیل آگاه‌تر شدن مخاطب نسبت به انتظاراتش در محصولات سرگرمی و همچنین کلان‌تر شدن بودجه ساخت فیلم‌ها، شاهد انتشار آثار کاملاً ضعیف و به‌دردنخوری نیستیم. در کنار فیلم‌ها، به تازگی سریال‌های پربودجه و جالبی بر اساس دنیای بازی‌ها ساخته شده‌اند که نمایانگر توجه و اهمیت سازندگان به منبع اصلی است. چه از طرف‌داران و چه مخالفان فیلم سینمایی آنچارتد محصول 2022 باشید، نمی‌توان انکار کرد که توجه و علاقه زیادی صرف شکل دادن دنیای فیلم و استفاده از بازیگران توانا برای خلق یک اثر سرگرم کننده شده است. این فیلم یک اثر ماجراجویی کاملاً استاندارد و سرگرم کننده است. پس اگر از تماشای این فیلم لذت برده‌اید و می‌خواهید کمی درباره اطلاعات پنهان آن بدانید و همچنین نکاتی که ممکن است در نسخه بعدی وجود داشته باشند را بدانید، پس با مقاله نکات مهم فیلم آنچارتد و انتظاراتمان از قسمت دوم همراه باشید.

نکات مهم فیلم آنچارتد که شاید از چشمانتان پنهان مانده باشند

فیلم آنچارتد در ظاهر یک اثر ماجراجویی اکشن و سرگرم‌کننده بوده و مشابه آن در سینما زیاد دیده شده است. اما برای گیمرها و به خصوص طرفداران سری آنچارتد، نکات مخفی زیادی در فیلم وجود دارد که با کمی دقت می‌توانید به آن‌ها پی برده و از اینکه سازندگان به چنین ویژگی‌هایی که بیشتر به بازی‌ها مربوط است توجه داشته‌اند، لذت ببرید. در ادامه تعدادی از این نکات مهم را بررسی خواهیم کرد.

سبیل سالی در فیلم آنچارتد

10- حضور سبیل معروف Sully در فیلم

سالی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های فرنچایز آنچارتد بوده که در این فیلم سینمایی توسط بازیگر مشهور هالیوودی Mark Wahlberg به تصویر کشیده شده است. وی در اکثر لحظات فیلم بدون حضور سبیل به‌یادماندنی شخصیت سالی حضور پیدا می‌کند که بر خلاف تصاویر نمایش داده شده در تریلرهای پیش از عرضه فیلم است. در سکانسی مخفی که پس از تیتراژ نهایی پخش می‌شود، سالی وارد مذاکره‌ای بین نیتن دریک و یک دلال عتیقه شده و در این صحنه می‌بینیم که سبیل مشهور بر روی صورتش قرار دارد. نیتن که به شوخ طبعی‌اش شهرت داشته بلافاصله این موضوع را پیش کشیده و مسخره می‌کند.

جوکی مربوط به بازی آنچارتد در فیلم

9- جوکی که به طور مستقیم از بازی‌ها به فیلم وارد شده است

با اینکه حضور Mark Wahlberg به عنوان بازیگر نقش سالی دقیقاً چیزی نبود که طرف‌داران پروپاقرص آنچارتد انتظار داشتند، ولی این بازیگر موفق شده تا با توانایی‌هایش به خوبی بسیاری از وجهه‌های شخصیتی این کاراکتر درون فیلم به تصویر بکشد. این موضوع همواره در دیالوگ‌ها و شیوه ادا کردنشان قابل مشاهده است. در طی سکانسی که کلوئی، سالی و نیت مشغول جستجو برای گنج هستند، به کلیسایی برمی‌خورند که رازی پنهان را درون خود جای داده است. طی گشت و گذار در اعماق این کلیسا، شخصیت سالی جمله “خب، خب، خب… ” را به زبان میاورد که جوکی آشنا برای طرف‌داران فرنچایز آنچارتد است.

