دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل فصل 7 برای اندروید
پارسی گیم

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

پارسی گیم 12 بهمن 1402 56 دیدگاه
67,913 بازدید

دانلود بازی Call of Duty Mobile برای اندروید

قطعاً اگر بازی‌های ویدیویی را یکی از سرگرمی‌های خود میدانید، نام سری Call of Duty به گوش شما خورده است. این بازی یکی از پرچم‌داران و پیشگامان سبک شوتر اول‌شخص بوده که از گذشته تا به امروز، فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و اکنون به یکی از پرطرفدارترین عناوین در این ژانر تبدیل شده است. علاوه بر بخش داستانی، قسمت چندنفره آنلاین بازی کمک شایانی به محبوبیت آن کرد. بازی کالاف دیوتی موبایل ساخته استودیو TiMi Group عنوانی انحصاری بوده که برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند منتشر شده است تا بتواند مخاطبان بیشتری به سمت خود جذب کند. برای تجربه‌ای ناب و بی‌مانند از سبک شوتر اول‌شخص پشت صفحه گوشی‌های خود آماده باشید زیرا بازی کالاف دیوتی موبایل تمام عناصر لازم برای سرگرم کردن شما را در دل خود جای داده است؛ برای دانلود بازی Call of Duty Mobile برای اندروید با پارسی گیم همراه شوید.

تجربه‌ای آشنا و دل‌چسب

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

بازی Call Of Duty Mobile همان تجربه همیشگی از این سری را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما را وارد دنیایی مملو از جنگ و نبردهای مدرن می‌کند. حال که این تجربه را پشت گوشی‌های هوشمند خود می‌توانید داشته باشید، دیگر محدود به زمان و مکان نخواهید بود و در هر لحظه از شبانه‌روز، قادر هستید خودتان را سرگرم کنید. سبک و سیاق طراحی بازی بر مبنای دوره مدرن جنگ‌ها طراحی شده سلاح‌ها، تجهیزات و نقشه‌ها همگی برای طرفداران دوآتشه این سری آشنا خواهد بود.

گرافیک زیبا و وجود کاراکترهای آشنا

اولین نکته‌ای که در پس از دانلود کالاف دیوتی موبایل نظر شما را جلب می‌کند، وجود جلوه‌های بصری زیبا و گرافیک چشم‌نواز است. قطعاً برای تجربه کامل بازی باید به یک گوشی موبایل قدرتمند دسترسی داشته باشید که بتواند از پس پردازش آن برآید. تیراندازی با سلاح‌ها و تأثیر گلوله بر اجسام مختلف، جلوه‌های ویژه انفجار، انیمیشن کاراکترها و نحوه حرکت کردن، جزییات کار شده در تمامی مراحل از ویژگی‌هایی هستند که در کمتر بازی موبایل می‌توانید پیدا کنید. همچنین بسیاری از کاراکترهای محبوب سری Call of Duty مانند کاپیتان پرایس و Ghost نیز حضور داشته و می‌توانید در نقش آن‌ها بازی کنید.

حالت‌های مختلف در بازی کالاف دیوتی موبایل

نسخه دانلود شده بازی کالاف دیوتی موبایل برای اندروید و iOS چند حالت مختلف را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجا که ماهیت بازی آنلاین و چندنفره است، به اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت و تمامی حالت‌ها به دو شکل Ranked و Unranked قابل اجرا هستند که در حالت Ranked، رده‌بندی شما به‌مرور بالاتر می‌رود و می‌توانید مهارت خود را به رخ سایرین بکشانید. جدای از حالت کلاسیک چندنفره که شامل قوانین مختلف و معروفی مثل Deathmatch، Domination، Free For All و… هستند، بازی بخشی را مختص سبک بتل رویال قرار داده تا در کنار 100 بازیکن دیگر وارد نقشه‌ای بزرگ شوید و برای بقا با یکدیگر مبارزه کنید. قسمت بتل رویال کاملاً از قوانین اصولی پیروی می‌کند و یکی از حالت‌هایی که در نقشه‌ بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید تجربه کنید، قسمت 20v20 بوده که مبارزات جذابی در آن رقم می‌خورد.

