Uncharted: Legacy of Thieves
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves برای کامپیوتر اعلام شد

یحیی رحیمی 19 شهریور 1401 بدون دیدگاه
366 بازدید

فروشگاه اپیک گیمز به مدت چند دقیقه از صفحه ریمستر بازی آنچارتد رونمایی کرد و تمام اطلاعات لازم در اختیار کاربران قرار گرفت. تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves برای کامپیوتر تائید شد و فهمیدیم که این بازی روز 19 اکتبر (27 مهر) برای PC در دسترس قرار می‌گیرد. صفحه بازی پس از دقایقی حذف شد، اما منبع مطمئنی، تاریخ انتشار را تائید کرد و انتظار می‌رود که سونی در روزهای آینده، خبر رسمی را اعلام کند.

طبق توضیحات موجود، افرادی که ریمستر آنچارتد 4‌ را پیش‌خرید کنند، جوایزی دریافت خواهند کرد. این جوایز مخصوص بازی فورتنایت است و بازیکنان یک گلایدر مخصوص به‌ شکل هواپیما موجود در فورتنایت دریافت خواهند کرد. چندین آیتم دیگر هم در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves توسط سایت SteamDB فاش شد و سپس همین تاریخ توسط فروشگاه اپیک گیمز تائید شد و این نشان می‌دهد که بالاخره می‌توانیم ماجراجویی را همراه نیتن دریک شروع کنیم.

تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves

تاریخ عرضه Uncharted: Legacy of Thieves

ریمستر آنچارتد 4 در انحصار فروشگاه اپیک گیمز نخواهد بود و نسخه‌ای از طریق استیم هم فروخته می‌شود. رسانه‌ها با اپیک در مورد بازی و تاریخ عرضه آن تماس گرفته‌اند و فعلاً پاسخی دریافت نکرده‌اند. اپیک گیمز صفحه بازی را حذف کرده و نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. از آنجایی که تاریخ عررضه توسط دو منبع اعلام شده است، احتمال صحیح بودن آن بسیار زیاد است. کلکسیون آنچارتد که شامل آنچارتد 4‌ و بسته الحاقی The Lost Legacy است، اوایل سال جاری میلادی برای PS5 منتشر شد و خبری از نسخه PC‌ نبود. این بازی قرار بود زودتر منتشر شود اما ریمستر کلکسیون آنچارتد تاخیر خورد.

گفتنی است نسخه PS5 بازی توسط ناتی‌داگ توسعه یافته و پورت کامپیوتر به گروه دیگری سپرده شده است. این مساله باعث شد تا تفاوت زمانی زیادی میان دو بازی وجود داشته باشد. بسیاری از منتقدان کیفیت ریمستر را ستودند و آن را بهترین نسخه برای تجربه آخرین ماجراجویی نیتن دریک خواندند. البته بسیاری به قیمت گزاف آن اشاره کردند و اینکه به‌عنوان یک ریمستر، نیازی به پرداخت هزینه دوباره برای تجربه بازی نبود. انتظار می‌رود که نسخه کامپیوتر با قیمت 60 دلار به فروش برسد.

سونی پس از انتشار کلکسیون آنچارتد، خبر تازه‌ای از این اثر منتشر نکرد و ترجیح داد تا نسخه کامپیوتر Spider-Man را منتشر کند. در حال حاضر نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 نیز در دست توسعه است و از زمان عرضه آن خبری نداریم. بازی Miles Morales نیز قرار است این پاییز عرضه شود و در سوی دیگر، انتشار Returnal‌ برای PC نیز تائید شده است. پی‌سی گیمرها به‌زودی می‌توانند اکثر بازی‌های انحصاری سونی را تجربه کنند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.