دانلود زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn
نوید قادری

زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn + نسخه پلی استیشن 4

نوید قادری 8 خرداد 1401 183 دیدگاه
77,970 بازدید

بشر و کره زمین هیچ‌گاه وقایعی که امروز در حال رخ دادن هستند را به خود ندیده است. بحران گرمایش جهانی و تغییر اقلیم، به‌سرعت کره زمینی که می‌شناختیم را تغییر می‌دهد و آن را به‌سوی نابودی می‌کشاند. بازی Horizon Zero Dawn دنیایی نابودشده را به نمایش می‌گذارد که ربات‌های طراحی‌شده برای بهبود وضعیت و فرار از بحران زیست‌محیطی؛ تحت تأثیر یک گلیچ فاجعه به بار قرار گرفته اند و بشریت را در یک‌قدمی نابودی قرار داده اند. اولین بازی از مجموعه Horizon با درون‌مایه‌ای عمیق و داستانی بی‌نظیر و پیچیده، نظر میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرد و با انتشار نسخه کامپیوتر بازی، پارسی گیم تصمیم به تولید زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn گرفت. پارسی گیم در ادامه فرایند انتشار زیرنویس و فارسی ساز بازی ها به صورت رایگان، فارسی ساز Horizon Zero Dawn را با آخرین کیفیت ممکن و فونت بسیار زیبا تقدیم می‌کند.

دنیای بازی Horizon Zero Dawn پر از شگفتی و عجایب است. از ربات‌های عظیم‌الجثه و خطرناک گرفته تا جنگل‌های زیبا و شخصیت‌های مختلف در قالب یک اثر اکشن نقش آفرینی به بهترین حالت ارائه می‌شود. درک تمامی مراحل داستانی و مأموریت‌های فرعی، کمک زیادی به فهم داستان می‌کند و از آنجایی که توسعه‌دهنده از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند؛ زیرنویس فارسی Horizon Zero Dawn بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود. تک‌تک واژه‌های این زیرنویس با وسواس بسیار زیادی انتخاب شده‌اند و تیم مترجمان زیرنویس بازی پارسی گیم به صورت شبانه‌روزی مشغول ترجمه بوده‌اند تا عاشقان بازی‌های ویدیویی در ایران بتوانند بهترین تجربه ممکن را دریافت کنند. این کاری است که استودیوهای بازی‌سازی هم از آن فرار می‌کنند؛ اما پارسی گیم به دنبال تغییر غیرممکن‌هاست.

دانلود زیرنویس فارسی و فارسی ساز بازی Horizon Zero Dawn

ایلوی، بانوی آتشین Horizon Zero Dawn

ایلوی یکی از شخصیت‌هایی است که صنعت بازی‌های ویدیویی کمتر به خود می‌بیند. او علاوه بر ظاهر زیبا و موهایی قرمزرنگ، مبارزی قهار است و به‌راحتی ربات‌های خطرناک بازی هورایزن زیرو داون را شکست می‌دهد. دنیای بازی به حدی وسیع است که با انواع و اقسام قبایل روبه‌رو می‌شوید و ایلوی هم عضو قبیله نورا است. ایلوی پس از چالش‌های درون قبیله‌ای، ماجراجویی مهیجی را برای آگاهی از اجداد خود و بلایایی که سر بشریت آمده است شروع می‌کند. بازی Horizon Zero Dawn دارای جهانی آزاد است که می‌توانید به تمام نقاط آن سفر کنید و جزئیات بسیار زیادی وجود دارند که آگاهی از آن‌ها نیازمند زیرنویس فارسی است. پارسی‌ گیم مفتخر است زیرنویس فارسی Horizon Zero Dawn را به صورت رایگان در دسترس شما قرار دهد.

تهیه فارسی ساز Horizon Zero Dawn کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بوده است. ترجمه یک بازی جهان ‌آزاد به‌سادگی یک بازی خطی نیست و ممکن است حتی نیازی به بسیاری از دیالوگ‌ها نباشد اما تیم مترجمان زیرنویس بازی، تمام دیالوگ‌ها و تک‌تک توضیحات و جزئیات موجود را با دقت بسیار زیادی به فارسی تبدیل کرده‌اند و فرایند بومی‌سازی بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. می‌دانیم که فهم داستان اهمیت زیادی دارد و زیرنویس Horizon Zero Dawn هم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. کافی است به بخش دانلود زیرنویس بازی مراجعه کنید و ماجراجویی را شروع کنید.

فارسی ساز کامل بازی Horizon Zero Dawn

یکی از ویژگی‌های فارسی ساز Horizon Zero Dawn، توجه ویژه به جزئیات محیطی است. اسامی تمامی ربات‌ها به واضح‌ترین شکل انتخاب شده‌اند تا با خواندن نام آن‌ها، شکل و قیافه را تشخیص دهید. یافتن معادل برای اصطلاح‌ها و قابلیت‌ها ویژه هورایزن زیرو داون با مشورت گروه مترجمان انجام شده و انتظار کیفیت بالایی از زیرنویس هورایزن زیرو داون را داشته باشید. علاوه بر داستان و توضیحات، منوها و رابط کاربری بازی هم فارسی شده است. با مراجعه به بخش تنظیمات، خواهید دید که امکان تغییر تنظیمات گرافیکی به زبان فارسی وجود دارد و دیگر نیازی به آگاهی از اصطلاحات انگلیسی نخواهید داشت.