بازگشت افسانه ای زامبی های محبوب

به‌جز حالت‌هایی که باید مقابل بازیکنان دیگر بازی کنید، بخشی مربوط به زامبی‌ها نیز در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود داشته که شما را مقابل این موجودات مخوف و خون‌خوار قرار می‌دهد. با ورود به قسمت زامبی‌ها، باید در کنار تیم خود همکاری لازم را به عمل آورید و در مراحل مختلف، در برابر موج بی‌شماری از زامبی‌ها مقاومت کنید. امکان تعیین درجه سختی در این قسمت وجود دارد تا بسته به نوع مهارت خود، تجربه لذت‌بخش و درخوری را داشته باشید. وجود قسمتی برای شخصی‌سازی سلاح‌ها و تجهیزات نیز از دیگر ویژگی‌های بازی بوده که باعث می‌شود عطش بیشتری برای تجربه آن و باز کردن تجهیزات بیشتر داشته باشید.

بهینه‌سازی کنترل‌ها برای موبایل

نکته‌ای که یک بازی انحصاری برای گوشی‌های هوشمند باید رعایت کند، کنترل‌های بهینه‌اش بوده که بازی Call Of Duty Mobile به طور کامل این موضوع را رعایت کرده است. شما با ورود به محیط بازی، به‌سرعت فوت‌وفن کنترل آن را یاد خواهید گرفت و دشواری‌ای در هدایت کاراکتر خود و تیراندازی تجربه نخواهید کرد. به لطف قرارگیری درست فرمان‌های حرکتی بر روی صفحه‌نمایش و شکل ارگونومیک آن‌ها، دستان شما نیز خسته نخواهد شد و تمام مهارتتان را برای پیروزی و از بین بردن سایر بازیکنان خرج می‌کنید.

مسابقات جهانی کالاف دیوتی موبایل

بازی Call Of Duty Mobile یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین عناوین گوشی‌های هوشمند است به لطف همین موضوع، مسابقات زیادی در سطح جهانی برایش برگزار می‌شود. هر سال از میان بازیکنان برتر در قسمت Ranked بازی دعوت می‌شود تا به صورت انفرادی یا تیمی در مسابقات جهانی شرکت کنند و برای به دست آوردن جایزه بزرگ آن که بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارد با یکدیگر به رقابت بپردازند.

ویژگی های کلیدی بازی کالاف دیوتی موبایل

  1. حالت های مختلف بازی همانند بتل رویال
  2. امکان تجربه آنلاین با دوستان خود
  3. تنوع بالای سلاح ها و آیتم های بازی
  4. اکشن بی نظیر به همراه گیم پلی سراسر هیجان
  5. گرافیک خیره کننده با جزئیات مناسب

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از شایسته ترین شوترهای اول شخص موجود بر روی گوشی های هوشمند است که می توانید دانلود کنید. این بازی به شما صدها ساعت محتوای هیجان انگیز و سرگرم کننده ارائه میکند و یکی از اعتیادآورترین بازی های اندرویدی درون بازار است. پس گوشی های خود را مسلح کرده و به همراه دوستانتان به میدان نبرد بروید.

بازی کالاف دیوتی موبایل هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fortnite و PUBG Mobile را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Mobile برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

نکته : از نسخه 1.0.35 بازی کالاف دیوتی موبایل، فایل نصبی با فرمت Xapk عرضه شده و برای تمام گوشی ها با پردازنده های مختلف مناسب و قابل نصب است.

تصاویری از محیط بازی :

Call of Duty Mobile
Call of Duty Mobile
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Activision Publishing
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v1.0.40
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 16+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 2.48 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 140 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

نکات تکمیلی بازی :

  • بازی اینترنتی و آنلاین بوده پس همیشه باید به اینترنت متصل باشید.
  • این نسخه، جهانی بوده و نیازی به برنامه های گذر از تحریم ندارد.
  • در صورتی که بازی شما در loading می ماند و روی 99 درصد گیر می کند، مشکل از بازی نیست و به اینترنت شما مربوط میشود – با نرم افزارهای موجود DNS خود را تغییر دهید تا مشکل حل شود!
  • برای آپدیت بازی نیاز است تا هم دیتا و هم فایل نصبی را دریافت کنید، با دیتا نسخه های قبل نمی توانید بازی را بروزرسانی کنید!