لوگوی استودیو ناوتی داگ در فیلم آنچارتد

8- لوگوی استودیوی ناتی داگ درون فیلم

نکات مهم فیلم آنچارتد که مربوط به شخصیت‌ها و دیالوگ‌های بازی‌ها است، اغلب توسط طرف‌داران سری بلافاصله شناسایی شده و آن‌چنان از چشم‌ها پنهان نخواهند ماند. با این حال چیزهای کوچک و غیر مهمی مانند یک لوگو یا اشیا، می‌تواند همواره برای کسانی که حواس خود را جمع نکرده‌اند مخفی بماند. سازندگان فیلم تا حد زیادی سعی کرده‌اند تا به منابع و سازندگان بازی‌ها ادای احترام کنند. طی سکانسی از فیلم که نیتن دریک چمدانی در دست دارد، اگر به استیکری که روی چمدان چسبیده شده است دقت کنید می‌بینید که پنجهٔ مشهور سگ که لوگوی استودیوی بزرگ ناتی داگ است، روی چمدان قرار گرفته است.

هدیه ای از طرف برادر

7- هدیه‌ای از طرف برادر

یکی از ابزاری که نیتن دریک در طول جریان فیلم به مرور از آن استفاده می‌کند، فندکی است که در واقع متعلق به برادر بزرگ‌ترش سم بوده است. با اینکه این فندک قدیمی و تا حدودی بدردنخور به نظر می‌رسد، ولی اضافه کردنش به فیلم، نمایانگر توجه زیاد و علاقه سازندگان به بازی‌ها بوده و می‌توان این گونه برداشت کرد که کارگردان Ruben Fleischer از طرف‌داران شدید بازی‌ها است. در جریان بازی Uncharted 4: A Thief’s End وقتی نیت و سم با یکدیگر شروع به کار می‌کنند، این فندک مشهور در حل کردن پازل‌ها و روشن کردن مسیرشان به مرور استفاده می‌شود.

حلقه در فیلم آنچارتد

6- حلقه‌ای که واژه‌هایی بر رویش حک شده است

یک خط داستانی مهم در سری بازی‌های آنچارتد مربوط به گذشته و کودکی شخصیت نیتن دریک و برادرش سم است. سم و نیت هر دو به عنوان یتیم بزرگ شده‌اند و در تمام دوران کودکی‌شان هیچ ارتباطی با کانون خانواده نداشته‌اند. این موضوع باعث شکل گرفتن هویت ماجراجو و البته دزدی درون این دو برادر شد. با این حال یک ارثیه بزرگ که در بازی‌ها حضور دارد را می‌توان به شکل خیلی خلاصه‌ درون فیلم مشاهده کرد. در سکانس اولیه فیلم، سم به برادرش نیت حلقه‌ای را می‌دهد که بر رویش حروف لاتین “عظمت از آغازی کوچک” نقش بسته و امکان ورود مجددش در فیلم بعدی وجود دارد.

فونت مشهور بازی آنچارتد در فیلم

5- فونت مشهور بازی‌های آنچارتد در فیلم

فیلم آنچارتد یک اثر ماجراجویی و اکشن است که نمونه‌های زیادی در این سبک طی سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم. یک کلیشه معمول که در فیلم‌های ماجراجویی مانند سری ایندیانا جونز مشاهده می‌شود، سفر شخصیت‌ها از کشوری به کشور دیگر است که در قالب یک نقشه یا متنی بزرگ بر روی صفحه، نمایش داده می‌شود. مثلاً اگر شخصیت‌ها وارد آمریکای جنوبی شوند، این موضوع به صورت متن به مخاطب نشان داده می‌شود. یکی از نکات مهم فیلم آنچارتد که ممکن است از چشمانتان پنهان مانده باشد، اعلام این جابه‌جایی‌ها در قالب فونت مشهور بازی‌های سری بوده که حرکتی کوچک ولی قابل احترام است.