ازجمله ویژگی‌های زیرنویس فارسی Horizon Zero Dawn باید به فونت بسیار زیبای آن اشاره کرد که زیبایی منحصربه‌فردی به بازی می‌بخشد. پارسی گیم به دنبال انتشار رایگان زیرنویس فارسی بازی های جدید و پرطرفدار است و این روند به صورت مداوم ادامه پیدا خواهد کرد. هدف ما تنها لذت بردن کاربران عزیز از بازی‌های پرطرفدار است و می‌توانید با دنبال کردن کانال تلگرام پارسی گیم و صفحه اینستاگرام ما، علاوه بر اطلاع از زیرنویس‌های جدید، محتوای مناسبی هم دریافت کنید. وقت آن است ماجراجویی را با ایلوی در جهان زیبای هورایزن شروع کنید.

زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn حاصل همکاری تیم ترجمه پارسی گیم و تیم ترجمه فارسی ساز بوده است.

توجه: زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn تنها روی آپدیت جدید این بازی یعنی آپدیت 1.11 قابل نصب است؛ پس اگر با ارورهای مختلفی روبرو شدید، حتما بازی خود را به نسخه 1.11 بروزرسانی کنید.

فارسی ساز بازی هورایزن زیرو داون این بار در پلی استیشن 4

پس از استقبال فوق‌العاده شما  عزیزان از زیرنویس بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر، تقاضای زیادی در رابطه با انتشار این بازی برای پلی استیشن 4 از سوی کاربران برای تیم پارسی گیم ارسال شد؛ از این رو پس از بررسی‌های لازم، نسخه پلی استیشن 4 این بازی محبوب منتشر شد. این نسخه کاملاً با نسخه کامپیوتری از لحاظ ترجمه یکسان بوده و بررسی‌های لازم در آن انجام شده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر، این زیرنویس تنها برای نسخه‌های هک شده پلی استیشن کاربردی خواهد بود و آموزش نصب این بازی در بخش “راهنما و توضیحات” قرار گرفته است.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Days Gone و Mafia Definitnive Edition و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 111 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 52 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Horizon Zero Dawn V1.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

دانلود زیرنویس فارسی و فارسی ساز بازی Horizon Zero Dawn

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش صدا، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “فارسی یا العربیه” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Horizon Zero Dawn Persian را پیدا کرده و Uninstall کنید.

نکته 2: زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn تنها روی آپدیت جدید این بازی یعنی آپدیت 1.11 قابل نصب است؛ پس اگر با ارورهای مختلفی روبرو شدید، حتما بازی خود را به نسخه 1.11 بروزرسانی کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Horizon Zero Dawn لذت ببرید ?

آموزش نصب نسخه پلی استیشن 4:

توجه: فارسی ساز بر اساس هک 5.05 نسخه CUSA10211 ساخته و سازگاری با نسخه های دیگر ممکن نیست.

1- روی دکمه اضافه به سبد خرید کلیک کنید

2- مراحل خرید را ادامه داده و فارسی ساز را از بخش دانلود ها ، دانلود کنید(رایگان می باشد)

3- فایل txt را باز کرده و فارسی ساز را از لینک داخل آن دریافت نمایید.

4- فایل pkg موجود در فایل دانلود شده را بر روی یک فلش USB بریزید.

5- فلش را به کنسول متصل و به بخش Settings > Debug Settings > Game > Package Installer بروید.

6-فایل فارسی ساز رو انتخاب کنید و نصب نمایید.

7-وارد بازی شوید و به سربرگ صدا رفته و زبان را عربی قرار دهید.

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی Horizon Zero Dawn رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی Horizon Zero Dawn به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید بازی هورایزن زیرو داون را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی Horizon Zero Dawn را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Horizon Zero Dawn روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی Horizon Zero Dawn با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۵
زیرنویس Horizon Zero Dawn روی چه نسخه ای از بازی قابل نصب است؟

زیرنویس فارسی بازی Horizon Zero Dawn تنها روی نسخه جدید این بازی یعنی آپدیت 1.11 قابل نصب است؛ پس اگر با ارورهای مختلفی روبرو شدید، حتما بازی خود را به نسخه 1.11 به روز رسانی کنید.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 183 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    موقع نصب میرم مسیر داخل پوشه بازی رو میدم بهش میگه بازی اینجا نصب نیست چیکار باید کرد!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    سلام ، من محل نصب بازی رو میدم ولی میگه اینیستالر موفق به پیدا کردن بازی نشد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام من این زیرنویس رو که میریزم هیچ مشکلی تو نصبش نیست ولی وقتی میرم تو بازی بازی تو لودینگ گیر میکنه خواهش میکنم راهنمایی کنید خیلی دوست دارم بازی رو با زیرنویس بازی کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir.H

    مهمان

    سلام.. اپدیت بازی رو دانلود کردم چطوری باید نصبش کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 183 دیدگاه