دانلود بازی Justice Sucks Tactical Vacuum Action برای PC
دانلود بازی Justice Sucks Tactical Vacuum Action برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Justice Sucks Tactical Vacuum Action برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1401 بدون دیدگاه
992 بازدید

دانلود بازی Justice Sucks Tactical Vacuum Action برای کامپیوتر

بازی‌هایی که در آن‌ها مجبور به استفاده از استراتژی و تاکتیک هستید برای تمرین ذهن و قوه تفکر طراحی شده‌اند و معمولاً جذابیت مناسبی را به طرفدارانش ارائه می‌دهد. بازیکن در چنین بازی‌هایی باید برای هر تصمیمی فکر کند و نقشه مناسبی داشته باشد. بازی Justice Sucks Tactical Vacuum Action از استودیو Samurai Punk عنوانی جذاب در همین سبک و سیاق بوده که چاشنی طنز، مخفی‌کاری و اکشن را نیز به فرمول تاکتیکی خودش اضافه کرده است تا تجربه‌ای متفاوت، خنده‌دار و لذت‌بخش را به خوردتان دهد. با ورود به دهه 90 میلادی در نقش یک ربات انتقام‌جو خودتان را سرگرم کنید.

داستان بازی در مورد یک ربات جذاب و شرور است که وظیفه‌اش تمیزکاری منازل بوده اما اکنون به یک قاتل حرفه‌ای و انتقام‌جو تبدیل شده تا بتواند علیه نظام دیکتاتوری برای ربات‌ها قیام کند. اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، شکل و ظاهر این ربات بامزه است که بسیار ساده و کوچک بوده و شبیه به یک ترازوی مربعی شکل متحرک است. این ربات که McClean نام دارد در ابتدا بی‌آزار بوده اما با ورود چند دزد به خانه‌ای که وظیفه تمیزکاری‌اش را داشته، تبدیل به قاتلی بی‌رحم می‌شود و شرکت سازنده‌ تمام تلاشش را برای از کار انداختن او می‌کنند.

گیم پلی بازی تلفیقی از مخفی‌کاری، اکشن و انتخاب‌های تاکتیکی است. شما باید به‌موقع به دشمنان حمله کنید و با ابزارهای مختلفی که در دست دارید خودتان را مسلح کنید. پس از کشتن و قتل‌عام دشمنان، وظیفه تمیزکاری را نیز بر عهده خواهید داشت و باید اجساد و خون‌های ریخته شده را به‌طور کامل پاک‌سازی کنید. مقداری از خشونت بازی با طنز تلفیق شده تا تجربه‌ای متفاوت و خنده‌دار را به شما هدیه دهد. گیم پلی با زاویه دوربین ایزومتریک در دنیایی رنگارنگ و سه‌بعدی جریان دارد و در کنار سوژه متفاوت و نوآورانه‌اش می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Stray را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Justice Sucks Tactical Vacuum Action برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.8GHz CPU Quad Core
Graphics: Geforce GTX 860 or equivalent
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 3.2GHz CPU Quad Core
Graphics: Geforce GTX 960 or equivalent
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In JUSTICE SUCKS, you play as Dusty, a killer robot vacuum on a quest for vengeance.
When burglars break into the McClean home, Dusty must go rogue to protect his family. Unfortunately, his heroic actions attract the attention of FamilyCorp, and a fight with the warranty squad sends Dusty flying into the living room TV.
Waking up in the TV dimension, Dusty must hack, hide and suck his way to freedom. Join forces with your fighting spirit, Sexy McClean, and develop deadly abilities to help him defeat FamilyCorp and save his family!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.