سکانس معروف هواپیمای باری

4- سکانس هواپیمای حامل محموله

کشف این نکته مهم و راز مخفی در فیلم آنچارتد تا حدودی ساده‌تر از دیگر موارد این لیست است زیرا در اولین تریلری که از فیلم پخش شد شاهد حضورش بودیم. با این حال شاید در اکشن سریع و نفس گیرتریلر و توجه شما به سایر نکات ضروری مانند شخصیت‌ها، این نکته را از دست داده باشید. حتی امکان دارد که از طرف‌داران بازی‌های آنچارتد نباشید و متوجه نشوید که چرا مردم تا این حد صحنه هواپیما را دوست دارند. Uncharted 3: Drake’s Deception شامل صحنه‌ای اکشن و نفس گیر بر روی هواپیمای محموله بوده که مو به مو درون فیلم (ولی به جای صحرا در اقیانوس) بازسازی شده است.

کشف بزرگ درون غار

3- کشفی بزرگ درون اعماق غار

همانند سکانس هواپیمای حامل محموله که به آن پرداختیم، صحنه‌های دیگری از بازی‌های آنچارتد به طور مستقیم درون فیلم قرار گرفته‌اند که شاید تک تکشان بلافاصله برای طرف‌داران به چشم نیایند و نیاز به تماشای مجدد وجود داشته باشد. این مورد که می‌خواهیم به آن بپردازیم مربوط به بازی چهارم سری یعنی Uncharted: A Thief’s End می‌شود. سکانسی درون فیلم وجود دارد که نیتن دریک بالاخره موفق به کشف کشتی گمشده‌ای می‌شود که تمام جریان فیلم دنبالش بود. تصویر کشتی دزد دریایی گمشده که درون غار قرار دارد به طور مستقیم از بازی چهارم استخراج شده و درون فیلم قرار گرفته است.

سرقت از نمایشگاه مزایده در فیلم آنچارتد

2- سکانس سرقت از نمایشگاه مزایده

حال که صحبت از نکات مهم فیلم آنچارتد که از بازی چهارم الهام گرفته‌اند شد، بیایید به سکانسی از فیلم بپردازیم که خیلی خلاقانه از A Thief’s End الهام گرفته است. در فیلم، نیت و سالی به مزایده‌ای می‌روند و هدفشان از این کار، دزدیدن صلیب باستانی و بسیار قیمتی است. از نظر این دو شخصیت، این صلیب می‌تواند کلیدی برای یافتن گنجی بزرگ‌تر باشد. سکانس سرقت به طور مستقیم از سکانسی درون Uncharted 4 الهام گرفته و با اینکه آیتمی که باید به دست بیاید متفاوت است و سم دریک در این صحنه حضور ندارد، ولی نمی‌توان انکار کرد که شیوه به تصویر کشیدن سرقت از بازی الهام نگرفته است.

صداپیشه ناتان دریک در فیلم آنچارتد

1- حضور صداپیشه افسانه‌ای نیتن دریک درون فیلم

برای طرف‌داران پروپاقرص بازی‌های آنچارتد که قصد تماشای فیلم اقتباس شده از سری را دارند، شاید هیچ چیزی جذاب‌تر از شنیدن صدای اورجینال این شخصیت درون فیلم و حتی مشاهده صداپیشه وی وجود نداشته باشد. این اتفاق دقیقاً در اواخر فیلم رخ داده و وقتی که نیت و کلوئی از آب بیرون می‌آیند، با مردی درون ساحل روبرو می‌شوند که در اصل Nolan North بازیگر اصلی نیتن دریک درون بازی‌ها است. این حضور کوتاه نه تنها ادای احترامی به بازی‌ها بوده، بلکه نمایانگر اهمیت سازندگان فیلم به یکی از بزرگ‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین صداپیشگان و شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی تمام دوران است.