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فايل ديتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازيد. پوشه ي com.activision.callofduty.shooter را در مسير Android / Obb حافظه داخلي کپي کنيد.
  3. بازی را اجرا کرده و لذت ببرید

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی ندای وظیفه موبایل در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Call of Duty Mobile نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
امکان تجربه بازی Call of Duty Mobile به صورت آفلاین وجود دارد ؟

خیر این بازی به‌صورت کاملاً آنلاین بوده و امکان بازی به‌صورت آفلاین وجود ندارد.

۲
آیا نسخه مود برای بازی کال اف دیوتی موبایل وجود دارد ؟

خیر این بازی به دلیل داشتن ماهیت آنلاین، به هیچ عنوان دارای نسخه مود یا هک شده نخواهد بود؛ چرا که سرورهای بازی بازیکن متقلب را بلاک می‌کنند.

۳
بازی بر روی 99 درصد گیر می‌کند، راه جل چیست ؟

بازی Call of Duty Mobile به دلیل اینترنتی بودن آن و تحریم کشور عزیزمان ایران در اکثر موارد، نیاز است تا از برنامه ای حرفه‌ای در تغییر آی پی استفاده کنید تا از مشکلات احتمالی شما در این زمینه جلوگیری شود.

۴
امکان تجربه بازی با کنترلر های موجود است ؟

بله، در تنظیمات این بازی گزینه ای تعریف شده که به واسطه آن می‌توانید کنترلر های مختلفی نظیر کنترلر پلی استیشن 4 را به گوشی خود متصل کنید و تجربه ای هیجان انگیزی را به دست آورید.

۵
سی پی بازی Call of Duty Mobile چیست و نحوه خرید آن چگونه است ؟

بازی Call of Duty Mobile همانند دیگر بازی های آنلاین دارای بخش خرید درون برنامه ای است؛ واحد پولی این بازی سی پی (CP) نام دارد که با استفاده از دلار یا سایر پول های رایج دنیا قابل خریداری خواهد بود. سی پی به منظور ارتقا سلاح‌ها و دریافت اسکین های ویژه قابل استفاده خواهد بود و با قیمت های مختلفی از قابل خریداری هستند. به دلیل تحریم‌های ایران تنها می‌توانید از سایت های ارائه دهنده این خدمات خریداری داشته باشید.

۶
اگر گوشی خود را عوض کنم، اکانت من از بین می‌رود ؟

خیر در هنگام اجرای بازی برای اولین بار، آن را به یکی از حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی متصل کنید، دیتا ذخیره شده و اگر بازی از گوشی حذف شود اکانت شما در دیتابیس بازی وجود دارد و می‌توانید اکانت خود را به گوشی جدیدتان منتقل کنید.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 56 دیدگاه
  • Avatar

    شایان

    مهمان

    چرا اپدیت کردم روی بازی میزنم که بالا بیاد یکدفه میپره بیرون ،منظورم اینه که اصلا نمیتونم وارد کالاف دیوتی بشم،چیکار کنم خوب بشه

    پاسخ دهید
    • مرتضی بحرینی

      مرتضی بحرینی در پاسخ به شایان

      دبیر محتوا

      سلام و وقت بخیر
      کش رو پاک کنید و تست کنید
      اگر نشد باید منتظر بروزرسانی بعدی باشید

  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام وارزون موبایل و برای دانلود میزارید؟

    پاسخ دهید
    • مرتضی بحرینی

      مرتضی بحرینی در پاسخ به Mohammad

      دبیر محتوا

      سلام و وقت بخیر
      بازی درحال تست هست و هر کسی نمیتونه اون رو بازی کنه
      فایل نصبیشو میتونیم قرار بدیم اما برا اینکه بتونید بازی کنید باید پیش ثبت نام کرده باشید و از قندشکن با سرور استرالیا استفاده کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 56 دیدگاه