نوید قادری

سال 1403 مبارکتان باشد؛ اولین عیدی امسال را از پارسی گیم بگیرید

نوید قادری 1 فروردین 1403 3 دیدگاه
2,622 بازدید

همراهان و دوستان همیشگی پارسی گیم! عید نوروزتون مبارک!  یک سال دیگه هم در کنار ما بودید و به داشتن خانواده‌ای مثل شما افتخار می‌‌کنیم. خوشحالیم که در طول این سال هم قادر بودیم در خدمت شما باشیم و در مسیر رو به جلو حرکت کنیم. امیدواریم سال جدید 1403 برای شما عزیزان مملو از خبرهای خوب، بازی‌های ویدیویی جذاب باشه و ما هم در کنارتون بتونیم مثل قبل همراهی کنیم.

پارسی گیم در طول امسال تلاش کرد در کنار ارائه باز‌ی‌های ویدیویی روی پلتفرم‌های مختلف برای دانلود، در زمینه اخبار دنیای ویدیوگیم، مقالات و هم‌چنین زیرنویس فارسی بازی‌های ویدیویی محبوب نیز در کنار شما باشد تا بتوانید هر آنچه از دنیای بازی‌های ویدیویی می‌خواهید را در دسترس داشته باشید.

برای سال جدید خبرهای خوبی براتون داریم! به پاس قدردانی از همراهی شما به زودی پارسی گیم را با ظاهری بروزرسانی شده و جدید خواهید دید و علاوه بر بخش‌های قبلی که همچنان پرقدرت به کار خود ادامه می‌دهند، بخش‌های جدیدی نیز به سایت اضافه خواهد شد. در کنار این برنامه منظمی برای ارائه زیرنویس‌های بازی‌های محبوب شما خواهیم داشت تا حجم بیشتری از آن‌ها را پوشش بدهیم.

در سال جدید هدفمان ارائه بهترین‌ها برای اعضای خانواده بزرگ پارسی گیم بوده و امیدواریم در این امر مهم بتوانیم موفق شویم. منتظر تغییرات خیلی بزرگ و خیلی خفن پارسی گیم در سال 1403 باشید و با حمایت و همراهی خودتون، به ما در این مسیر انرژی بدید! یک بار دیگه نوروز رو به همه شما عزیزان تبریک میگیم و امیدواریم قدرتتون به اندازه کریتوس در God of War، دوستی‌هاتون به خوبی دوستی سه یار همیشگی جی تی ای 5، ثروتتون به اندازه بروس وین در دنیای بازی های Batman، جسارت و شانستون هم اندازه Nathan Drake از آنچارتد و دنیاتون به زیبایی ستاره‌ها و کهکشان‌های No Man’s Sky باشد!

سال 1403

به منظور قدردانی از شما عزیزان پارسی گیم با همکاری وب گیفت، کد تخفیف 20 هزارتومانی برای شما عزیزان تهیه کرده است که 1000 کاربر پارسی گیم امکان سفارش تمامی محصولات متنوع وب گیفت را خواهند داشت. امیدواریم این پیش کش در سال جدید برای شما و ما خوش یمن باشد تا بتوانیم مانند سال های قبل، در کنار شما این مسیر جذاب را طی کنیم. داشتن شما مهم ترین هدیه ایست که ما در این سال ها داشته ایم. قدردان محبتتان هستیم. مهلت استفاده از این کد تا پایان 13 فروردین می باشد.

سال نوتون مبارک!

Youtube Par30Game
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Smerdis

    مهمان

    خیلی ممنون که هستید و گیم های روز دنیا رو در اسرع وقت به دست ما گیمرها میرسانید. سال نوتون مبارک هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز????

    پاسخ دهید
  • Korosh

    Korosh

    مهمان

    سال نو رو تبریک میگم و خدا قوت به همه عوامل سازنده سایت پارسی گیم واقعا ازتون ممنونم

    پاسخ دهید
  • Korosh

    Korosh

    مهمان

    Par30games همیشه بهترین

    پاسخ دهید