انتظاراتمان از قسمت دوم فیلم آنچارتد

قطعا فیلم آنچارتد با همین شماره به پایان مسیر نخواهد رسید و برای آن قسمت‌های دیگری ساخته خواهد شد. قطعا شما نیز در کنار بسیاری دیگر از طرفداران و مخاطبان این فیلم، انتظاراتی از شماره‌های آتی دارید که در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تجدید دیدار سم و دریک

10- تجدید دیدار سم و نیتن دریک

حال که از نکات مهم فیلم آنچارتد عبور کردیم، وقت آن رسیده که کمی درباره دنباله فرضی آن صحبت کنیم. دست فیلم اول آنچارتد برای پوشش دادن به تمامی وجوه چهار بازی سری باز نبود و شاهد پرداخت به داستانی کلی بودیم. حال که از معرفی شخصیت‌ها در سینما و نمایش دنیای دیوانه‌وار آنچارتد عبور کردیم، وقت آن رسیده که کمی عمیق‌تر به درون آن فرو برویم. برای شروع، پرداخت به روابط دو برادر خانواده دریک و ملاقات مجددشان که هسته اصلی بازی‌های Uncharted: Drake’s Deception و Uncharted: A Thief’s End بوده می‌تواند مسیر مناسبی جهت شکل دادن یک دنباله خوب باشد.

شخصیت های جدید در فیلم آنچارتد

9- شخصیت‌های جدیدی به فیلم ورود پیدا می‌کنند

فیلم سینمایی آنچارتد کلی شخصیت دوست داشتنی و آشنای بازی‌ها را به پرده نقره‌ای دعوت کرده و طرف‌دارانی که به تماشای فیلم پرداختند، از این تصویرسازی سینمایی کاملاً راضی بودند. شخصیت‌های مشهوری مانند کلوئی فریزر و ویکتور “سالی” سالیوان تنها برخی از این تیم کاراکترهای آنچارتد هستند. به طور قطع اگر قرار باشد تا دنباله‌ای برای فیلم آنچارتد ساخته شود، شاهد حضور حتی شخصیت‌های مهم دیگری نیز خواهیم بود. به‌عنوان‌مثال النا فیشر که در تمامی بازی‌های آنچارتد حضور دارد و معشوقه اصلی نیتن دریک است می‌توان کاندید خوبی باشد. شخصیت‌های منفی زیادی نیز پتانسیل حضور را خواهند داشت.

اقتباس مستقیم از بازی اول

8- اقتباس مستقیم از اولین بازی آنچارتد

فیلم اول آنچارتد که به تازگی در بازار منتشر شده، حکم روایت روزهای اولیه زندگی نیتن دریک به عنوان یک دزد آثار باستانی را ایفا می‌کند. این داستان شباهت زیادی به روایت بازی سوم داشته و همچنان در قالب یک فیلم شاهد دوران اوج نیتن و ماجراجویی‌های جذاب‌ترش نیستیم. اگر قرار باشد تا دنباله‌ای برای فیلم ساخته شود، باید اکشنی نفس گیرتر و داستانی درباره نیتن دریک مدرن را پوشش بدهد و امکان ادامه مسیر نیت جوان‌تر وجود ندارد. البته امکان جدا شدن فیلم‌ها به طور کلی از خط داستانی بازی‌ها وجود داشته و شاید هرگز شاهد گره خوردن دنیای بازی‌ها با فیلم‌های آنچارتد نباشیم که مشکل بزرگی نیست.

شخصیت های جدید در فیلم آنچارتد

7- شخصیت‌های فیلم اول، نقش‌های متفاوتی در دنباله ایفا کنند

در دنباله فیلم آنچارتد امکان اینکه شخصیت‌های قسمت اول حضوری مجدد داشته باشند وجود دارد. این حضور مجدد البته نیازی به تکرار نقش‌ آن‌ها در قسمت اول ندارد. برخی از شخصیت‌ها می‌توانند به عنوان دوست و حتی دشمنی تازه برای نیتن دریک حضور پیدا کنند. با اینکه ابتدا به نقش سالی به عنوان یک دوست در فیلم اول شک می‌شود، ولی با اثبات وفاداری‌اش به نیت، نیازی به نگرانی درباره وی وجود ندارد. حتی امکان گسترش رابطه پدر و پسری بین این دو وجود دارد. در کنار این مورد، کلوئی که حتی در فیلم اول شخصیتی غیرقابل‌اعتماد بود، امکان حضور در نقشی منفی‌تر را خواهد داشت.

شخصیت منفی جدید فیلم آنچارتد

6- معرفی یکی از شخصیت‌های منفی آشنا

یکی از نکات مهم فیلم آنچارتد که شاید از چشمانتان پنهان مانده باشند مربوط به سکانسی است که پس از پایان تیتراژ آخر فیلم پخش شد. این سکانس اطلاعات زیادی از اتفاقات آینده این فرنچایز به مخاطبین ارائه می‌کند. با اینکه بسیاری از طرف‌داران از حضور سبیل معروف سالی به وجد آمده‌اند، ولی این صحنه همچنین به یکی از شخصیت‌های منفی معروف بازی‌ها اشاره دارد که امکان حضور در فیلم بعدی را دارد. در این صحنه مردی خود را Gabe معرفی کرده که شاید اشاره به شخصیت منفی بازی اول Gabriel Roman داشته باشد و باید انتظار جستجو برای گنج ال دورادو را در قسمت دوم با این شخصیت داشته باشیم.

ریشه خانوادگی دریک

5- اشارات گسترده‌تری به ریشه‌های خانوادگی نیتن دریک

میراث خانوادگی دریک که در اول فیلم آنچارتد توسط سم به نیتن داده می‌شود، نقش بسیار کوچکی در جریانات فیلم اول ایفا می‌کند. با این حال این بدین معنی نیست که شاهد پایان این المان داستانی خواهیم بود و این حلقه و میراث خانواده دریک امکان حضور قوی و پررنگ‌تری در قسمت دوم آنچارتد خواهند داشت. در طول بازی اول آنچارتد، نیتن دریک از این حلقه برای حل پازل‌های مختلف استفاده کرده که به وی کمک می‌کند تا پی به معمای ارتباطش با جد بزرگ خانواده دریک یعنی فرانسیس دریک ببرد. دنباله فیلم می‌تواند بیشتر به ریشه‌های خانواده دریک پرداخته و آن‌ها را در شکل گیری این کاراکتر شریک کند.

الهامات بیشتری از بازی در فیلم آنچارتد

4- اشارات و الهامات مستقیم‌تری از بازی‌ها به درون فیلم

یکی از دلایلی که فیلم آنچارتد توانست تا حد زیادی برای طرف‌داران بازی‌ها جذاب باشد، رازهای مخفی و اشارات مختلفش به دنیای بازی‌ها بود. حتی برخی از لحظات درون بازی‌ها به طور مستقیم به جریان فیلم ورود پیدا کردند. از دیالوگ‌ها و جملات گرفته تا سکانس‌های اکشن هیجان انگیزی که به برخی از آن‌ها پرداختیم. حتی در برخی از لحظات فیلم شاهد پوشیدن لباس‌های مشابه شخصیت‌های بازی توسط بازیگران Tom Holland و Sophia Ali در قالب نیتن و کلوئی بودیم. اگر فیلم بعدی به این مسیر پایبند باشد و شاهد اشارات مستقیم بیشتری از بازی‌ها باشیم، قطعاً با محصول باکیفیتی مواجه خواهیم شد.

نسخه باهوش تر نیتن دریک

3- حضور نسخه‌ای باتجربه و داناتر از شخصیت نیتن دریک

از همان ابتدای معرفی نسخه سینمایی، طرف‌داران بازی‌های آنچارتد واکنش‌های ضد و نقیضی به هنرنمایی Tom Holland در نقش نیتن دریک نشان دادند. با اینکه بسیاری از مردم Tom Holland را به عنوان یک چهره سینمایی و بازیگر هالیوودی دوست دارند، ولی شخصیت نیتن دریک در بازی‌ها، از نظر پرداخت هویتی، فردی بسیار بالغ‌تر و باتجربه‌تر به تصویر کشیده شده است. با اینکه تام در حال حاضر نیتن جوان را به نمایش گذاشته است، ولی اگر قرار باشد تا در آینده شاهد حضور نسخه‌های دیگری از فیلم آنچارتد باشیم، بهتر است تا بازی بالغانه‌تر و جدی‌تری را نیز از Tom Holland ببینیم.

اضافه شدن اکشن بیشتر به فیلم

2- اضافه شدن سکانس‌های اکشن به همراه تیراندازی‌های بیشتر

اگر بخواهیم خیلی به نکات مهم فیلم آنچارتد خرده بگیریم، کمبود اسلحه و تیراندازی در این فیلم از بزرگ‌ترین مشکلاتش خواهد بود. بازی‌های آنچارتد در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده‌اند و یک بازی اکشن نیز به هیچ وجه شامل کمبود تیراندازی و کشته شدن آدم بدها نیست. فیلم آنچارتد به دلیل قرار گرفتن در ژانر نوجوانان، به شکل ناراحت‌کننده‌ای دست سازندگان را برای اجرای صحنه‌های اکشن بسته است. با اینکه انتظار حضور یک حمام خون با کشته شدن صدها شخصیت منفی را از یک فیلم سینمایی نداریم، ولی اجرای تعدادی صحنه اکشن بالغانه، در صورت ساخته شدن دنباله، در فیلم آنچارتد ضروری است.

افزایش حس و حال ماجراجویی در فیلم آنچارتد

1- افزایش حس و حال ماجراجویی‌های حماسی

بخش دوم ژانر “اکشن و ماجراجویی” یعنی کلمه ماجراجویی برای فرنچایزی مانند آنچارتد که از فیلم‌های ایندیانا جونز الهام گرفته اهمیت بالاتری از قسمت اکشنش دارد. بالاتر پرداختیم که فیلم آنچارتد از اکشن بالغانه و درگیر کننده‌ای برخوردار نیست و این موضوع در رابطه با ماجراجویی نیز صدق می‌کند. بازی‌های آنچارتد پر از مقبره‌های باستانی، قلعه‌های مخروبه، کشتی‌های غرق شده و کلی پدیده تاریخ است که شخصیت‌های اصلی باید با جستجو درونشان، به گنج‌های بزرگ دست یابند. این موضوع در فیلم آنچارتد برای معرفی شخصیت‌ها و هدفشان قربانی شده و امیدواریم در قسمت دوم بهبود پیدا کند.

فیلم آنچارتد با اینکه خیلی نتوانست توجه منتقدین را به سوی خود جلب کند، ولی در گیشه فروش قابل قبولی داشت که مسیر ساخته شدن دنباله‌ای را برایش هموار کرده است. در صورت تأیید قسمت دوم این اثر سینمایی، باید تغییرات فراوانی در ساختارش اعمال شود که تنها شاهد یک دنباله ساده و بی کیفیت نباشیم. اگر شما نیز علاوه بر مواردی که بالاتر به آن‌ها پرداختیم، پیشنهاداتی در رابطه با قسمت دوم و یا نکات مهم فیلم آنچارتد دارید، می‌توانید آن‌ها را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

نزدیک ترین فیلم سینمایی به بازی‌های آنچارتد چه اثری است؟

سری فیلم‌های ایندیانا جونز به دلیل حضور شخصیتی شوخ و شجاع در نقش باستان شناسی ماجراجو، الهام بخش وجود بازی‌های آنچارتد بوده اند.

۱
نزدیک ترین بازی به بازی های آنچارتد چه اثری است؟

سری بازی‌های Tomb Raider سال‌ها قبل از آنچارتد به اقتباس فیلم‌های ایندیانا جونز در قالب یک بازی ویدیویی پرداخته بوده و در این کار نیز بسیار موفق بودند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.